Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)
klitoris er en av mine favoritt iser faktisk, men gratis er bedre

Så gratis tilgang på klitoris gir vekst for penis. Du store Atlantis(s)!

Endret av Kvinneguden
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Etter nøye gjennomlesning har jeg fortsatt problemer med å lokalisere klitoris. Vurderer på å sette inn annonse i Dagbladet for å etterlyse nevnte. Kunne dette være en ide?

Skrevet

Klitoris ligger i Østen, der hvor orkideene vokser.

Gjest Gjest_sam_*
Skrevet

Nå har jeg for det meste Jobbet med boka som jeg skriver. som heter

"Jakten på G-punktet". Men under Researchen til boka kom jeg Over "Klitoris" og hvis ikke minnet svikter meg helt så tok jeg til HØYRE i sinsenkrysset (Med det sagt så kom jeg inn i krysset fra Østsiden) og så var det bare noen minutters tur så var jeg fremme. Men da jeg skulle jakte på G-punktet så var jeg da på villspor :(

Men Etter MANGE ÅRS jakt på G-Punktet så fant jeg det ENDELIG. Det targiske var at jeg under jakten var i ferd med og miste Jakt terrenget mitt. Og Nå da jeg ENDELIG har blitt kjent (Ned til tungespissen) med terenget så holder meg og grunneieren på og gli fra hverandre slik at jeg NÅ må finne meg ny grunn til videre utforskning (det skal etter hva JEG har hørt finnes FLER ukjente og U-utforskede punkt rundt om i verden så jeg BURDE ha nok og gjøre på FREM til jeg har kartlagt og utforsket ALLE hemmelige og skjulte punkt. Og muligens noen glemte).

Mvh

sam

"Den største nytelsen er den du gir ANDRE"

Gjest King James
Skrevet

Klotorist ligger i Sør vest Frankrike

Gjest Catwoman
Skrevet

Klitoris befinner seg i en privat regnskog. (vel i disse dager gjerne en nedhogget regnskog.) Terrenget er ulendt, og man må være varsom med hvor man tråkker, ellers kan du fort bli kastet ut av regnskogen.

Gjest Gjest
Skrevet
Klotorist ligger i Sør vest Frankrike

det skal være klitorist....traff o en i steden for i en...noe som jo kan skje siden o og i en er ved siden av verandre på tastaturen

KJ

Gjest #Spidergirl#
Skrevet

Klitoris ligger østenfor sol og vestafor måne langt ned i ein bush, avhogd bush eller ein uttynna bush. Her ferdest du på eget ansvar men viss du lykkest blir du som oftest rikelig belønna.

Gjest Gjesta
Skrevet
Klitoris ligger østenfor sol og vestafor måne langt ned i ein bush, avhogd bush eller ein uttynna bush. Her ferdest du på eget ansvar men viss du lykkest blir du som oftest rikelig belønna.

En slags skatt, liksom?

*sabeltannmodus*

Gjest #Spidergirl#
Skrevet
En slags skatt, liksom?

*sabeltannmodus*

Ja det kan du godt si :legrine:

Skrevet

En på jobben til eksen/typen sa til ungen at han skulle gå i kiosken å spør etter KlitorIS faktisk :ler:

Er ikke helt sikker på hvordan hun i kassa reagerte, men tviler på at guttungen fikk det..

Men helt seriøst; det MÅ da finnes et sted som heter Klitoris?? *sjekke opp*

Gjest Gjesta
Skrevet
En på jobben til eksen/typen sa til ungen at han skulle gå i kiosken å spør etter KlitorIS faktisk  :ler:

I arbeidsuka for mange år siden ble fetteren min sendt til ByggMakker for å handle eggstokker...

Skrevet
I arbeidsuka for mange år siden ble fetteren min sendt til ByggMakker for å handle eggstokker...

Neeesten like bra! :)

Skrevet

Climax ligger i hvertfall i Nord Dakota USA, så kanskje Klitoris er i nærheten et sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...