Jinx Skrevet 24. april 2005 #3701 Del Skrevet 24. april 2005 Innom med en ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. april 2005 Forfatter #3702 Del Skrevet 24. april 2005 Jinx!!!! Noen bilder som ble tatt av sjarmtrollet mitt da han var 6 mnd. Aner vi en kommende fotomodell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. april 2005 Forfatter #3703 Del Skrevet 24. april 2005 Fargene på bildene er litt forvrengte i forhold til de originale bildene, men det kommer på grunn av scanningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. april 2005 Forfatter #3704 Del Skrevet 24. april 2005 Burde vel egentlig vært i seng nå, men så kom jo Aylar inn i BigBrother og da måtte jeg jo bare titte litt på live kanalen da Laila gikk ut i kveld og det passa jo bra Håper Aylar klarer å gjøre Gnellita skikkelig sjalu nå da, ettersom oppdraget hennes er å legge seg etter Klejs i 4 dager Nesten synd det er bare 4 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 24. april 2005 #3705 Del Skrevet 24. april 2005 nåååååååå, så søt han er!!! Og han blir nok helt klart en skikkelig fotomodell, ja! ... bare å vente til en ti års tid fra nå, så henger nok jentene rundt husveggene hos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. april 2005 Forfatter #3706 Del Skrevet 24. april 2005 6900 innlegg Men jeg må vel bare skrive på sånn at jeg klarer å holde Kverris unna..... Satser på forsprang i de verste bryllupsforberedelsene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2005 #3707 Del Skrevet 25. april 2005 Har savnet deg sånn!! *Likte ikke heffalompen-navnet...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. april 2005 Forfatter #3708 Del Skrevet 26. april 2005 Takk takk, Tex! Godt å høre at man har vært savnet Nå har jeg hatt min siste arbeidsdag denne uka, så nå er det 7 fridager som venter på meg. Det blir herlig. Iallefall om været holder seg like strålende som det har gjort hittil. Er visst meldt sånn i morgen såvidt jeg vet, så det er bare å nyyyyte. Ellers har det vært en deppe/krangledag, men det er vel bare sånn det er innimellom. Går seg sikkert til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. april 2005 Forfatter #3709 Del Skrevet 26. april 2005 Endelig tid for "Frustrerte Fruer" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. april 2005 Forfatter #3710 Del Skrevet 27. april 2005 Nå er smurfen lagt i seng med en flaske MME. Han fikk grøt til frokost, men så ble han så trøtt at han sovna i stolen sin Da tok jeg like godt å la han i senga da han skulle ha melka si. Kanskje han sovner også. Vi sov til klokka 7.30 idag Med en ørliten matpause klokka 04.45 Idag skal vi etter planen på barseltreff sammen med dem som har fått barn i 2004. Alle som bor på øya her altså. Men det er nå en gang sånn at alle som er født før mai er blitt 1 år og da er som regel mamma'ene tilbake i jobb eller på skole. Derfor blir det færre og færre som kommer. Og da orker ikke vi andre å møtes heller - så ofte som før. I tillegg har vi treff inne i byen for dem som fikk i september, samt at vi som gikk på svangerskapskurs sammen har fortsatt å møtes. Puh, jammen er det travelt Nydelig vær idag og. Kanskje litt mer hvite tynne skyer i sikte, men det var 10 plussgrader klokka 8 i morges så jeg klager ikke..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. april 2005 Forfatter #3711 Del Skrevet 27. april 2005 Nå er jammen denne dagen over også :-? Vi har vært på barseltreff, sammen med 4 andre babyer i alderen 15 mnd til 7 mnd. Det er dem som har fått barn i 2004 her som vi bor som møtes innimellom. Koselig, men lillegutt var helt utslitt etterpå stakkars. Da vi kom hjem lå han litt i vogna mens jeg sopa sammen litt rusk og rask på gårdsplassen. Litt løv og byggerask etter i fjor. Små biter isolasjon og sånt. Men nå ble det fint ja. I tillegg kjøpte jeg meg to thujaer...eller egentlig er det vel sypress?!? Uansett, de var kanonflotte, ca 100 cm høye og kosta 49 kroner pr stk - på Rema 1000 Gleder meg til vi kan begynne å plante for fullt i hagen. Men det drøyer nok et par uke enda Forhåpentligvis til bursdagen til monjamannen den 7. mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. april 2005 Forfatter #3712 Del Skrevet 27. april 2005 Bryllupsgave til Kverula og Kverulanten er i boks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. april 2005 Forfatter #3713 Del Skrevet 27. april 2005 Nå er det vår! I kveld har naboen vår brukt tiden til å spre kumøkk på åkeren sin - 5 meter fra huset vårt Så nå lukter det fjøs på soverommet og det blir nok å vaske sengeklær i morgen Men nå er det natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. april 2005 Forfatter #3714 Del Skrevet 28. april 2005 Deilig morgen!!!! Sola skinner fra skyfri himmel, det stinker kumøkk og fuglene synger Idag skal jeg på møte på jobben klokka 16. Tror det er snakk om omplasseringer etc igjen, men ingen av oss får vite. Og det er det som gjør meg så forbanna :evil: De sitter og bestemmer alt over hodet på oss før vi får det slengt i trynet uten å ha noe å si. Knurr..... :evil: :evil: Vet ikke om det er lov en gang jeg. Men vi får se hva det er denne gangen. Vi er nok litt mot strømmen likevel da, for det er nå en gang sånn at vi har mer jobb enn bemanning. Så vi håper jo at de fleste får fylt opp sine stillinger nå. Ellers har jeg ikke noen planer for dagen! Lar det gå som det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. april 2005 Forfatter #3715 Del Skrevet 28. april 2005 <-------- Ny avatar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 28. april 2005 #3716 Del Skrevet 28. april 2005 Veldig nydelig avatar, monja! Takk for besøk i dagboken min! Det høres ut som om du har fått det veldig fint utenfor monjahuset! Sant vel det er gøy å kjøpe nye planter? Jeg er hjemme med syke barn i dag, men håper å få være litt på terrassen i det minste! Blir en vakker dag! Kos deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. april 2005 Forfatter #3717 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg har verdens beste mann Idag skal han lage ny trapp med tilhørende "veranda" foran inngangsdøra vår. Kommer til å bli så flott. Nå har vi bare et lite repo med en livsfarlig trapp ned, men nå blir det myyyye bedre. Der som trappa skal gå ned blir repoet 1*1,5 meter, og i tilknytning til det skal han lage en ørliten veranda på 2*2 meter. Der kan jeg sette barnevogn, tørkestativ eller rett og slett vårt lille cafèbord og to stoler. Gleder meg masse masse masse..... Smurfen ligger ute i vogna si og jeg håper han sovner snart. Fikk med seg en liten flaske MME før han la seg sånn at han er god og mett. Så nå sitter jeg her da, og hører på fuglesangen som slår inn på babycall'en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. april 2005 #3718 Del Skrevet 28. april 2005 Åh - høres ut som et FLOTT inngangsparti, monja - det kommer til å bli så bra!!! Har veldig, veldig lyst til å se et bilde jeg da...når det blir ferdig! Så vakkert bilde i avataren din... Håper det står bra til med både mann og barn - og selvfølgelig med deg, da, vennen!!! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. april 2005 Forfatter #3719 Del Skrevet 28. april 2005 Bilde kommer Kverris. Både før og etter bilde Det blir mye bedre (og mer barnevennlig) enn nå gitt. Har ikke rekkverk på trappa heller nå, så jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har gått på snørra i den. Den har forårsaket minst to sykmeldinger for min sin del :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. april 2005 Forfatter #3720 Del Skrevet 28. april 2005 Nå har jeg lagt ut Torstein for dupp nummer to, men han er ikke like velvillig denne gangen nei. Spiste lunsj klokka 12 - da hadde han ikke spist siden klokka 8. Fikk en 1/2 skive brød til sammen (halvparten med makrell i tomat og halvparten med leverpostei), litt vann med sviske i, MME og blåbær og eplemos. Nå ligger han i vogna og surrer så selv om han var kjempetrøtt da han spiste har han tydeligvis våkna til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå