Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Du... Jeg har vondt i bekkenet jeg.. Også har jeg plutselig fått sopp :frustrert: Det har jeg ikke hatt siden sist.. Kanskje det blir samtidig da?? Spent ja :)

Endret av meta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SÅÅ mange er det jo ikke da. Bare et halvt års tid. Eneste kjipe er at jeg fikk ny jobb i går. Riktignok i samme firma, men det er en utfordrende og kjekk stilling som jeg ble "headhuntet" til. Blir kjempepoppis å komme med mage da tenker jeg :forvirret:

Endret av meta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes et halvt år virker som en evighet jeg :sjenert: Men hvem vet - kanskje sitter jeg her og fortsatt prøver om et halvt år jeg og.

Gratulerer med ny jobb! Det er jo kanskje en fordel at det er i samme firma eller? Så er du iallefall ikke helt ny. Høres spennende ut å bli headhunted til stilling da. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som ikke SÅ at du hadde vært i dagboka mi tilogmed FØR jeg skrev det første innlegget i dag! Da var vi der samtidig! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet, jeg lurer meg innom både her og der :ler:

I natt har endelig Torstein sovet godt. Han hosta litt i 23 tiden, men ellers har det vært stille. De tidligere nettene har han hosta fra klokka 23 til klokka 02 omtrent. Huff, stakkars liten :troest: Men han er forhåpentligvis på bedringens vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg er spent framfor IKM. Jeg har sikkert blitt hjernevaska av dere her inne, og jeg har helt sikkert begynt å kjenne etter tegn. Og innbiller meg sikkert at jeg kjenner det og.

Våkna i morges og fikk sånn småkvalme. Jeg sovna igjen og sov helt til klokka 9 :overrasket: Så spiste jeg, men fortsatt ligger det liksom kvalme og murrer sånn i bakgrunnen. Kan ikke huske at det var sånn sist. Dessuten har jeg noen murringer og har blitt "svak" i korsryggen, og det er jo typisk mensen egentlig.

Det blir spennende dette, men jeg holder en knapp på mensen likevel da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det blir spennende, men det ante deg vel! :ler:

Det som er med sånne symptomer er jo at de kan komme av både mensen og smurf...husker jo en gang tidligere hvor jeg var sikker på at jeg var gravid - jeg hadde jo alle tegnene og gikk over tida. Men etter negativ test så kom mensen som vanlig den.

Sånn var det jo denne gangen også da - hadde akkurat samme opplegget nå, men nå tenkte jeg jo ikke i de baner i det hele tatt siden jeg jo hadde vært gjennom den samme runden tidligere. Men så ble mistanken for sterk etter ei uke og jeg måtte teste...

Så det er jo så vanskelig å vite hva som er hva...

Jeg krysser fingre fortsatt jeg da, men lover å ikke mase no' mer! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør ikke noe at du maser altså. Synes det er helt greit jeg :kose:

Det er jo heldigvis bare 3 dager igjen til IKM på lørdag. De går sikkert fort. Kjenner jeg meg selv rett tester jeg sikkert på fredagskvelden :ler:

Om ikke mensen kommer av seg selv såklart..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke test i huset. Da hadde jeg vel testa nå da :ler:

Kjøper en dobbel CB på fredag tenker jeg ;)

Kanskje jeg skal vente til neste uke likevel? :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars stakkars Peony og mannen hennes. Hele familien egentlig :tristbla: Selv om det høres ut som om det kan være et ørlite håp for at lillemannen kan overleve, men med handicap, står de overfor et umenneskelig valg. For tenk om de må avgjøre om han skal få livets rett eller ikke. Eller om han likevel kommer til å dø i mammas liv. Livet er så urettferdig :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG pause foreløpig slutt. Mannen er på tur hjem - så det blir vel bare en 5 minutter dette da. Men hva gjør man ikke for å stagge abstinensene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...