Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Hei hei vennen

Må ikke slite deg heelt ut nei vennen....

Har du hatt en koselig helg da?? Ser slik ut..

Hva er det med bunadsko??? UANSETT hvor gamle, nye, brukte, og hvor mye compeed du bruker, så er de råååvonde.. Er det slik med deg og eller??

Tok compeed på der jeg ALLTID får gnagsår, men tror du det var der jeg fikk det da?? Å neida; Jeg fikk på lilletærne, og nedenfor stortærne.. Å alle plasser jeg IKKE hadde compeed. :roll::ler:

Vel uansett så liker jeg 17.Mai- gnagsår og alt.

Sambo og jeg hadde 1 års jubileum også.. Ett år siden vi treftes for første gang ( vi har visst hvem hverandre var i mange år da, men det var i fjor vi snakket for første gang og gnistrene mellom oss fløy! :lol: )

Håper du har hatt en fin dag da vennen min

Natta da og drøm søtt.

Gla i deg.

Stoor klem fra meg... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zalomine

Gnagsår av bunadsko? Aldri opplevd. Annet enn at jeg kan bli litt sår under foten da (jeg har FOR STORE sko, de klemmer INGEN plass, men jeg glir litt frem og tilbake)

Forøvrig virka den uka Monja har forran seg svært slitsom. Og så to begravelser på ei uke da. Huff. Pass på å få nok hvile og søvn da innimellom all den jobbinga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjolahopp!

Nå er jeg endelig hjemme. Det ble 3,5 timer overtid idag. Ikke så ille egentlig. Og i morgen blir det rolig, så jeg gleder meg til det da. Både torsdag og fredag blir overtid, men det skal gå godt det. Neste uke? Ikke en eneste time i tillegg til det jeg har nå, men så er det 8.5 timer hver dag fra før da :roll:

Spiller ingen rolle, for jeg trives på jobben jeg :D Akkurat nå iallefall.....men det kommer vel av at jeg ikke er lei det.

Igår fikk brutter sommerjobb på opplysningen 1881.....telefonterror?!? :x :ler:

Gnagsår av bunadsko? Det har jeg aldri fått. Men av andre sko.... :o

Hater det, og har funnet ut at skoene jeg skla ha på bryllupsdagen gnager. Det er vel bare å kjøpe gnagsårplaster og gå dem ut før den tid.... au au au :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gnagsår av bunadsko? Det har jeg aldri fått. Men av andre sko....

Hater det, og har funnet ut at skoene jeg skla ha på bryllupsdagen gnager. Det er vel bare å kjøpe gnagsårplaster og gå dem ut før den tid.... au au au

Ja huff, sko på bryllupsdagen må være den store skrekken. :o Lønner seg nok å kjøpe de litt for store og gå de inn innen den store dagen. Selv får jeg stort sett alltid gnagsår av nye sko jeg, det er nesten håpeløst og det å kjøpe nye sko mister litt av sjarmen, men ikke all sjarmen da... :ler:

Litt av et tempo du holder om dagen foressten, det har holdt på en stund nå, men så lenge du trives er det jo ikke noe problem.

Ha en fortsatt fin kveld.

Klem fra Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Lurt å gå dem ut først ja, ikke ødelegeg en sånn dag med vonde sko.

Vet du hva? De beste skoa jeg noen gang har hatt... de er fantastsik deilig å gå i, og gnager ingen plass. De første gangene jeg gikk i dem, så blødde jeg. Det var VONDT! Men når de ble brukt litt (i kortere turer da etter den smertefulle gåturen helt til byen med blodige ben) så ble de deilige.

Lønner seg å gå ut sko ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag: 8,5 timer - foreløpig..... :-?

Vel, jeg endte på 12,5 timer totalt, og jeg kom hjem for en liten stund siden. Da hadde jeg ikke vært hjemme siden klokken 04.30 i dag tidlig....

Så nå er det absolutt tid for å finne sarkofagen :Gjesp:

Men det er endelig snart helg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei,

Det er jo alltid godt å høre at det ikke bare er meg som kommer for sent i tide og utide. Jeg vil ikke si at jeg aldri kommer i tide, men særlig ofte er det i allefall ikke. Saken er bare at nå er jeg lei av det selv, og vil gjerne endre på det, men så var det bare det med vaner da.

Det med matlagingen er ikke så viktig da, men jeg tenker at det kunne vært kjekt å vært litt flinkere også. Jeg lager nesten aldri mat helt alene, hvis det ikke er sånne ferdigretter eller pølser og sånt. Men sambo er glad i å lage mat han da, så på den måten fungerer det fint, men jeg vil gjerne bli flinkere til å kunne overraske litt noen ganger. Vel, lettere sagt enn gjort...

Deilig at det snart er helg ja. Alltid deilig det. God helg til deg når den tid kommer!

Klem fra Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm hoooome :klovn:

Iallefall noen få timer. Skal prøve å sove litt, ordne klærne jeg skal ha på meg i kveld, dusje og så skal jeg rukle meg til byen til klokka 14.00. Da begynner vi på jobb igjen. Hard og intensiv jobbing i 3 timer, før vi har en time på oss til å ordne oss opp til festen i kveld. Blir sikkert gøy, men jeg kommer til å være døsliten i kveldinga....puh. Starta på jobb klokka 03.30 i natt, og har pussa og gnukka på børsta stål og glass til det skinte. Ble ganske fornøyd jeg.... :P

Men nå skal jeg slappe av litt.

GOD HELG ALLE SAMMEN!!!! :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!!

Sorry at jeg har vært så treg med å skrive i dagboken din!!!! Lover å skjerpe meg! :wink:

Har vært travelt opptatt med eksamen og eksamenslesing. Skal jammen bli godt å bli ferdig med dette skoleåret, det har vært et r*vkjør hele veien, føler meg både fysisk og psykisk utslitt. Så en sommerferie sammen med sambo skal gjøre godt for en sliten Eowyn-kropp.. :P

Hvordan har du det da? Håper du har det bare bra vennen!!

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei vennen min..

Jeg har sett så lite til deg i det siste det var like før jeg sendte ut ett dusin med lete-hunder etter deg! :Nikke:

Ser du har jobbet masse.. Håper du ikke jobber for hardt vennen.. Passer på deg vettu.

Morsom antagelse ang meg og Kverula i dag.. Hehehehe, litt rett hadde du. Men ikke helt! :wink:

Vi er kanskje litt Knoll og Tott her, ikke vet jeg..

I dag har jeg bestilt meg sovesofa, og er meget fornøyd med det.

Så nå skal det bli fint på lillestua mi....

Vel, håper du koser deg på festen da.. Tror du kommer til å bli full, siden du er sliten????? Thi hi...

Gleder meg til å høre om hvordan du har hatt det hvertfall.

Så kos deg masse i kveld og så snakkes vi snart.

Gla i deg vennen

Stooor klem fra Skusla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeiaaa monjasnuppa!

Hvordan går det? Jobber og sliter du også? Nå er det helg, og jeg har i alle fall store planer om å kose meg og slappe av, og det håper jeg du også har. Du er vel ute og tar deg en knært nå?! hehehe....jaddah.....for alt jeg vet dingler du i taklampene nå. :ler:

Håper du får en goooood helg og at du har det bra.

Tenker på deg vet du, selv om jeg er litt midre aktiv på dagbokfronten for øyeblikket.

:kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Partyløva er tilbake :D

Var på skikkelig høytidelig åpnng av Høgskolen i Nord-Trøndelag avd. helsefag igår kveld, og begivenheten er selvsagt behørig skrevet om på HiNT's egne hjemmesider :D Det var skikkelig koselig selv om 90 minutter med taler og litt underholdning ble relativt langdrygt. I allefall når man skal stå på høye hæler på steingulv :-? Men vi overlevde, og middagen ble en mye bedre opplevelse.....Laksepate til forrett, fylt svinekam til hovedrett og karamellpudding med krem og saus og fromasj til dessert. Og kaffe og avec såklart (cognac/baileys).....Og så åpnet baren og det ble musikk og dans....Labba hjem utpå natta, men måtte tilbake for å ordne opp der utpå dagen idag. Gikk helt greit det, men formen var nok ikke helt på topp :-?

Sov til klokka 13 idag jeg :o Var godt det, men så kort dagen ble. Dro på jobben en tur, og så dro vi på fisketur sammen. Satt i fjæra og solte meg og hadde det deilig jeg. Tror jeg ble lysebrun på skuldrene. Fregner har jeg iallefall fått :ler:

Og så var det Eurosong idag da. Synes ikke 4. plass var så grusomt, men jeg hadde holdt en knapp på broderlandet og jeg da, og synes en 5. plass for dem var flott. Føler jo liksom at jeg "kjenner" dem litt, for jeg har fulgt dem fra den spede start i "Fame Factory". Var litt gøy....Men heldigvis eer det ett år til neste gang. Makan til dårlig musikk sånn generellt sett :x

Nå er senga neste.....

NATTI!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tid for oppsummering av helgen:

Fredag:

Jobba masse - alt for mye - og var drittrøtt da vi skulle på Offisiell åpning av HiNT sine nye lokaler. Men da vi møttes, vi fire fra jobben (jeg og min kollega, teamleder vår og sjefen vår), våkna jeg til og det ble skikkelig kos. Masse tamme taler og gørr til å begynne med, men så en vidunderlig middag, masse gøyal underholdning umder middagen (tok med noen ideer til bryllupet der), fin musikk etterpå og åpen bar :sjarmor:

DU ER IKKE SKIKKELIG FULL FØR ASFALTEN HOPPER OPP OG SKALLER DEG I HODET :ler:

Lørdag:

Sov til svigermor til klokka halv 7 på morningen. Da kom sambo og henta meg etter avisrunden. Sovna umiddelbat etter at jeg kom hjem, og sov til klokka 13.00 :o Da kom jeg meg på beina, og dro på jobben til klokka 14.30. Måtte jo rydde etter festen :ler:

Dro på fisketur på hytta til svigerfar. Sambo fiska - fikk ikke noe - og jeg sola meg på svabergene. Deilig.....

Kosa oss med hjemmelaget pizza og Eurosong på kvelden. Skulle nå en sånn jallasang vinne var det vel like greit at Tyrkia dro hjem seieren. 4. plass på Norge er jo ikke ille. Ikke 5. plassen til Sverige heller. Men jeg ble skikkelig skuffet over hvor skikkelig t.A.T.u var. Hadde venta meg noen sprell jeg.....

Søndag:

Kosa oss rettelig på morgenkvisten...... :rodme::sjarmor:

Sto opp i 10-tiden, og etter frokost gikk vi ut for å ordne opp skikkelig i hagen. Gravde fram et blomsterbedd den forrige eieren av huset neppe hadde gjort noe med på de 5 årene han har bodd her. Men nå er det flott. Mangler litt blomster bare..... :ler: Har planta noen frø, så vi får de om de kommer opp. Blant annet gressløk *nam* og Tusenfryd.....Holdt på utomhus i mange timer, men i morgen kommer det et lass med jord, så da skal det anlegges mer plen. Synes gårdsplassen ble litt for stor jeg :oops:

Har også bevillga meg litt tid på KG idag, men nå er det straks tid for å finne senga kjenner jeg. Venter litt utålmodig og bekymret på sambo. Han dro på fisketur sammen med søskenbarnet sitt klokka 19.30 og siden det var flo klokka 21.00 bruker han å fiske ca en time over det før han kommer hjem. Men nå har det snart gått to timer over. Da blir jeg litt småsinna - spesielt når han lover at han skal være hjemme litt over 22.00. Men det er typisk han da :evil:

Vel, vel - god natt alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:evil: Det regner......og vi som hadde så fint vær i helgen. Er det ikke typisk? Men det er deilig å jobbe inne når det er sånn da. Ikke blir det for varmt heller. Hater å jobbe når det er 40 grader inne..... :evil:

Endelig en normal dag for min del. Skal på jobben igjen mellom 15 og 17, og da kan jeg med god samvittighet ta ettermiddagen fri. Det er leeeenge siden sist :D

Leverte timeliste idag. 235 timer inkludert overtid. Blir et snitt på 10,68 timer per dag det gjennom denne måneden :o Men det blir deilig når lønna kommer da. Hele sommeren ser ut til å bestå av jobb og jobb, men det blir kanskje en mulighet til å spare unna litt og da. Håper iallefall det.

Skal slappe av noen minutter på sofan jeg nå, før jeg drar på jobben igjen.

Ha en flott dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og :hoppe: !

Skal si du står på ja! Bra jobba :)

Håper ellers du har det bra og har hatt en fin helg :) Selv om det nå er midt i uka....hehe

Ha en riktig hyggelig kveld og en fin uke :D

Klemmer fra Diva :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Hei på deg, snuppa!

Jeg er på en "dårlig samvittighet"-runde i noen dagbøker, og nå er turen kommet til din...Det blir minmalt med besøk fra meg om tiden - men etter timelista di å regne, så møter jeg vel forståelse for at jobben tar mye av KG-tida... :wink:

Men uansett, jeg har ikke glemt deg, og jeg prøver å følge med i dagboka di så godt jeg kan!

Jeg starter helga nå, så jeg ønsker deg en god helg, jeg!

Stor klem til arbeidsjernet fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, endelig helg...iallefall litt helg :D

Skal bli deilig med fri en dag. Skulle egentlig hit inn en tur i går, men så sovna jeg klokka 19, og da skulle sambo vekke meg før han dro på "Matrix" i går kveld. Men gjorde han det? Åh nei da, og når våkna jeg? Da klokka ringte klokke 4 i morges :forvirra: Kan tro jeg var lettere forvirra da. Men det var jo igrunnen deilig å sove så lenge da :wink:

Idag var vi på et lite koselig møte på jobben. Det har vært diverse tyverier (bl.a min mobiltelefon) i det siste, og nå er alt anmeldt til politiet. Det er ikke noe hyggelig når slikt skjer synes jeg. Og at den antatte tyven mest trolig har nøkkel..... :x Håper det bedrer seg nå da.

I morgen starter Namsen Expo her. Det er en slags festivalgreie med laksen sentralt i bildet. Men hva annet kan man regne med når vi bor ved ei av de beste lakseelvene i Norge? Det er jo tross alt Elvenes Dronning den kalles. I morgen er det blant annet MC mønstring tror jeg. Ligger an til masse bråk da :ler:

På fredag vet jeg bare at det er rorbufest med de to nissene fra "Du skal høre mye.....", men dit skal ikke jeg nei :wink: Må nok jobbe jeg.

På lørdag dekkes det til langbord i hovedgata, med masse smaksprøver og demonstrasjoner, og på kvelden blir det kai-fest med DDE og Ole Ivars. Var der i fjor jeg, og da var det faktisk 2500 billetter solgt og helt fullt. I år skal jeg ikke dit, for jeg skal gjøre noe heeelt annet.....

.......jeg skal servere i bryllupet til et KG-medlem: Zeta5. Har aldri møtt henne før, men skal det i morgen ettermiddag da vi skal dit for en kort "briefing" før den store dagen. Blir spennende.....Sambo skal filme dem i kirken han :D

Hm, ser ut som jeg må på nett en tur nå, for det er "bare" 500 innlegg å se gjennom - fordelt på 18 sider.... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat kommet fra jobb jeg, og nå måtte jeg bare innom en tur før jeg hopper i loppekassa.....

I morgen skal jeg jobbe et par timer på formiddagen før jeg skal hjelpe til i bryllup fra klokka 14 og en god stund utover natta. Var der i går også, og da bretta vi servietter og fikk instrukser fra kokken. Blir travelt, men jeg er glad jeg ikke er bruden for hun var stressa hun. Stakkars også.... :-? Masse hun skulle huske på sånn i siste liten tror jeg.

GOD HELG ALLE SAMMEN!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Monja- vennen

Nå er det LEEEENGE siden jeg har vært innom bøkene deres og jeg har skrekkelig dårlig samvittighet.

Men nå kommer det altså en liten hilsen i fra meg.

Ja, jøss så du jobber da.. Turbo- Monja på farten! :wink:

Men det blir da penger av det.. Å ingenting er bedre enn å få lønn for strevet!

Jeg står snart på farten til å reise nedover til Rikshospitalet ( Mandag) og gruer meg veldig.. Men det blir deilig å få det overstått og se hva de finner ut der nede..

Skal bli koselig med en liten Oslo tur også.. Besøke venninner, bo på hotell, spise på Friday's..

Joda, ikke no galt med det nei.. :D

Vel, nå roper loppekassa på meg her så jeg får bare si natta.

Håper du har en fin helg vennen min.

Stor klem fra Skusla! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...