Gå til innhold

Knøttet er ventet i september :)

Pepita

Anbefalte innlegg

Slappe av kan jeg gjøre når jeg blir gammel! ;)

Neida, magolia, jeg skal slappe av!

Gjør jo det nå når jeg sitter her! ;)

:legrine: Flere som er aktive, ser jeg?

Nydelig mage, men jeg savner ikke min (Evelina sier jeg kommer til å gjøre det etterhvert).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsner, snupper! :klem:

Hjemme fra jobb i dag.

Vondt i kroppen og magen.....

Vært rolig i magen hele uka.

*bekymret*

Men skal til jordmor på mandag heldigvis.

Spist litt cornflakes til frokost, i senga...

Ligger nok her en stund til regner jeg med.

Var på Ikea i går kveld.

Fikk såklart ikke med stellebord, men fikk kjøpt madrass+overmadrass til sprinkelseng, badebalje, stellematte og små dessertskåler.

+ kjøkkenvifte.

Jeg er lei matosen.

Bare håpe vi får den opp, ikke gode plassen her amma...

Eller er jo det da, har jo hus på ca 300 kvm, men rart kjøkken.

Betalte jo for stellebord da, men må tilbake å hente... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Qlio: Du har jo gått gravid 2 ganger, har 2 nydelige snupper, så er jo ikke sikkert du kommer til å savne den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og leser litt... God at du holder deg hjemme når du føler at kroppen er sliten. Det er viktig å lytte til den - det har jeg også skjønt etter hvert... :sjenert::ler:

Håper du får en fin og avslappende dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger fortsatt i senga.

Lest litt og sovet litt...

Tenkte jeg straks skulle stå opp og dusje og spise litt lunsj.

Vaske litt klær og gå etter posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal også snart ut og hente posten. Hørte postbilen brumme forbi her for en liten halvtime siden. :)Venter på en cd, soundtracket til Dirty Dancing Havana Nights...

Tenk, nå er det allerede 11. august. Jeg observerte oransje rognebær da jeg var ute og gikk en liten tur i forgårs. Det har regnet i hele natt, og det er kjøligere i lufta enn det har vært på ukesvis.

Jeg tror høsten er på vei... og det er bare ca. 20 dager til vi entrer terminmåneden vår, *MissS*! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også snart ut og hente posten. Hørte postbilen brumme forbi her for en liten halvtime siden.  :)Venter på en cd, soundtracket til Dirty Dancing Havana Nights... 

Tenk, nå er det allerede 11. august. Jeg observerte oransje rognebær da jeg var ute og gikk en liten tur i forgårs. Det har regnet i hele natt, og det er kjøligere i lufta enn det har vært på ukesvis.

Jeg tror høsten er på vei... og det er bare ca. 20 dager til vi entrer terminmåneden vår, *MissS*!  :overrasket:

Ikke noe spennende i posten her i dag.

Men 20 dager til september, det går fort altså!!!!

HJELP!!!!

Håper formen er bedre nå,vennen! :kose:

Den er litt bedre ja, vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica: :klem: Ikke de store planene nei. Må bestemme noe detaljer til huset i løpet av helga også skal jeg jobbe 10-16 i mårra.

Ellers ser det ut til at det blir rolig gitt.

Har sittet å tegnet kjøkken nå;

her er siste utkast, ganske fornøyd!

Litt usikker på om vinduer og dører er plassert helt riktig, men det skal være noenlunde riktig hvertfall!

Har bestemt oss for Ståt Hvit som frontfarger, så blir det bjørkeparkett på gulvet, fliser mellom skaper og ikke heeelt bestemt benkeplate enda.

Blir nok enten mørk eller bjørk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin mage du har MissS! :hjerte:

Og så flott kjøkken! Stort og deilig! Gøy med det tegneprogrammet, det satt jeg med også da vi skulle pusse opp kjøkkenet vårt. Kjedelig med stellebordet de ikke hadde. Litt typisk IKEA - det du kommer for å kjøpe har de ikke den dagen, men man kommer alltid hjem med masse annet likevel! :ler:

Ønsker deg en fin lørdag! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin mage du har MissS! :hjerte:

Og så flott kjøkken! Stort og deilig! Gøy med det tegneprogrammet, det satt jeg med også da vi skulle pusse opp kjøkkenet vårt. Kjedelig med stellebordet de ikke hadde. Litt typisk IKEA - det du kommer for å kjøpe har de ikke den dagen, men man kommer alltid hjem med masse annet likevel! :ler:

Ønsker deg en fin lørdag! :danse:

Takk for koselig hilsen, Epona! :)

Typsik Ikea ja, så må vel innover igjen.

Kjedelig når det er 1,5 times kjøring hver vei og formen ikke er heeeelt på topp.

Men får kjøpt mye annet da! ;)

:klem:

Kjøkkenet så lekkert ut!

Takk! :)

Åh, stilig kjøkken! :-D Flink du er! :tommelsmil:

...og fiiiine magen!! :-D

Tusen takk, Itacha! :)

Ble en rolig kveld i går.

Jobbet fra 10 til 16.

Kjøpte meg ei selebukse, kanskje ikke det fineste plagget å bruke, men de andre buksene begynner å bli små, og det er godt å ha noe som ikke strammer for mye.

Kjøpte et mamaolaskjørt også.

La meg da jeg kom hjem, lå vel til 20, da kom sambo inn igjen, han ryddet litt og slik. Spiste et par brødskiver bare til middag, orket ikke annet.

Så så vi film, 50FirstDates, kjempemorsom!!!!

Lå og lo godt på sofaen da ja!!

Nå var akkurat mormor og bestefar innom.

Gikk forbi så da ville de se på tomta, snart kommer et annet vennepar gåendes, med to små! :)

Så jeg får pusse tenna og støvsuge så det ser litt ordentlig ut her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom for å henge med i svingene på mage og husfronten! Det blir ikke like mye som før,men kommer innom når jeg kan vettu!

Ønsker deg masse lykke til hos JM imorgen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytte: :klem: Kjempekoselig at du er innom, skjønner veldig godt at det blir mindre netttid! ;)

IdaC: :klem:

Husket faktisk urinprøve til jmtimen i dag, må bare huske å ta den med nå... :sjenert: Glemsk amma!

Dobbeltjobbing i dag og torsdag, overnattingsbesøk av tanteungen i dag og i morgen, middagsbesøk i morgen, ut å spise med bestis på onsdag og så er helga her igjen!

Tida flyr gitt.

En av dagene jeg få dratt på trygdekontoret å levert permisjonspapirene... Treg avøttu!

Også må jeg ta en rask shinings på bad og klesrom mellom jobb i dag, så det ser noenlunde bra ut og er litt rent til tanteungen kommer!

Som om han bryr seg! :ler:

Også må jeg kjøpe bursdagsgave til storesøs i dag.

Lurer på om jeg kjøper et gavekort på Big Horn eller på noe spagreier.

Noe hun kan nyte godt av hvertfall!

Nå må jeg stikke på jobb!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...