Gjest gjest1 Skrevet 8. februar 2006 #7161 Del Skrevet 8. februar 2006 Nå har du jo snart tatt igjen monja i antall innlegg Kverula. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #7162 Del Skrevet 8. februar 2006 Vet du, det har jeg gitt opp, Heidi...hun skal jo være hjemme i to uker til...kommer til å nå 20 000 før jeg når 14 000...jeg får bare innse at slaget er tapt...for denne gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #7163 Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg er her. Har vært litt flink og nesten klart å holde meg unna KG idag Var innom på jobben til A - (han som gir meg alt ) en tur, men dro derfra igjen så fort kollegaene mine var ferdige med jobben sin. Orka ikke å være igjen alene med han. Så dro jeg og henta smurfen i barnehagen, og vi dro innom mamma på jobb. Der ble det jo stor stas da han kom på besøk. Alle skal jo snakke med han, stakkars smurfen som holder på å bli sååååå sjenert Etter det dro vi til svigermor en tur. Og der fikk han middag sammen med henne. En smak iallefall - vi skal ha det samme her hjemme nå. En sånn skikkelig enkel middag som Kverula hadde likt Stek opp kjøttdeig. Ha på pastasaus på glass (Jeg bruker sopps) og la surre litt. I mellomtiden lager man potetmos og har den i en ildfast form. Legg kjøttdeigen med pastasausen over. Sleng på litt ost og sett i ovnen til osten har smelta Idag ble jeg ved to anledninger utsatt for en voldsom kvalme. Faktisk så ille at jeg trodde jeg måtte kaste opp. Jeg tror jeg må ta en test på fredag jeg :klø: Nesten så jeg begynner å tro på skrømt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #7164 Del Skrevet 8. februar 2006 Bare for å gjøre det klart.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #7165 Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg ER her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. februar 2006 #7166 Del Skrevet 8. februar 2006 Jej!!! monja tester på fredag! Sånn kvalme som det der betyr jo som regel enten omgangssyke eller graviditet... Og du er vel ikke så syk ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #7167 Del Skrevet 8. februar 2006 Nei, jeg er ikke syk. Men hvor tidlig kommer kvalmen da? Har ikke mensen kommet til fredag tester jeg. Men ikke før på ettermiddagen. Jeg tror ikke at jeg er gravid, men nå begynner jeg nesten å tvile litt? Lurer på om jeg er for påvirket av dere tullejenter jeg? Innbildt svangerskap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #7168 Del Skrevet 8. februar 2006 Og skulle jeg mot all formodning være gravid nå er jeg 3+1 idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #7169 Del Skrevet 8. februar 2006 Innbildt svangerskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #7170 Del Skrevet 8. februar 2006 Kanskje jeg har blitt hund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #7171 Del Skrevet 8. februar 2006 HUNDEGALSKAP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #7172 Del Skrevet 8. februar 2006 Idag da vi kom hjem tok mannen med Torstein ut og akte akebrett. Så at han løp opp og ned gårdsveien flere ganger mens jeg lagde middag. Og smurfen hylte av fryd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #7173 Del Skrevet 8. februar 2006 Bra det ikke er kugalskap iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #7174 Del Skrevet 8. februar 2006 Nå er de igang med kveldsstellet på badet. På med pysj og bums i seng. Så skal mannen bake brød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #7175 Del Skrevet 8. februar 2006 Så deilig med hjemmebakt brød da! Det fikk jeg lyst på nå. Med litt smør og Innherredsost på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #7176 Del Skrevet 8. februar 2006 Innherredsost? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #7177 Del Skrevet 8. februar 2006 Innherredsost er en type brunost fra Tine. Og den er KNALLGOD! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lano Skrevet 8. februar 2006 #7178 Del Skrevet 8. februar 2006 *kremt* ... jeg skulle bare si at jeg vet om et tilfelle av menneskelig innbilt graviditet.... Ikke en pen historie, om involverer en litt "enkel" fyr som var med på en onenightstand og endte opp med samboer hvor puppene vokste, magen vokste, mensen forsvant osv. *sniker seg ut igjen* Med deg Monja har jeg en følelse av at det kanskje ikke er noe innbilt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #7179 Del Skrevet 8. februar 2006 Innherredsost er en type brunost fra Tine. Og den er KNALLGOD! ← Vi som bor like ved innherred har aldri hørt om denne osten nei Må se etter den neste gang jeg handler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #7180 Del Skrevet 8. februar 2006 Men kan jeg virkelig bli kvalm så tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå