Gå til innhold

En 2007-modell på vei!

83`

Anbefalte innlegg

Testing på torsdag eller fredag, ja.. Jeg vet om en som kommer til å løpe innom boka her med en gang hun kommer fra ferie for å sjekke om det er godt nytt! Hvis du ikke da tester i femtida på torsdag morgen og kommer innom for å oppdatere? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, hvem vet Vannmelon? Kanskje jeg er så spent at jeg ikke får sove lenger enn til 5?! Skulle ikke forundre meg.. eller kanskje jeg bare må på do da, og da må jeg jo teste, ellers går morgenurinen til spille! :ler:

Jada, jeg er rar...

I dag har jeg vert så mye i aktivitet at jeg nesten ikke har fått tid til å kjent etter symptomer.. Men aner jeg ikke en liten svimmelhet? :roll::ler:

2 dager til testing..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg jo kanskje sjekke innom her før jeg går på jobb på tordag da..:hoppe:

(..kanskje jeg rekker det..er ikke noen morgenfugl nemlig.. :ler: holder på å forsove meg når jeg begynner ni, og denne uka begynner jeg åtte..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir superspennende med testing :hoppe:

har du kjent noen flere symptomer da??

Flaks jeg har fri i morgen og fredag, da får jeg med meg det meste her tror jeg :sjarmor:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaaa, la oss alle dra avgårde til gravidland :-D

Testing i morgen allerede? Notert! Kommer definitivt innom i morgen. Hvis jeg har nettverk da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det spennende ja... Krysser fingrene for positivt resultat på testinga i morgen.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 24 (9 DPO)

:sjenert:

:overrasket:

:klappe:

:danse:

:hoppe:

:hoppe:

:sjarmor:

testet idag tidlig..

hadde øynene på testen hele tiden mens resultatet kom frem.. og plutselig såg jeg en tynn, tynn, svak strek danne et kryss..

Er så tynn og svak at mannen omtrent ikke såg den, men jeg såg så tydelig at den kom, så jeg visste den var der.. Var sterkest med en gang, men nå er den gaaaanske svak. Uansett, jeg hadde ikke regnet med å få frem noe mer 9 DPO.

...og egentlig vart jeg ikke særlig overrasket heller ;) Men nå kan jeg skrive inn termindato`n i filofaxen med god samvittighet, uten å føle meg helt sprø!

Håper alle dere som popper innom her i løpet av dagen også blir gravide!!

(og så håper jeg spiren holder seg der inne, er jo ganske utrygt så tidlig da.. :sjenert: )

Endret av 83`
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomer så langt:

* Tørst

* Sulten

* Vondt i bekkenet og symfysen, gjærne ved aktivitet

* Murring i livmor og rygg

* Strekk i sidene

* Følelse av å vere gravid

* Omtrent ingen utflod

* Av og til stikking i brystene

Endret av 83`
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var kjempenyheter på morgenen ja :sjarmor:

Gratulerer så urolig mye med en liten spire i magen :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer deg her også jeg. Dette var hyggelige nyheter! Og så så fort det gikk i boks! Unner ingen å prøve i mange pp. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Shatika, Yamaha og iselin22!! :)

Jeg er sååå glad i dag! (og litt nervøs for hvordan det skal gå i nye-jobben, for kvamen kom allerede idag!! :sjenert: )

Men på en måte er det deilig å kjenne symptom også. Har hørt at viss man blir kvalme i svangerskapet så jobber livmoren veldig godt,., så det skal vere et tegn på at alt er som det skal. Får trøste meg med det (og nå skal jeg heller ikke syte over kvalme når jeg vet der er mange her som sliter med å bli gravid, og som sikkert gjærne kunne ligget pal ut kvalm i 9mnd. om de hadde kunne fått et barn!)

:klem: til dere.

Nå tenker jeg at jeg skal logge meg på H&M på nett og bestille noen fine gravidklær ja! Sånn går nå dagene.. :ler:

Endret av 83`
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og som sikkert gjærne kunne ligget pal ut kvalm i 9mnd. om de hadde kunne fått et barn!)

:enig_anim: Gjerne det. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!!!

Dette var kjempemoro :) Selv om du har hatt det på følelsen da. Absolutt fortjent! Men jeg må innrømme at jeg er litt missunnelig nederst i lilletåa... :sjenert:

Lykke til fremover, skal nok følge med deg i ditt nye nabolag også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iselin22; var det jeg kunne tenke meg ja! :ler:

Eeyore: takk, synes det er kjempemoro selv! ;) -og selfølgelig kommer du (og dere) snart etter!! Det hadde vore kjempehyggelig, iallefall!! :sjarmor:

Forresten, blir nok null og niks drikking på meg i helgen. Skal kjøpe meg en flaske alkoholfri vin, tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Gratulerer!

Testet selv positivt for bare halvannen uke siden. Trodde ikke helt mine egne øyne, etter 9 mnd med prøving! Har lange sykluser, og testet seint, så jeg har visst termin mellom 29 mars og 4 april et sted. (Har sjekket på flere forskjellige kalkulatorer!) Selv tror jeg på 31 mars ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...