Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #63 Skrevet 31. juli 2006 Okei 10 er hvertfall IKKE normalt. Det er kunn ved nyrebekkenbetennelse.
iss Skrevet 31. juli 2006 #64 Skrevet 31. juli 2006 Eller for oss som er hyppig og sterkt plaget... Eller dersom infeksjonen er sterk. Tror det er individuelt og kommer an på type antibiotika.
mee mee Skrevet 1. august 2006 #65 Skrevet 1. august 2006 jeg hadde uvi 14 ganger for et år siden! morro det gitt! drikk maaaase appelsin juice ha varme sokker (fryse på føttene er fy) sørg for å ike fryse på rumpa drikk masse vann, selv om du må tisse mye og det gjør vondt som bare rakkern! jeg pleier å ta litt ekstra med antibiotika (selv om ikke det er så lurt) hiv innpå med tranebær kapsler/juice så kan du prøve vanlig smertestillende før du legger det. håper det hjelper! god bedrring!
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #66 Skrevet 1. august 2006 jeg hadde uvi 14 ganger for et år siden! morro det gitt! drikk maaaase appelsin juice ha varme sokker (fryse på føttene er fy) sørg for å ike fryse på rumpa drikk masse vann, selv om du må tisse mye og det gjør vondt som bare rakkern! jeg pleier å ta litt ekstra med antibiotika (selv om ikke det er så lurt) hiv innpå med tranebær kapsler/juice så kan du prøve vanlig smertestillende før du legger det. håper det hjelper! god bedrring! ← Jeg hadde det 4 ganger bare i fjor, men det er såvissst ikke så ille som 14! Stakkars deg! Jeg var hos legen i dag, og det var helt ute av kroppen min så jeg fikk lov å slippe a ta dem mer! Tok smertestillende fordi hele høyresiden min er blitt "ødelagt" av antibiotikaen, men tror ikke de gjorde jobben sin. Har spydd 2 ganger i dag pga smertene Vet ikke om jeg skal være våken eller sove, er redd for å spy i søvne også.. Maks uflaks, det her! Håper det er vekk i morra. Takk for godbedringønsking
mee mee Skrevet 1. august 2006 #67 Skrevet 1. august 2006 Tusen takk for tips. Hiprex ja, det skal jeg huske disse skal være veldig bra har jeg hørt, legen min mente det ikke da. men sikkert fordi jeg blanda disse og antibiotika. for hiprex er kun forebyggende. ←
mee mee Skrevet 1. august 2006 #68 Skrevet 1. august 2006 fikk kronisk uvi, pga måtte bruke kateter på sykehuset men er heldigvis kvitt det nå (håper jeg) legg deg til å sove du, så skal du se det er mye bedre i morgen!
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #69 Skrevet 1. august 2006 Kateter? Kå e det? Jeg har allerede sovet flere timer nå på dagen i dag, så jeg må vente til kvelden Skulle ønske jeg ikke hadde det, for jeg vil helst sove forbi alt dette her. Men jeg er nok bedre i morgen, så får jeg heller synes synd på meg selv i dag og kose meg med csi :-)
mee mee Skrevet 1. august 2006 #70 Skrevet 1. august 2006 slik rør du får tredd inn i tisserøret når du ikke får lov å tisse selv.. æææææææooooo! det verste jeg noen gang har vært med på! men skal bare gi deg et tips! for det pleier å være slikt at de som begynner å bli plaget, ofte kan slite med det i mange år før de blir kvitt. den første legen bare gav meg tabeletter om og om igjen, fikk tilogmed de sterkeste på markedet, og da lå jeg å hadde så store magesmerter at jeg trodde jeg skulle dø.til jeg fikk ny lege og hun tok meg på alvor. da ble jeg sendt på skjekk på sykehuset. ikke før jeg kom til den nye legen ble jeg kvitt plagene. så husk å forskikre deg at legen tar deg på alvor. (men det er hvis du begynner å få mange ganger i løpet av året) sier ikke dette for å skremme deg da! bare sånn lite tips.. husk!! tiss etter sex
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #71 Skrevet 1. august 2006 AU! Høres ikke godt ut nei! Jeg ba legen sjekke journalen og han så nå at jeg har gått på 3 forskjellige tabletter, så jeg var heldig som var ferdig nå. Og jeg måtte komme og få nye neste gang. Det er jo de gangene jeg har glemt tissedelen etter sex at jeg har fått det. Utrolig plagsomt Det er jo så lett å glemme seg når klokka er 2 om natta og du har det så fint og vil bare sove og det sitter en gjeng folk du ikke kjenner ute i stua. Da ønsker en ikke å gå på do men kanskje jeg skal ignorere alt det for det er mye bedre å ha 2 min ubehagelighet enn det her!
mee mee Skrevet 1. august 2006 #72 Skrevet 1. august 2006 jepp! det var det som gjorde det endelige at jeg klarte å bli kvitt min..
iss Skrevet 1. august 2006 #73 Skrevet 1. august 2006 Har glemt å si at jeg var til utredning fordi jeg hadde det så ofte! Finnes sykdommer som gjør at man kan være lettere utsatt.. Så jeg har vært til ultralyd, røntgen og ct av urinveier og nyrer og sånn. Alt var heldigvis ok så trolig var jeg bare gjennom en fase.. 6 infeksjoner på 12 mnd... Så si til legen at du vil sjekke opp nyrer og urinveier, så henviser han deg videre!
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #74 Skrevet 1. august 2006 Jeg skal gjøre det, så snart jeg har fått kommet meg ut av dette her. Huff, føler meg helt invalid jo Takk for råd du. Takk til alle egentlig, for dere er så snille og hjelpsomme
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #77 Skrevet 1. august 2006 Urinveien min er helt fin nå altså, så der er det ikke noe å bry seg om mer Jeg blir bare gal av denne onde sirkelen. Først tar jeg antibiotika for å få vekk smertene der. Så tar jeg nobligan for å bli kvitt bivirkningene for antibiotika, som igjen gir meg hodepine! Så nå må jeg ta paracet og! Nå er det ikke fler bivirkninger igjen, altså vinner jeg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå