Catus Skrevet 15. september 2006 #261 Del Skrevet 15. september 2006 God natt og sov godt, Vannmelon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 16. september 2006 #262 Del Skrevet 16. september 2006 Hehe. Får finne en eller annen test og håpe den virker Hvis ikke mensen kommer før det. Kjennes ut som det, nemlig Ser det er maaaange med vannmelonavataren min her. Ikke så rart - den ligger jo i forumet. Må bytte. Kan man hente en vannmelon fra nettet og lagre den, eller må jeg ta bildet selv? Noen som vet? ← Du kan bruke et hvilket som helst bilde fra nettet! Bare lagre det på maskinen din og last det opp! Ser det er spennende ting på gang her!!! Ikke mens ennå??? Skal du teste snart?? mer. Ha en super helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 16. september 2006 Forfatter #263 Del Skrevet 16. september 2006 Fikk ikke kjøpt meg noen test idag heller. Men - tante Rød har ikke dukket opp, så hvis hun ikke gjør en grand entre i helga, tenker jeg at det blir testing i begynnelsen av uka. Nå kan jo syklusen være ute av lage og, etter noen år med piller, men kan jo håpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. september 2006 #264 Del Skrevet 16. september 2006 Det er spennende tider for deg! Hvor mange år har du gått på piller? Jeg har gått i seks år, og dette er jo min første måned uten. Så jeg regner med at det vil ta litt tid før kroppen min også kommer "i rute." Men det er så kjedelig å vente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. september 2006 #265 Del Skrevet 17. september 2006 Så spennende vannmelon Krysser fingrene for to blå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 17. september 2006 Forfatter #266 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg har gått på pillene 3-4 år. Før det hadde jeg vel et års pause. Husker ikke helt hvor fort kroppen var i gjenge da. Tror ikke det tok så lang tid. Føles veldig som om mensen er på vei, men ser ikke noe til den... Tror jeg må teste til uka, bare for å se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 17. september 2006 #267 Del Skrevet 17. september 2006 Kan du ikke teste i morra, da? Jeg vet nemlig ikke om jeg klarer å vente på dine vegne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 17. september 2006 Forfatter #268 Del Skrevet 17. september 2006 Jo.. hvis jeg kommer meg avgårde tidlig nok til å rekke et apotek. De på kjøpesentrene har kanskje åpent lenge? Forresten må man vel teste på morgenurin? Da blir det jo ikke før tirsdag eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 17. september 2006 Forfatter #269 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Nei.. Får begynne å leke husmor. Hybelkaninene trenger å komme ut på landet og kjenne litt på hvordan det er å være seg selv. Og leke med Doffen. Kanskje krysse av underveis? (Følge Bippes råd) Rydde soverommet Tømme og fylle oppvaskmaskina Rydde kontoret Åpne sluket på badet Tørke støv Støvsuge Vaske gulv Vaske kjøkkenbenker og komfyr Vaske badet Stryke duker Vaske klær (er jo igang med det...) Det var det, tror jeg. Nå skal alle mann på dekk! Klar-ferdig-gå! Endret 17. september 2006 av Vannmelon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 17. september 2006 #270 Del Skrevet 17. september 2006 Man MÅ vel ikke teste på morgenurin, selv om det er det som er anbefalt. *utålmodig* Ellers ser jeg at du har tenkt å være effektiv i dag! Kanskje jeg skulle prøve å joine deg, for her hjemme ser det virkelig ikke ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 17. september 2006 Forfatter #271 Del Skrevet 17. september 2006 Du får gjøre det. Høy musikk, også rocker du rundt med ting og tang i hendene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 17. september 2006 #272 Del Skrevet 17. september 2006 Så spennende vannmelon!!! Når er IKM??? Og gratulerer med fin, egen vannmelon-avatar!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 17. september 2006 Forfatter #273 Del Skrevet 17. september 2006 Takk, Smile, og velkommen inn i dagboka mi. Tatt med en klype salt (første pp etter pilleslutt), var vel IKM rundt 14-16 september. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 17. september 2006 #274 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Takk! Har ikke jeg vært her før??? Tror jeg blander litt jeg nå, sikkert pga av mange som hadde lik avatar ja! Endret 17. september 2006 av smile Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. september 2006 #275 Del Skrevet 17. september 2006 Hvor bor du hen da? Her i byen (og trolig i de fleste større byer) har de ett apotek som er åpent noen timer på søndagsettermiddag \ kveld.... *utålmodig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 17. september 2006 #276 Del Skrevet 17. september 2006 Testet du mange dager før IKM Iss??? Fikk nemlig høre det av noen... som et tips liksom!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 17. september 2006 Forfatter #277 Del Skrevet 17. september 2006 Takk! Har ikke jeg vært her før??? Tror jeg blander litt jeg nå, sikkert pga av mange som hadde lik avatar ja! ← Jo, det kan sannelig hende. Kanskje jeg tar feil? Hvor bor du hen da? Her i byen (og trolig i de fleste større byer) har de ett apotek som er åpent noen timer på søndagsettermiddag \ kveld.... *utålmodig* ← Bor i Oslo, men ikke i sentrum, så må ut med bil eller bane eller noe i såfall. Det rett ved her stenger jo gørrtidlig. Skulle dit i går nemlig. Trodde jeg... Der var det stengte dører. Smører meg med tålmodighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 17. september 2006 Forfatter #278 Del Skrevet 17. september 2006 Oj.. Du har jo vært her før. Beklager, Smile, skal ikke gjenta seg! Men du er veldig velkommen, altså! Uansett når du stikker innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 17. september 2006 #279 Del Skrevet 17. september 2006 Oj.. Du har jo vært her før. Beklager, Smile, skal ikke gjenta seg! Men du er veldig velkommen, altså! Uansett når du stikker innom. ← Jo takk!! Greier ikke helt å holde styr selv jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. september 2006 #280 Del Skrevet 17. september 2006 Denne gangen testet jeg en dag før IKM og testen var superpositiv! En vanlig CB test.. Igår, på IKM testet jeg med en digital. Har hørt at den trenger høyere konsentrat ac HCG en de vanlige, så har ikke turt å teste med den først Hvis man tester før IKM skal man ha på morgenurin. Men det står på testene at tester du på\etter IKM kan du teste når som helst på dagen.. Men uansett er HVG størst på morgen.. Du kan teste på dagen dersom du ikke drikker mye og ikke går på do på noen timer, "faker" en natt lissom Ble mye pjatting dette her Men hadde vært morro med testing i mårra tidlig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå