Gå til innhold

En 2007-modell på vei!

83`

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjempefint å høre hjertelyden da! :hoppe:

Selv har jeg en følelse av at det er en gutt.. Kan ikke helt forklare hvorfor.

Men det er akkurat samme for meg om det er en gutt eller en jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16+4

Jeg :hoppe: med dere, Capri, lubelillen og Mrs N!! :klem:

Tror jeg blir nødt til å kjøpe meg doppler jeg også... :sjenert: Koste hva det koste vil! Slik jeg går rundt å bekymrer meg for at alt er som det skal, vil nok en doppler gjøre nytten for seg! ;)

Ellers har jeg vært i bra form i det siste ja... Ikke no særlig kvalm, bare LITT i ny og ne. Men har dette evinnelige bukseproblemet da.. Så i dag måtte jeg på den eneste butikken som selger noen fååå mammaklær her, og sjekke ut om de hadde noen bukser. Og jeg kjøpte meg en kjempedelig sort en!! :) Passer jo til alt også! Så nå har jeg en sort og en dongeri som er ganske fine. Ellers er de andre (som jeg brukte forrige gang) fortsatt alt for store. Vet ikke om de noen gang kommer til å passe heller, for var en str. større da i utgangspunktet, i tillegg til at de er veldig utvidet nå.

Har jo bestilt de lin-buksene fra H&M sin forhåndskatalog også da. En i sort og en i rødt. Men de kommer ikke før om iallefall 4 uker.

Er sååå godt med helg! Har vært en ganske travel uke dette... Bra det bare er 3 igjen til juleferien!! Nå vi jeg ha snø!!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at jeg skulle hatt tak i H&M katalogen nå.....Er vel en stund til mammaklær trengs her i huset, men jeg liker å se på og drømme meg vekk likevel jeg :) Så koselig å høre hjertelyden, gleder meg til jeg begynner å komme i gang med slike ting jeg også, kanskje det blir litt mer virkelig da ;) Det er vel bare å smøre seg med tålmodighet :ler: For det er lett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16+6

Åhh, angelou!! Du er altså blitt gravid!! Nei, må må jeg inn å sjekke IKM-listen på prøverforumet, ser jeg, for dette var nytt for meg!! ;)

Rappa meg inn i dagboka di nå og skrev en hilsen :) Er så arrti når dere jeg først prøvde sammen med også er blitt gravide!!

Litle Lady: :blomst: Velkommen til dagboken min! Håper du kommer igjen! :sjarmor:

I dag har vært en travel og stressendes dag.. og gjorde ikke ting bedre at mannen måtte jobbe sent, og jeg måtte ta meg av en umulig, rampete unge etter jobb.. Var helt utslitt i kveld, og attpåtil måtte jeg lage en stor deig som jeg må ha med på jobb i morgen.. :sprettoy:

Så det vart godt med kveld.

Kunne ønske jeg hadde bedre tid (og giddalyst) til å trene mer.. er redd det blir kjempehardt å begynne igjen.. :forvirret: Men har veldig lysst å holde meg å form i svangerskapet. Er ikke så redd for mulige ekstra kilo, for de regner jeg med går av i ammingen uansett (da jeg gikk ned alt for mye etter forrige fødsel..), men vil holde energien og kroppen ved like selv om jeg er gravid. Tror mange gravide bruker graviditeten som unnskylding for å slippe å trene. Noe som burde være omvendt, etter mitt syn...

I morgen er jeg 17 uker, og bare 3 uker til halvveis!! (eller, jeg er allerede halvveis om jeg føder 3 uker før tiden! ;) ) Magen vokser, og det er sååå koselig!

Mannen prøver å høre etter hjertelyd utenpå, men dengang ei. Men så hørte han den ikke før i uke 31 utenpå sist heller da.. :ler: Snakk om å være utålmodig!

Synest jeg kjenner så lite spark! Men er sikker på at jeg har kjent da, men de kunne gjerne vert mer av de, for å si det slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, snart halvveis! helt utrolig som tida flyr ! :hoppe:

Lillelubben er redusert til fra 12+2 til 11+5 etter gårsdagens UL.

Gubben sier vi ikke skal si noe til slekta før 16.uke. Tror du vi klarer å skjule det så lenge? Kanskje hvis vi ikke treffer dem før da :ler:

:klem: håper du får en fiiiin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

19+1

:overrasket::overrasket::overrasket:

Åj, jeg har ikke vert her på 3 uker nesten jo! :sjenert: jaja, bedre sent enn aldri.. ;) Formen min har vært topp nå de siste ukene. De par siste, iallefall.. Bortsett fra en stadig tilbakevendende forkjølelse da.. :sjenert: Virker som det er litt sånn "nå er du gravid, og slipper ikke unna så lett må du tro" sak på gang i kroppen min dette svangerskapet. Sist gang var jeg jo aldri syk! :sur:

Kjenner de små søte sparkene hver dag, og mange ganger hver dag! Så liver er bare hææærlig, dere! :) -men på grunn av forkjølelser har jeg ikke fått trent og holdt meg i form som jeg hadde planer om. Men når denne forkjølelsen er over, da er det på`an igjen.. blir nok hardt!! :forvirret:

Nå er det en dag igjen på jobb, så julefeeeerie!!! :sjarmor: Elsker jul, og i dag fikk jeg handlet de siste gavene også! Så snø -nå er det bare å komme!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre uker ja, synes liksom det var en stund siden jeg hadde sett deg her ja :) Har du vært på UL enda eller? Godt å høre at alt står bra til - jeg tar juleferie og KG-ferie idag, så ville bare innom og ønske deg ei aldeles strålende jul :gullengel:

Endret av angelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
  • 2 uker senere...

23 uker!

:overrasket: Ok, så er jeg ikke verdens mest utholdende dagbokskriver.. :sjenert:

:ler:

Men alt går bare bra altså! Magen vokser og vokser, og babyen sparker og sparker! :) Elsker å kjenne spark, altså! De er fortsatt ganske langt nede, men er vel ikke lenge før de flytter seg litt opp, tenker jeg. Hele magen beveger seg iallefall når den sparker ekstra hardt!

Ellers er bekkenet ganske bra, og jeg kjenner lite til andre plager heller. Det er godt å føle seg frisk og rask som gravid også! -hadde noen dager (eller var det uker?!) hvor jeg trodde jeg hadde fått bekkenløsning.. men det er så godt som borte nå. Kjenner bare litt etter å ha stått lenge, eller etter å ha gått langt/gjort husarbeid. Men såpass må man vel regne med.

En uke til neste jordmorkontroll, og gleder meg til å høre hjerteslagene igjen! Er vanvittig hærlig nå som babyen sparker hver dag, slik at jeg slipper å gå å bekymre meg for om den lever.. :sjenert: som jeg gjorde litt i starten..

Er også ganske betryggende å tenke på at babyen kan faktisk overleve om den blir født nå.. (selv om jeg aldri kunne ønske det skjer.. og at den da helt sikkert ville få etterskader) Likevel er det jo litt kult å tenke på at den er blitt såpass stor og velutviklet. Faktisk så åpner den øynene denne uken!

:hjerter_rundt: Men jeg synest tre måneder er leeenge igjen å vente jeg da.. Har så lysst til å møte babyen min nå jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...