Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #7061 Del Skrevet 7. februar 2006 OK - slemmekverula titter innom: Jeg var veldig overraska over at jeg skulle få mensen så tidlig som mensmurringene tilsa i slutten av november. Men pytt, pytt, noen ganger så skjønner man seg jo ikke på denne syklusen... Men vi vet jo begge hva disse mensmurringene mine var, så! *poof* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 7. februar 2006 #7062 Del Skrevet 7. februar 2006 Nå vil plutselig sviger være med på ferie likevel? ← Nei ærlig talt altså, det der hadde jeg ikke funnet meg i. Makan! Men det er meg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7063 Del Skrevet 7. februar 2006 Ja ja.....vi får se da - om 4 dager. Men blir du veldig lei deg om den er nagativ da, Kverula? Og ang. ferien Middis. Jeg har ikke sagt noe til eller fra, så vi får se da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #7064 Del Skrevet 7. februar 2006 Vet du, monja, om det ikke blir smurf denne gangen så kommer det allerede en ny sjanse om et par ukers tid. Det er jo det som er så flott! Om jeg blir lei meg...nei, jeg blir ikke lei meg, men kommer til å være like ivrig neste måned - og neste måned etter der igjen. Jeg vet jo at dette ikke er noe dere stresser med og at du ikke ser svart på det om det ikke skulle bli klaff denne måneden. Jeg håper ikke at du tror at jeg er seriøs i alt det jeg skriver altså, men jeg syns jo dette er spennende og må jo fleipe litt med deg når ting er som de er! Det som er med graviditetssymptomer er jo at de er AKKURAT like som menssymptomer...derfor så får vi jo bare vente å se om tante Rød kommer på visitt i helga. Gjør hun det, så får vi se det positive i det - da blir det ny PP neste måned - og etter hva jeg har forstått så liker du å praktisere metoden som resulterer i smurf, så da har du jo mye å glede deg til også i kommende måned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7065 Del Skrevet 7. februar 2006 Om jeg tar deg seriøst i alt du skriver? Ikke til dags dato iallefall Bare fleip og tull du vennen. Det gjør jo dette så innmari mye morsommere. Og du har rett i at jeg liker (Smilyen altså ) så det er masse å glede seg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7066 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg gråter for Peony Stakkars stakkars jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 7. februar 2006 #7067 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg gråter for Peony Stakkars stakkars jente ← Det skulle ikke vært mulig. Det er så trist, så trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. februar 2006 #7068 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg gråter for Peony Stakkars stakkars jente ← Enig - jeg kan nesten ikke fatte det og klarer ikke forestille meg engang hvor jævlig de må ha det nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7069 Del Skrevet 7. februar 2006 Livet er så urettferdig at det er ikke sant. Man skal jammen ikke ta noe for gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #7070 Del Skrevet 7. februar 2006 Det er jo det verste marerittet man kan tenke seg...å oppleve å få en sånn beskjed. Det går ikke an å forestille seg hvor vondt det må være...jeg tenker på alle tankene og følelsene som raser gjennom kroppen hennes nå...så glad man blir i den lille spiren i magen...og så knytta man blir til den allerede fra starten av...og blir det sånn... Jeg syns så synd på henne, stakkars jente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #7071 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg er glad du ikke tar meg for å være like rar som jeg utgir meg for, monja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7072 Del Skrevet 7. februar 2006 Du er iallefall ikke rar alene De gærne har det godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7073 Del Skrevet 7. februar 2006 Smurfen er i seng, og han skulle altså IKKE legge seg. Så sint at han snart eksploderer. Til helga nå skal mamma og pappa blir brutale og da er det definitivt slutt på melk på senga. Han får kanskje bare 30 ml nå og men han skal ikke ha noe. Så det blir mindre og mindre fram til helga - da er det slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #7074 Del Skrevet 7. februar 2006 Skal han ikke se på Hotel Cæsar da? Du må da skjønne han vil se HC - det er jo så mye action der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 7. februar 2006 #7075 Del Skrevet 7. februar 2006 Kverris er litt rar - bare vent til du møter henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7076 Del Skrevet 7. februar 2006 HC? Nei, sånne vaner har han ikke fått enda. Liker sport da, så han skal sikkert ha TV på rommet under OL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7077 Del Skrevet 7. februar 2006 Er hun bare litt rar passer vi sikkert som hånd i hanske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #7078 Del Skrevet 7. februar 2006 Tsss, jeg er vel ikke rar, vel...Jeg er helt vanlig, kanskje heller litt u-rar - hvis det er et ord. Syns nå vi har det ganske fint sammen jeg da, middis, så da er du vel kanskje ikke helt u-rar du heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 7. februar 2006 #7079 Del Skrevet 7. februar 2006 Rar er bare bra det da. Jeg er rar, det har jeg hørt flere ganger. Så siden jeg er det og vi kommer godt overens så er du rar du også. Og monja er hvertfall rar, det vet vi alle. Kjempegreit!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7080 Del Skrevet 7. februar 2006 Vi er noen raringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå