Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene

Vannmelon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja. Den var forsåvidt det. Dvs før jeg begynte på piller første gangen. Mener også at den var det et halvt år i den pausen jeg hadde, og så fikk jeg piller pga uregelmessig mens. Men - da bodde jeg i utlandet for en periode, så det kan ha en sammenheng.

Har liksom på følelsen av at en test blir negativ, men skader vel ikke å teste for å se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de digitale testene bedre på noe vis, Iss, annet enn at den krever høyere HCG?

Uansett har jeg jo ikke tid til å gå på do på jobb, så sånn sett er det jo greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er de digitale testene bedre på noe vis, Iss, annet enn at den krever høyere HCG?

Uansett har jeg jo ikke tid til å gå på do på jobb, så sånn sett er det jo greit...

Jeg har ikke peiling på tester.

Tid til å gå do på jobb!!????! :overrasket:

Stakkars!

Er vel forresten ikke hver dag jeg har tid jeg heller kom jeg på :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herli land som dere har skravla mens jeg var borte litt, da! Jeg får jo ikke jobbet videre i huset så lenge dere fortsetter sånn.. :ler:

Hehe, ja vi liker jo å skravle!

Jammen.... Vi liker å skravle!

:Nikke:

Ikke noe press nei! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Takk! Morsomt at du er så entusiastisk på mine vegne! :klem:

Jeg bare prøver å begrense forhåpningene mine. Men det er jo en sjanse... Det er det... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rydde soverommet :Nikke:

Tømme og fylle oppvaskmaskina :Nikke:

Rydde kontoret :Nikke: (så godt det lar seg gjøre uten plass i skuffer og skap)

Åpne sluket på badet

Tørke støv

Støvsuge

Vaske gulv

Vaske kjøkkenbenker og komfyr

Vaske badet

Stryke duker

Vaske klær :Nikke: (er jo igang med det...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er jeg som surrer! Hadde du noen tegn før det da som gjorde at du testet tidligere?

Jeg hadde en luremens :ler: Kom litt friskt blod, så bare lå den å lura i en dag til.. så stoppa den helt opp.. Ellers hadde jeg bare vært litt ekstra trøtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en luremens :ler: Kom litt friskt blod, så bare lå den å lura i en dag til.. så stoppa den helt opp.. Ellers hadde jeg bare vært litt ekstra trøtt...

:legrine: Syns du sa du hadde en luremus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende! Jeg vet jo ingen ting før jeg får testa eller ser om det blir IKM. Tanta er veldig presis så det slipper jeg isåfall å gruble på. Så spørs det om alle de rare tegna mine bare er oppspinn! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Jeg vet jo ingen ting før jeg får testa eller ser om det blir IKM. Tanta er veldig presis så det slipper jeg isåfall å gruble på. Så spørs det om alle de rare tegna mine bare er oppspinn! :sjenert:

eh. ja dette skulle jeg vel egentlig poste i min egen dagbok... Det er vel mange vindu åpen her nå! Pussig! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...