Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #61 Skrevet 28. juli 2006 (endret) klitoris er en av mine favoritt iser faktisk, men gratis er bedre ← Så gratis tilgang på klitoris gir vekst for penis. Du store Atlantis(s)! Endret 28. juli 2006 av Kvinneguden
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #62 Skrevet 28. juli 2006 Etter nøye gjennomlesning har jeg fortsatt problemer med å lokalisere klitoris. Vurderer på å sette inn annonse i Dagbladet for å etterlyse nevnte. Kunne dette være en ide?
Amanlis Skrevet 28. juli 2006 #63 Skrevet 28. juli 2006 Klitoris ligger i Østen, der hvor orkideene vokser.
Gjest Gjest_sam_* Skrevet 29. juli 2006 #64 Skrevet 29. juli 2006 Nå har jeg for det meste Jobbet med boka som jeg skriver. som heter "Jakten på G-punktet". Men under Researchen til boka kom jeg Over "Klitoris" og hvis ikke minnet svikter meg helt så tok jeg til HØYRE i sinsenkrysset (Med det sagt så kom jeg inn i krysset fra Østsiden) og så var det bare noen minutters tur så var jeg fremme. Men da jeg skulle jakte på G-punktet så var jeg da på villspor Men Etter MANGE ÅRS jakt på G-Punktet så fant jeg det ENDELIG. Det targiske var at jeg under jakten var i ferd med og miste Jakt terrenget mitt. Og Nå da jeg ENDELIG har blitt kjent (Ned til tungespissen) med terenget så holder meg og grunneieren på og gli fra hverandre slik at jeg NÅ må finne meg ny grunn til videre utforskning (det skal etter hva JEG har hørt finnes FLER ukjente og U-utforskede punkt rundt om i verden så jeg BURDE ha nok og gjøre på FREM til jeg har kartlagt og utforsket ALLE hemmelige og skjulte punkt. Og muligens noen glemte). Mvh sam "Den største nytelsen er den du gir ANDRE"
Gjest King James Skrevet 29. juli 2006 #65 Skrevet 29. juli 2006 Klotorist ligger i Sør vest Frankrike
Gjest Catwoman Skrevet 30. juli 2006 #66 Skrevet 30. juli 2006 Klitoris befinner seg i en privat regnskog. (vel i disse dager gjerne en nedhogget regnskog.) Terrenget er ulendt, og man må være varsom med hvor man tråkker, ellers kan du fort bli kastet ut av regnskogen.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #67 Skrevet 30. juli 2006 Klotorist ligger i Sør vest Frankrike ← det skal være klitorist....traff o en i steden for i en...noe som jo kan skje siden o og i en er ved siden av verandre på tastaturen KJ
Gjest #Spidergirl# Skrevet 1. august 2006 #68 Skrevet 1. august 2006 Klitoris ligger østenfor sol og vestafor måne langt ned i ein bush, avhogd bush eller ein uttynna bush. Her ferdest du på eget ansvar men viss du lykkest blir du som oftest rikelig belønna.
Gjest Gjesta Skrevet 2. august 2006 #69 Skrevet 2. august 2006 Klitoris ligger østenfor sol og vestafor måne langt ned i ein bush, avhogd bush eller ein uttynna bush. Her ferdest du på eget ansvar men viss du lykkest blir du som oftest rikelig belønna. ← En slags skatt, liksom? *sabeltannmodus*
Gjest #Spidergirl# Skrevet 2. august 2006 #70 Skrevet 2. august 2006 En slags skatt, liksom? *sabeltannmodus* ← Ja det kan du godt si
Cuba Skrevet 3. august 2006 #73 Skrevet 3. august 2006 En på jobben til eksen/typen sa til ungen at han skulle gå i kiosken å spør etter KlitorIS faktisk Er ikke helt sikker på hvordan hun i kassa reagerte, men tviler på at guttungen fikk det.. Men helt seriøst; det MÅ da finnes et sted som heter Klitoris?? *sjekke opp*
Gjest Gjesta Skrevet 3. august 2006 #74 Skrevet 3. august 2006 En på jobben til eksen/typen sa til ungen at han skulle gå i kiosken å spør etter KlitorIS faktisk ← I arbeidsuka for mange år siden ble fetteren min sendt til ByggMakker for å handle eggstokker...
Cuba Skrevet 3. august 2006 #75 Skrevet 3. august 2006 I arbeidsuka for mange år siden ble fetteren min sendt til ByggMakker for å handle eggstokker... ← Neeesten like bra!
Beam Skrevet 5. august 2006 #76 Skrevet 5. august 2006 Climax ligger i hvertfall i Nord Dakota USA, så kanskje Klitoris er i nærheten et sted.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå