Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet
*priser meg lykkelig for at ikke alle som er hetero sammenligner klitorisk med kremtopper*

*priser meg lykkelig for at ikke hver eneste hetero må beskue hver eneste klitoris*

:sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Gjest *kosejoker*
Skrevet
*priser meg lykkelig for at ikke hver eneste hetero må beskue hver eneste klitoris*

Åå, vil komme med en bitende kommentar, men finner ikke på noe! :sur:

Gjest Gjesta
Skrevet
Hva er klitorisk? :klø:

Risken menn tar når de ikke finner denne trådens hovedobjekt

Gjest *kosejoker*
Skrevet
Risken menn tar når de ikke finner denne trådens hovedobjekt

:ler:

Takk for oppklaringen ;)

Gjest LilSweetie
Skrevet

Kunne ikke vært mer enig!

Gjest Gjesta
Skrevet

Beklager avsporingen, forresten, fint hvis noen føler seg kallet til å ta opp igjen trådens opprinnelige (og viktige) tema.

Gjest *kosejoker*
Skrevet
Beklager avsporingen, forresten, fint hvis noen føler seg kallet til å ta opp igjen trådens opprinnelige (og viktige) tema.

Nei, hvem skulle det vært? ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Bønna, kanskje? Dette er sikkert et større problem i den hvite arbeiderklassen, nemlig (link kommer kanskje)

Gjest *kosejoker*
Skrevet

Nei, du må komme med et nytt alternativ. Ingen har gått tilbake fra digresjonen vår foreløpig.

Gjest Gjesta
Skrevet

Da tror jeg nesten vi må vente og se om det melder seg noen frivillige klitorispionérer.

Skrevet
Bra teori, angsten for peniser er jo det som kjennetegner homser aller mest.

oops, jeg som trodde homser var glad i peniser, hvordan har de sex egentlig hvis de er redd for peniser

Skrevet

Hallo!!!

Hør godtfolk.

Klitoris er en liten topp som ligger ganske langt nord for Klitor. For mange er den ganske vanskelig tilgjengelig. Glem alle råd fra erfarne fjellfolk. Termos, kvikklunsj og appelsin er oppskrytt og overvurdert i denne sammenheng.

Og dette med å snu (i tide???- hva nå enn det måtte bety), må du ikke prøve deg på.

Men altså... Eureka!

Jeg har funnet en oppskrift som burde funke for alle.

Stikkord: oppvarming.

Før man legger ut på tur og leting, så lønner det seg å varme opp skikkelig. Da pleier det meste å gå av seg sjøl.

Skulle det likevel være vanskelig, .....

Ja - da har du et problem.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg skjønner at appelsin er overvurdert, men kvikklunsj kan faktisk være ganske...nåja.

Ellers takker jeg for fakta og tips.

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Der! Jess, akkurat DER! Mer, o jah!

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Jeg ser at svaret overfor ble litt lite generelt. Klitoris ligger vestenfor sol og østenfor måne - bare å finne syvmilsstøvlene og sette av sted.

Gjest Gjesta
Skrevet
Der! Jess, akkurat DER! Mer, o jah!

Du verden, blir du såpass alterert også av en tråd nesten helt uten grammatikkfaglige viderverdigheter?

*noterer*

Skrevet

klitoris er en av mine favoritt iser faktisk, men gratis er bedre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...