Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest StoreSky
Skrevet

Altså, klitoris ligger i landet i bushen sånn litt sør over fra den store bushen. over noen fjelltopper (to stk), så kommer et lite søkk i dalen, så kommer lille-bushen og nedi en fjellsprekk er klitoris -som en liten fjelloase, kan man si. Går man for langt havner man i myra og der er det lett å rote seg bort i ganger så man blir der til reisningen er over.

Med rettning sør og staven klar så burde man finne veien! Ække så langt om man bare vet veien, har man vært der før så finner man nok tilbake en gang, men lytt til erfarne fjellfolk.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet (endret)
men lytt til erfarne fjellfolk.

En jeg kjenner lyttet til en erfaren fjellfyr som sendte ham for langt. Det var visst helt ræva.

Endret av Kvinneguden
Skrevet (endret)
du er nok ikke den eneste mannen som ikke vet hvor dette eksotiske stedet ligger ;) har vært borti flere menn som ikke har peiling jeg :ler:  :ler:  :ler:

:ler: :ler: :ler:;)

:ler::ler:

Endret av Helene
Gjest StoreSky
Skrevet
En jeg kjenner lyttet til en erfaren fjellfyr som sendte ham for langt. Det var visst helt ræva.

Da var han garantert ikke særlig fjellvant! Altså bushen er ikke det sammen som parken...Og mannfolk er ille til å juge har jeg hørt -de liker å TRO de kjenner fjelle/bush/vann, men neidaaa..selvskryt!!

Gjest gjest1
Skrevet

Hoho du minnet meg på at produsentene av south park egentlig aldri har fått seg et ligg ;D "You just have to find the clitoris" Jaha, er den så vanskelig å finne? Ned, frem og inn, den er jo rett der! Nisser!

Skrevet

jeg har sett klitoris mens jeg har hastet meg ned til myra, syns den ser litt skummel ut, nesten som en liten penis

Gjest LilSweetie
Skrevet
jeg har sett klitoris mens jeg har hastet meg ned til myra, syns den ser litt skummel ut, nesten som en liten penis

Kanskje du er homo :hakeslepp:

Gjest Gjesta
Skrevet
Kanskje du er homo :hakeslepp:

Bra teori, angsten for peniser er jo det som kjennetegner homser aller mest.

Gjest *kosejoker*
Skrevet

Tror nok hun heller mente det faktum at av alle ting du kan sammenligne klitoris med, så ble det automatisk en penis. Noe spesielt du har i tankene? ;)

Gjest Gjesta
Skrevet
Tror nok hun heller mente det faktum at av alle ting du kan sammenligne klitoris med, så ble det automatisk en penis. Noe spesielt du har i tankene? ;)

HVa jeg sammenlikner klitoris med, mener du? HVis vi ser bort fra det faktum at det er jeg som har startet denne tråden, vil jeg si at jeg faktisk har sammenliknet den med litt ulike ting avhengig av hvem den har vært en sentralt plassert del av.

For tiden sammenlikner jeg den med en liten kremtopp (sjokoladen, ja) som innbyr til forbruk av kalorier.

Ellers er jeg dum, men jeg forsto hva LilSweetie mente...

;)

Gjest *kosejoker*
Skrevet

Jeg skjønte også at du skjønte det, men du var så provoserende at jeg måtte bare påpeke det ;)

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)
:eeeh:

Skulle tro du hadde tredd en tiger på et juletre.

Endret av Kvinneguden
Gjest LilSweetie
Skrevet
For tiden sammenlikner jeg den med en liten kremtopp (sjokoladen, ja) som innbyr til forbruk av kalorier.

KREMTOPP?!?

Alle Bønnas innlegg til sammen blir ikke mer :hår: enn denne sammenligningen!

Gjest *kosejoker*
Skrevet
Skulle tro du hadde tredd en tiger på et juletre.

:ler:

Ja, men han ble så sinna atte.. :sjenert:

Gjest Gjesta
Skrevet
KREMTOPP?!?

Alle Bønnas innlegg til sammen blir ikke mer  :hår: enn denne sammenligningen!

Kanskje jeg er hetero! :hakeslepp:

Gjest *kosejoker*
Skrevet
Kanskje jeg er hetero!  :hakeslepp:

Kan jeg aldri tenke meg ;)

Gjest LilSweetie
Skrevet

*priser meg lykkelig for at ikke alle som er hetero sammenligner klitorisk med kremtopper*

Gjest *kosejoker*
Skrevet (endret)

Hva er klitorisk? :klø:

Endret av *kosejoker*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...