meta Skrevet 8. februar 2006 #7141 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Du... Jeg har vondt i bekkenet jeg.. Også har jeg plutselig fått sopp Det har jeg ikke hatt siden sist.. Kanskje det blir samtidig da?? Spent ja Endret 8. februar 2006 av meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #7142 Del Skrevet 8. februar 2006 Så spennende meta Dere burde jo få klaff nå etter så mange PP. Jeg krysser fingre for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 8. februar 2006 #7143 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) SÅÅ mange er det jo ikke da. Bare et halvt års tid. Eneste kjipe er at jeg fikk ny jobb i går. Riktignok i samme firma, men det er en utfordrende og kjekk stilling som jeg ble "headhuntet" til. Blir kjempepoppis å komme med mage da tenker jeg Endret 8. februar 2006 av meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #7144 Del Skrevet 8. februar 2006 Synes et halvt år virker som en evighet jeg Men hvem vet - kanskje sitter jeg her og fortsatt prøver om et halvt år jeg og. Gratulerer med ny jobb! Det er jo kanskje en fordel at det er i samme firma eller? Så er du iallefall ikke helt ny. Høres spennende ut å bli headhunted til stilling da. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #7145 Del Skrevet 8. februar 2006 AHA - HER ER DU JA, MONJA!!! Men det er fiiiint å se deg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #7146 Del Skrevet 8. februar 2006 Og jeg som ikke SÅ at du hadde vært i dagboka mi tilogmed FØR jeg skrev det første innlegget i dag! Da var vi der samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #7147 Del Skrevet 8. februar 2006 Du vet, jeg lurer meg innom både her og der I natt har endelig Torstein sovet godt. Han hosta litt i 23 tiden, men ellers har det vært stille. De tidligere nettene har han hosta fra klokka 23 til klokka 02 omtrent. Huff, stakkars liten Men han er forhåpentligvis på bedringens vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #7148 Del Skrevet 8. februar 2006 Så godt for han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #7149 Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg må innrømme at jeg er spent framfor IKM. Jeg har sikkert blitt hjernevaska av dere her inne, og jeg har helt sikkert begynt å kjenne etter tegn. Og innbiller meg sikkert at jeg kjenner det og. Våkna i morges og fikk sånn småkvalme. Jeg sovna igjen og sov helt til klokka 9 Så spiste jeg, men fortsatt ligger det liksom kvalme og murrer sånn i bakgrunnen. Kan ikke huske at det var sånn sist. Dessuten har jeg noen murringer og har blitt "svak" i korsryggen, og det er jo typisk mensen egentlig. Det blir spennende dette, men jeg holder en knapp på mensen likevel da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #7150 Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg syns også det blir spennende, men det ante deg vel! Det som er med sånne symptomer er jo at de kan komme av både mensen og smurf...husker jo en gang tidligere hvor jeg var sikker på at jeg var gravid - jeg hadde jo alle tegnene og gikk over tida. Men etter negativ test så kom mensen som vanlig den. Sånn var det jo denne gangen også da - hadde akkurat samme opplegget nå, men nå tenkte jeg jo ikke i de baner i det hele tatt siden jeg jo hadde vært gjennom den samme runden tidligere. Men så ble mistanken for sterk etter ei uke og jeg måtte teste... Så det er jo så vanskelig å vite hva som er hva... Jeg krysser fingre fortsatt jeg da, men lover å ikke mase no' mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #7151 Del Skrevet 8. februar 2006 Det gjør ikke noe at du maser altså. Synes det er helt greit jeg Det er jo heldigvis bare 3 dager igjen til IKM på lørdag. De går sikkert fort. Kjenner jeg meg selv rett tester jeg sikkert på fredagskvelden Om ikke mensen kommer av seg selv såklart..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #7152 Del Skrevet 8. februar 2006 Tror jeg tar en KG pause nå. Burde og ikke minst løpe på do Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #7153 Del Skrevet 8. februar 2006 Du har test i huset eller? Jeg er glad du har forkasta tanken om ikke å teste før ei uke etter IKM! *puh* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #7154 Del Skrevet 8. februar 2006 Oppdatering fra Peony i dagboka hennes, forresten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #7155 Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg har ikke test i huset. Da hadde jeg vel testa nå da Kjøper en dobbel CB på fredag tenker jeg Kanskje jeg skal vente til neste uke likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #7156 Del Skrevet 8. februar 2006 Du kan vente i 14 dager for min del - at mensen ikke kommer er svar godt nok for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #7157 Del Skrevet 8. februar 2006 Stakkars stakkars Peony og mannen hennes. Hele familien egentlig Selv om det høres ut som om det kan være et ørlite håp for at lillemannen kan overleve, men med handicap, står de overfor et umenneskelig valg. For tenk om de må avgjøre om han skal få livets rett eller ikke. Eller om han likevel kommer til å dø i mammas liv. Livet er så urettferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #7158 Del Skrevet 8. februar 2006 KG pause foreløpig slutt. Mannen er på tur hjem - så det blir vel bare en 5 minutter dette da. Men hva gjør man ikke for å stagge abstinensene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. februar 2006 #7159 Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg må le av deg altså...ikke vondt ment. Sov til kl 09 og første innlegg i dagboken kl 0910. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #7160 Del Skrevet 8. februar 2006 Nå er det LENGE siden du har vært her, monja! Du har det bra eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå