zeta5 Skrevet 12. april 2003 #321 Del Skrevet 12. april 2003 God kveld Monja ! Sko til 24,- er det vel ingen som slår :D Heldiggris ! Gud, igår var jeg på IKEA og kjøpt 80 vinglass som skal brukes til bordkort ! De står i gangen og glaner imot meg ! Frister ikke å sette igang med maling ikveld...tar det en annen gang Alene ikveld du da ? Sambon min er på kjøkkenet å lager mat....deilig. Her sitter jeg da med en pils og MÅ innom KG...... for et liv :D Vært ute på shopping idag jeg også. Klippet guttungen og handlet klær og sko til han. Ingenting til ho mor bortsett fra 3-liter'n da den skal snart åpnes kjenner jeg ! Koz deg ikveld da ! Vi snakkes senere vi !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. april 2003 #322 Del Skrevet 12. april 2003 Hei på deg, monja! :o Sko til drøye 24 kr?? Er det mulig?? JEG VIL OGSÅ HA!! Så du har "fri" ikveld du da...Kan jo være ålreit en gang innimellom det da! Og hvis du har noe godt å kose deg med, en dose KG, eller en film eller no' så kan det bli svært så trivelig! :D Jeg er ikke hjemme alene ikveld, men Kverulanten skal se noe på TV nå som jeg bryr meg filla om...og da sniker jeg meg inn på KG en tur jeg... Vi har spist middag, og litt snacks har nå kommet på bordet...Jeg koser meg med en wine-cooler og alt er deilig...HELG ER HELT TOPP! Nå skal jeg sjekke nye innlegg, og så får jeg vel vaske opp etter middagen... Ha en fin kveld, Monja! Kos deg masse! :D Klem fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 12. april 2003 #323 Del Skrevet 12. april 2003 Hei vennen.... Sko ja... *får drømmeblikket*. Har fullstendig sko dilla selv også jeg.... Men sko til 24 kroner tar kaka.. Jeg også viiiil..... Deilig med sambo fri kveld en gang i blandt.. Jeg hadde det i går, å koste meg skikkelig. Sambo har gutteklubb en gang i mnd'en, så jeg ser faktisk frem til de kveldene.. Da rigger jeg meg til i sofaen, får han til å tenne opp i peisen før han går, finner fram godterier og brus, å ligger å koser meg å ser på tv med kattene og teppet på meg.... :D Perfection!!!!! ¨ Håper du har hatt en koselig kveld da hvertfall Vel, jeg ønsker deg en kjempe god natt, å en flott søndag. I morgen begynner TIPPELIGAEN, å jeg skal på kamp.. Har gledet meg i mange uker nå, så det blir spennende. Det er venta 9000-10000 mennesker til lille stadion vår, så vi må være der klokka tre og kampen begynner klokka SEKS.... :o SOV GODT VENNEN Stor klem fra meg.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. april 2003 Forfatter #324 Del Skrevet 13. april 2003 Åh, så masse besøk. Det er så koselig altså. Skal skrive i deres dagbøker og, men ikke akkurat nå.... Skusla: Jepp, jeg har sko dilla....Iallefall av og til :D Synes jeg gjorde et utrolig kupp jeg. Så nå har jeg bare to banan esker fulle av sommersko. Sambo måtte jo også ha noen så jeg fikk dratt han med meg inn dit. Han ble veldig fonøyd :D Du får kose deg på kamp idag da....Fikk med meg Rosenborg igår jeg, og er fornøyd med resultatet Kverula: Høres ut som du koste deg verre i går da. Med wine cooler og greier. Det var bare skjønt å være hjemme alene. Føler meg litt alene nå og jeg, for gubben snorker på sofan. Stakkaren tålte vel ikke en liten fest Skal snart riste liv i han nå tenker jeg. Zeta: 80 vinglass?? Du får kose deg.....sier ikke mer Men de blir sikkert skikkelig flotte kan jeg tenke meg. Skal dere drikke av dem og, eller skal de bare være til stas? Gleder meg til å se dem..... Sambo var ikke helt i form idag da jeg henta han. Hadde lagt seg i tre tiden, og jeg henta han klokka 11. Jeg satt våken til klokka halv 5 og var oppe igjen klokka halv 8. Så kom jeg en time for sent på jobben, men det spilte ikke noen rolle, for jeg bestemmer selv når jeg skal jobbe Nå snorker sambo på sofaen og jeg er på KG. En heeeelt vanlig søndag her i huset Burde vel egentlig vært utenfor huset og ordna litt, men hva skal jeg da bruke påska til? Fatter ikke hva vi skal finne på med så mange fridager. Det er blitt snakka om å ta en tur for å grille ved sjøen. Høres jo kjempekos ut det da....Og så får vi besøk av et vennepar som kommer hjem fra Oslo i påska. De skal til hennes mor, men kommer innom iallefall en dag. Og så skal svigermor hit på middag, vi skal i barnedåp... Joda, vi skal nok få tiden til å gå :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. april 2003 Forfatter #325 Del Skrevet 14. april 2003 I dag har vi bare vært så flinke altså.....*skryter villt og uhemmet* Sambo var ute og vaska bilen både utvendig og innvendig - så nå står den midt på plena :x Men det var ikke så lett å få av det utvendig, så han må nok vaske på Statoil i morgen ja....med skikkelig avfetting Selv har jeg gravd litt i hagen. Kanskje det til og med kommer opp noe blomster til sommeren?? Og så fant jeg gressriva og satte igang. Raka opp løv, gress og rusk på halve plena....puh.....og skal ta resten i morgen. Har også vaska alle vinduer på kåken på utsiden.... Jeg må si det er lenge siden jeg har styra på sånn på utsiden av huset Og nå sitter sambo og klipper Cocker Spanielen midt på stuegulvet :evil: Han skal jo egentlig være formklippet (bikkja ja.....) men det orker vi ikke nå, så nå klipper vi av alt....Bedre å være vovve da når det blir varmt Er bare innom på snarvisitt jeg.....starta påskeferien idag!! :D GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. april 2003 #326 Del Skrevet 14. april 2003 HEI MONJA! Ja, det må jeg si! Du har virkelig nytta dagen godt! Vet ikke hvordan været har vært hos deg idag, men her har det vært KNALL, og SÅ deilig å være ute. En ypperlig dag til hagearbeid! Jeg syns det er tungt å komme igang i hagen, men motivasjonen og belønningen er jo å se hvor fint og i orden det blir etter noen timer der ute...Jeg har ikke vært i hagen idag, men håper på å få det til i løpet av uka. Idag har jeg gjort minimalt...KG, og en gåtur sammen med søstera mi, pluss at jeg har hjulpet Kverulanten å hogge ved - eller i alle fall stable ved... Påsken er herlig når den kommer så sent som i år...Da kan man virkelig nyyyte vårdagene! Ønsker deg en god påske, monja! :D Klem, Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. april 2003 Forfatter #327 Del Skrevet 15. april 2003 Kan jo ikke gå en dag uten en linje i dagboka mi.... :o Idag har jeg rett og slett sløva. Var på jobben i to timer til tross for ferie, men ellers ha jeg tatt det rolig.... Snorka på sofan og venta på at jeg skulle hente sambo på jobben. Ja, og så KG da Handla inn til kakene jeg skal bake til dåpen vi skal i på søndag. Bløtekake med blå krem - fikk tak i farge på apoteket - og diabetes-sjokolade-kake..... Måtte kjøpe søtningsmiddel og greier idag da. Kona til svigerfar har diabetes, og siden hun tror hun kommer til å dø av det er det like greit å bake kake ment for diabetikere.... Så kommer svigermor på middag da. På torsdag tror jeg. Kyllingwok med sur-søt saus og ris *nam*. Kommer til å legge på meg denne påska jeg. Gikk jo ned 13 kg før jeg ble sykmeldt, men bare på den siste mnd har jeg gått opp nesten 6 :o Men dette skal jeg gjøre noe med fort som faan. Kan ikke ha det sånn - hva om jeg vokser ut av kjolen min?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 15. april 2003 #328 Del Skrevet 15. april 2003 Hei hei... Tenkte jeg bare ville stikke innom dagboken din og ønske deg en riktig god påske! Så var det gjort... Påskeklem fra Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 15. april 2003 #329 Del Skrevet 15. april 2003 Hei snuppa! Hamrer en liten hilsen i dagboka di Heldige du som kom over det skosalget da! Tror jeg hadde gått helt bananas selv hvis jeg hadde vært i nærheten Sko er gøy! Håper det går bra med planleggingen av bryllupet og at dere får en riktig hyggelig påske :D Stor påskeklem fra Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K. Skrevet 16. april 2003 #330 Del Skrevet 16. april 2003 Hei Monja! Vil bare ønske deg ei riktig god og avslappende påske! Ute skinner sola, så nå blir det godt med noen dager fri :D Kos deg! Klæm K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. april 2003 #331 Del Skrevet 16. april 2003 Hei monja. Jeg har vært skikkelig sløøv med dagbokskriving, jeg vet. *skamme seg* Har vært så sliten og trøtt skjønner du, men nå er det påske og batteriene skal lades opp. Ser ut som at du skal ha det etar-gildet i påska Du kommer til og eeeeeeeeeese ut, altså. Neida Får ta deg noen joggeturer etterpå da vet du, så skulle vel det går greit tenker jeg. Riktig GOD PÅSKE Men vi snakkes vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 16. april 2003 Forfatter #332 Del Skrevet 16. april 2003 Etargilde ja?!? Du må ikke snakke - blir kvalm bare jeg tenker på det jeg....urk *Finnes det ikke noe spy-ansikt? Hva med en grønn en?* Var på jobben to timer på morgenen idag, og to timer nå i kveld (det jeg egentlig skulle ha jobbet på lørdag), så nå er det virkelig påskeferie. Synes det er kjedelig jeg da, men sambo koser seg masse....Men så er nå han en skikkelig latsekk om han har bestemt seg og da Før jeg dro på jobben var vi på hytta til svigerfar. Der var det fullt hus. Han og kona var der, datteren hennes med sine to barn, søsteren til kona hans pluss mann, og til slutt kom svigerinna hennes og.....Var egentlig ganske kos det. Skal nok innom dem flere ganger i påska.... Ex'en har kommet.....Har ikke møtt han enda, men han sendte meg SMS så jeg vet at han er her....Litt skummelt det der. Har lovt at jeg skal møte han, så da må jeg vel det da Gleder meg mer enn jeg gruer meg iallefall.....Han er jo bare deilig jo - på alle måter Nå har chinchilla brødrene funnet hverandre igjen. Ordentlig søskenkjærlighet De var skikkelig forbanna på hverandre i går, og da kjefta og smelte de verre enn verst. De knuffa og slo også (?!?). Typisk gutter Men idag sitter de sammen og bare koser seg. De sover jo omtrent oppå hverandre nå jo...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. april 2003 #333 Del Skrevet 16. april 2003 Ja, nå er det virkelig påskeferie! Godt å vite at han fyren ikke døde på korset og sto opp til ingen nytte. Så fint at chinchilla-gutta er venner igjen da. Betyr det at den syke stakkaren er på bedringens vei eller? Jeg har kosa meg skikkelig i kveld. Har hatt voffsen på armen i sofaen og sambo har jobba hardt i hele dag. Er snart halvferdig med å legge panel over banken på kjøkkenet. Så i morra skal jeg beise lister og male kjøkkenvegger. Gleder meg ikke så veldig akkurat, men det blir jo fint da.. Ha en fin påske, Monja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 17. april 2003 #334 Del Skrevet 17. april 2003 Sender strålende sol og knallblå himmel nordover til Monja! (Ikke alt da... Noe må jeg jo få beholde selv også... :-? ) Er på vei ut for å få litt sol i ansiktet jeg nå. Har spist frokost ute, også skulle jeg bare inn med pålegget etc, sette på radioen etc, også, guess what, så havnet jeg her!!! Typisk!!! *tar seg selv i nakken og sparker meg ut i hagen* Fortsatt god påske Monja. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 17. april 2003 Forfatter #335 Del Skrevet 17. april 2003 Tusen takk for varmende stråler, Jennifer. Sola kom fram den, og vi har hatt en utrolig nydelig dag 8) Må jo nyte det nå, for det er jo en kjent sak at trøndelagen stort sett er dekket med regnskyer på sommeren. Det er liksom våren og høsten vi har fint vær :D Har kasta sambo ut i hagen, og han raker for harde livet hører jeg. Selv tok jeg overhånd inne idag. Vaska hus, tatt oppvask, laga middag til svigermor (ble kjing-kjong-kinamat idag) og så kom jammen forloveren min på besøk. Skal passe kaninen deres i påska så hun avleverte den her. Blir så koselig atte....Bare ikke bikkjene begynner å drømme om kaninragu Nå skal jeg haste bort til TV'en og glane på "Fame Factory". Er blitt litt hekta jeg.....må se det, bare må se det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 17. april 2003 Forfatter #336 Del Skrevet 17. april 2003 Nå er det bare så sløvt på KG altså. Tror jammen meg alle har reist på påskeferie jeg.....når var det sist 17 brukere på en torsdagskveld?!? Men vi får det vel ikke morsommere enn hva vi gjør det til selv, vi som ikke er på ferie.....får tråkle meg gjennom noen tråder da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 17. april 2003 #337 Del Skrevet 17. april 2003 Hvis du har noen forslag til noen spennende temaer/tråder så er det bare å kjøre i gang i allefall... Skjer ikke så mye her nei, men folk har vel bedre ting å ta seg til (er det virkelig mulig???) Selv stikker jeg innom her i ny og ne jeg. KG skal absolutt ikke "ta" påsken min nei! Godt at sola kom frem hos deg da. Får helt god samvittighet jeg (noen ganger lønner det seg å dele på godene...) Sambo holder på med siste rest av tapetseringen, er ikke så mye "ha-på-lim-på-tapetbanemesteren" kan gjøre lenger... Og du da foressten, som snakker om at jeg og Lea er så flinke. Det høres da ut som du har stått på ganske bra selv du. Skal jo også slappe av litt i ferien da! Det har da jeg også gjort, ute i sola. Snart er det pusse opp program på TV. Kan simpelthen ikke få nok!!! Klem, Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. april 2003 Forfatter #338 Del Skrevet 18. april 2003 19. april 2003: Idag har jeg og sambo vært sammen i 7 år :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. april 2003 #339 Del Skrevet 18. april 2003 7 år?? :o WOW Ikke dårlig det! GRATULERER :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. april 2003 Forfatter #340 Del Skrevet 18. april 2003 Nå har jeg jammen ikke skrevet på en stund :o Vi har hatt en ganske så begivenhetsrik påske så langt - og jeg som trodde at dagene skulle bli laaaange og innholdsløse.... Langfredag snorka vi til klokka 10. Det må vel snart være rekord for min del det. Så dro vi på besøk til ei venninne som hadde kommet fra Oslo dagen før. Så sjelden vi ser henne og sambisen hennes at vi måtte bare nytte på nå. De bor til mora hennes, og det er ikke langt fra oss.....Vi var der et par timer, og da dro vi på hytta til svigerfar. Han sto jo såklart på farten til å dra inn til byen med en ørret han hadde fiska *måtte få den i fryseren....*Vi dro inn til byen vi og. Kjøpte oss baguetter og litt snop. Da kom jeg på at vi kanskje skulle prøve fiskelykken....sambo ble happy han. Kjørte hjem igjen og henta utstyr, så dro vi lenger ut på øya vi bor. Men en times tid senere, uten fisk, ble han lei :o og ville hjem. Da dro vi til svigerfar igjen, og både han og kona var der da. Satt der i et par timer før vi skulle hjem....Da fikk jeg akkut lyst på potetgull og DVD, og vi dro inn til byen igjen.....Leide "Bend it like Beckham" og "Harry Potter". Da vi kom hjem så vi til vår store forskrekkelse at det hadde blitt feil filmer i begge coverene :evil: Og vi måtte tilbake igjen for å bytte.....Skal nevnes her at fra oss og inn til byen er det 2,5 mil en veiVi fikk leie begge DVD'ene gratis, så da klokka begynte å nærme seg 23 fikk vi endelig sett den ene....Sambo sitter og ser "Harry Potter" nå, og jeg lurte meg til en titt på KG....Men det er jo så tamt her for tiden. Merkes godt at folk er på ferie.... Nå har vi ramla over til den 19. april, og det er en ganske spesiell dato for min del. Min kjære farmor var født denne dagen, og tar jeg ikke riktig feil hadde hun blitt 89 år idag....Hun døde i 1997, og jeg savner henne masse enda. Dessverre har jeg nesten aldri tid til å dra på kirkegården, men bursdagen hennes er hellig. Da skal jeg dit uansett.... :cry: Og så en litt mer gledelig nyhet da.....Jeg og sambo ble kjærester på denne datoen for hele 7 år siden.... Det er helt utrolig hvor fort tiden har gått, og det har vært en tid med både gleder og sorger, men vi har kommet over alt det der, og nå skal vi altså gifte oss om 4 mnd.... Livet er deilig Håper dere alle får en flott natt og en lørdag med masse deilig vær og kos..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå