Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 Nå har det dukket opp gode og fyldestgjørende svar på hvor både Åremål og Syden ligger. Kanskje noen endelig kan fortelle hvor Klitoris er? Jeg har vært på Skiathos, Ios, Rhodos og til og med på Kos, men Klitoris har jeg ikke funnet i en eneste reisekatalog (ikke en gang StarTour, selv om jeg har lest om folk som ser stjerner når noen besøker Klitoris). Fortell!
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2006 #2 Skrevet 25. juli 2006 du er nok ikke den eneste mannen som ikke vet hvor dette eksotiske stedet ligger har vært borti flere menn som ikke har peiling jeg
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 25. juli 2006 #3 Skrevet 25. juli 2006 du er nok ikke den eneste mannen som ikke vet hvor dette eksotiske stedet ligger har vært borti flere menn som ikke har peiling jeg ← Ja, prøv å finne Jan Mayen på kartet i halvmørket, sjæl, og se hvor lett det er
Knurr Skrevet 25. juli 2006 #4 Skrevet 25. juli 2006 Klitoris ligger ikke i Syden, det ligger nødvendigvis i Østen, som ligger lenger syd enn Syden. Det er et fjell, egentlig - eller, det var et fjell før de andre fjellene dukket opp rundt. Dvs. at Klitoris er ganske irritert - det synes ikke lenger på noe annet enn tenkte tverrsnitt av bergartene i området. Kun avmerket på geologiske kart, med andre ord, som kun en svært avgrenset gruppe mennesker kikker på.
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2006 #5 Skrevet 25. juli 2006 Klitoris ligger ikke i Syden, det ligger nødvendigvis i Østen, som ligger lenger syd enn Syden. Det er et fjell, egentlig - eller, det var et fjell før de andre fjellene dukket opp rundt. Dvs. at Klitoris er ganske irritert - det synes ikke lenger på noe annet enn tenkte tverrsnitt av bergartene i området. Kun avmerket på geologiske kart, med andre ord, som kun en svært avgrenset gruppe mennesker kikker på. ← Dette høres logisk ut. Men er det en trøst, lizm?
Knurr Skrevet 25. juli 2006 #6 Skrevet 25. juli 2006 Nei, bare en forklaring på hvorfor menn er ute av stand til å finne stedet. Kvinner har en tendens til å skjønne ting selv om de ikke akkurat blir stavet for dem, derfor vet vi hvor det ligger. Kanskje du må få en kvinne til å forklare deg det med visning?
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2006 #7 Skrevet 25. juli 2006 Kanskje du må få en kvinne til å forklare deg det med visning? ← Mulig strategi, ja. som du sikkert forsto av startinnlegget har jeg foreløpig forsøkt å finne det med mye reisning.
Knurr Skrevet 25. juli 2006 #8 Skrevet 25. juli 2006 Det hjelper for såvidt lite når reisningen foregår på feil sted.
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2006 #10 Skrevet 25. juli 2006 Nemlig, det var derfor jeg valgte å oppsøke kompetansen der den finnes. Takk, støle orakel!
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2006 #12 Skrevet 25. juli 2006 Lykke til på pilgrimsferden, frende. ← Ut i bushen? Eller kanskje ikke? Dét er uansett tema i mange andre tråder.
Gjest Chantal Skrevet 25. juli 2006 #13 Skrevet 25. juli 2006 Klitoris ligger på MENNESKEKROPPEN! Asså, bak øret.
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2006 #14 Skrevet 25. juli 2006 Klitoris ligger på MENNESKEKROPPEN! Asså, bak øret. ← Hvorfor kommer ikke disse kvinnene med bruksanvisning, i så fall? Ikke for dét, vi mannfolk insisterer forresten på å klare oss uten slik bruksanvisning, så det spørs om det hadde hjulpet.
Gjest LilSweetie Skrevet 25. juli 2006 #15 Skrevet 25. juli 2006 Jeg vet jeg begår en dødsynd nå, siden dette ligger under skråblikk og generaliseringer. Men: finnes det virkelig noen menn som ikke har funnet dette stedet? (alltid fint med en unnskyldning for å bruke den smileyen)
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2006 #16 Skrevet 25. juli 2006 (endret) Jeg vet jeg begår en dødsynd nå, siden dette ligger under skråblikk og generaliseringer. Men: finnes det virkelig noen menn som ikke har funnet dette stedet? (alltid fint med en unnskyldning for å bruke den smileyen) ← Jeg tror at mange har brukt for mye tid på å studere kartet (subsidiært instruksjonsfilmer) og for lite tid på å gjøre seg kjent med terrenget, for å snakke litt orienteringsfaglig. Endret 25. juli 2006 av Kvinneguden
Gjest Tyr Skrevet 25. juli 2006 #17 Skrevet 25. juli 2006 For å fortsette med det orienteringsfaglige, så hender det at enkelte ikke får med seg alle postene.
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2006 #18 Skrevet 25. juli 2006 For å fortsette med det orienteringsfaglige, så hender det at enkelte ikke får med seg alle postene. ← Og da blir de diskvalifisert. Blir snart denne tråden flyttet til Sport og fritid, tro?
Gjest Tyr Skrevet 25. juli 2006 #19 Skrevet 25. juli 2006 De som diskes blir flyttet til singelforumet.
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2006 #20 Skrevet 25. juli 2006 (endret) Bare det ikke går helt til Vi som sørger må vi kunne akseptere såpass. Jeg lurer forresten på hvorfor det ikke er opprettet et eget forum for singles prøvedagbøker her inne. Jeg vedder på at det er flere single som prøver å finne gravører enn det er par som prøver å bli gravide. Endret 25. juli 2006 av Kvinneguden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå