monja Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #7241 Del Skrevet 9. februar 2006 Kan iallefall ikke ha så høy aldersgrense at jeg blir for ung selv Men det hadde kanskje vært best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddlina Skrevet 9. februar 2006 #7242 Del Skrevet 9. februar 2006 Skikkelig Kvikk Lunsj vær ← Nå fikk jeg lyst på sjokolade... Ikke ha aldersgrensen høyere enn 22 da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #7243 Del Skrevet 9. februar 2006 Tror ikke det blir noen aldersgrense jeg. Såpass må man tåle altså Men nuh er det tilbake til "pliktene". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #7244 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) vaske klær lage pannekakerøre støvsuge stue og kjøkken spise frokost ut med bisken dusje ta ut av oppvaskmaskina sette på ny oppvaskmaskin ta ut av oppvaskamaskina - igjen vaske kjeler og andre store ting vaske kjøkkenbenker vaske komfyr og kjøleskap (på utsiden av skapet) sette på tørketrommel kaste med hard hånd på kjøkkenet steke pannekaker til mennene mine kommer hjem Det kommer seg dette Endret 9. februar 2006 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #7245 Del Skrevet 9. februar 2006 Nesten så jeg begynner å synes jeg er flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #7246 Del Skrevet 9. februar 2006 Skal bare ta en liten svisj her før jeg er igang med kjøkkenbenker og støvsuging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #7247 Del Skrevet 9. februar 2006 Idag er verdens beste smurf 17 MND!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 9. februar 2006 #7248 Del Skrevet 9. februar 2006 Oi, gratulerer med 17 mnd, Smurf! Synes du har vært effektiv i dag, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2006 #7249 Del Skrevet 9. februar 2006 vaske klær lage pannekakerøre støvsuge stue og kjøkken spise frokost ut med bisken dusje ta ut av oppvaskmaskina sette på ny oppvaskmaskin ta ut av oppvaskamaskina - igjen vaske kjeler og andre store ting vaske kjøkkenbenker vaske komfyr og kjøleskap (på utsiden av skapet) sette på tørketrommel kaste med hard hånd på kjøkkenet steke pannekaker til mennene mine kommer hjem Det kommer seg dette ← Jeg synes du er flink jeg. Lista mi ville neppe blitt så lang om jeg så la sammen alt jeg har gjort hittil i år Gratulerer til Smurf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #7250 Del Skrevet 9. februar 2006 vaske klær lage pannekakerøre støvsuge stue og kjøkken spise frokost ut med bisken dusje ta ut av oppvaskmaskina sette på ny oppvaskmaskin ta ut av oppvaskamaskina - igjen vaske kjeler og andre store ting vaske kjøkkenbenker vaske komfyr og kjøleskap (på utsiden av skapet) sette på tørketrommel kaste med hard hånd på kjøkkenet steke pannekaker til mennene mine kommer hjem Vi har spist og smurfen er i badebalja si. Det er sånt man må regne med når han spiser pannekaker med blåbær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 9. februar 2006 #7251 Del Skrevet 9. februar 2006 Vi har spist og smurfen er i badebalja si. Det er sånt man må regne med når han spiser pannekaker med blåbær ← Nå begynte jeg å glede meg til bøtteknotten er stor nok til sånt! Synes jeg ser smurfen din, full av blåbær over hele seg - og GANSKE SÅ fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #7252 Del Skrevet 9. februar 2006 Det kommer bilder av det iløpet av kvelden, Rognebær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 9. februar 2006 #7253 Del Skrevet 9. februar 2006 Å, det gleder jeg med til å se Synes du har vært flink i dag jeg.. Og hurra for Torstein som er 17mnd allerede, synes ikke det er lenge siden han ble et år jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 9. februar 2006 #7254 Del Skrevet 9. februar 2006 Det kommer bilder av det iløpet av kvelden, Rognebær ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #7255 Del Skrevet 9. februar 2006 Nei, tenk at det er bare 1 mnd igjen til han er 1 1/2 år Det høres liksom så stort ut. Kan ikke riktig forstå at han er snart 2 år jeg. Helt utrolig. Det er jo ikke lenge siden han ble født jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #7256 Del Skrevet 9. februar 2006 Mannen holder på å legge smurfen. Men han er, som vanlig, fryktelig uenig og det er hyling, hyling og atter hyling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 9. februar 2006 #7257 Del Skrevet 9. februar 2006 Hei! Tror jeg kan fint glemme å lese gjennom hele boka di! Den er jo kjempe lang! he he, men skal oppdagtere meg litt vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #7258 Del Skrevet 9. februar 2006 Tatt i kveld, med pysjen på snei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #7259 Del Skrevet 9. februar 2006 I helga var jeg på 1 årsdag til tremenningen min, og han hadde sååååå fin gravemaskin som jeg fikk låne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #7260 Del Skrevet 9. februar 2006 BØH!!!!!! Tipper mamma blir kjemperedd nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå