Gå til innhold

Knøttet er ventet i september :)


Pepita

Anbefalte innlegg

Jeg har en venninde som akkurat giftet seg på en nydelig strand. Det var i Norge da.

Kanskje sjekke ut muligheter i Norge da! :)

Hjemme igjen fra jobb, spist litt lunsj, eggerøre, baconbiter, melk og grovbrød + litt moreller til dessert.

Reiser straks på båttur, litt skeptisk til været men for satse på at det holder seg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest marthepia

Innom å hilser på! Vet ikke om jeg har vært her før?

Ikke lenge igjen nå ser jeg! De siste 9 ukene går fort skal du se :)

Lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Hei vennen!

Jeg er så dårlig til å legge igjen hilsener i dagbøkene for tiden...

Men jeg er innom og leser hver dag altså.Så jeg følger med deg!

Jeg har også begynt og tenkt sånne bryllups-tanker.

Har lyst til så mye,men vet ikke hvordan vi skal få råd. Er egentlig ikke interessert i å betale 100 000 for et bryllup,men skal vi få det sånn som vi vil så blir det sikkert så dyrt.

Klarer ikke bestemme meg for om jeg vil ha stor fest med familie og venner her hjemme eller om jeg vil reise bort bare vi to,evt sammen med nærmeste familie.

Meeeen,nå har ikke jeg ring på fingeren heller(hvis vi ser bort i fra liksom-ringen fra verktøyskrinet til sambo :ler: ),så jeg skjønner ikke hvorfor jeg sitter å "plager" meg selv med sånne tanker.. Det er lov å drømme da! :Nikke:

Grattis med 31 uker!

Nå er det ikke lenge igjen!

Ha en god natt snuppa! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann,lenge siden jeg har oppdatert meg skikkelig hos deg nå...Men nå er alt lest og jeg føler jeg henger med!

Jeg husker også at du var 6 uker på vei og *poff* så er du 31 :overrasket: Het sprøtt hvordan tiden flyr altså...

Bra dere begynner å få det meste i boks nå! Håper du får den vugga du vil ha!

Hehe,kjekt med vann og kloakk til nyhuset ja! Men vet hvordan det er..Kjempekjedlig å sitte hjemme mens mannen gjør sånne ting som MÅ gjøres og som vi ikke får deltatt i...Skulle ønske jeg kunne trylle!!

Koselig med bryllupsdrømmer! Er så mange ting å velge i å drømme seg bort i...

Ha ei kjempefin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for koselig hilsner, jenter!

Ble båttur i går med gullungen.

Var å spiste og koste oss utpå.

Lillesøs badet, jeg prøvde meg uti med tærne bare. Kaldt for meg....

Hjemme igjne ved halv 10 tida og da reiste vi en tur på besøk til de nybakte foreldrene.

Snuppene var like nydelige fortsatt! :hjerte:

Sto opp tidlig i dag, dro til nabobyen å kjøpte vogn og stelleveske og så til byen her, spiste lunsj på La Baguette, innom et vennepar før sambo dro hjem og jeg på senteret for å shoppe mer...

Kjøpte en pysj str. 56, dyne str 60*80 eller noe, den vognstr. hvertfall, 2 stretchlaken, 1 i minste str og et i neste, 1 sengesett i minste og et i neste.

Så fikk jeg bestilt vugge med madrass, sprinkelbeskytter og sengesett i samme mønster + bilsete.

Så i dag har jeg endelig fått gjort litt!

Nå mangler det en tur på Ikea, så er det meste i boks av store ting! :danse:

Faktisk akkurat 2 mnd til termin i dag, termin er jo 28 sept.

Så har jo egentlig god tid... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag, knøttet har de to siste dagene vært veldig aktiv igjen, det er gøy! :)

Oppe tidlig i dag også, sambo er på tomta, jeg har satt på en maskin med sengetøy jeg tok av i dagtidlig og en med olabukser.

Sengetøy er hengt ut, buksene er ferdige nå og må vel henges opp før jeg setter igang en vask til.

Vært en kjapp tur hos frisøren, kjøpt gaver til i kveld og mårra og en kjapp tur på butikken.

Etterpå kjørte jeg mor på åsen.

Nå skal jeg slappe av litt, før jeg gjør litt mer.

Skal bort i kveld, til naboen på bursdag, så da er det greit å være opplagt.

Skullf få mat! :sjarmor:

Må hvertfall få hengt opp vasken og satt på en ny, støvsuge 2. etg og legge på nytt sengetøy!

Men det blir senere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant du noe spennende hos din søster? Stod du skulle dit å se på tøy og sånt!

Bra det har blitt bra med liv igjen! Hikker din mye? Synes min hikker hele tiden nesten jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liv: Har ikke rukket å gå gjennom sakene til søs enda, TTT!

Hu jobber når jeg har fri og omvendt, men må få prøve å gjort det til uka.

Hvis hikking er regelmessige dunk langt nedi, hikker h*n endel, men vet ikke jeg... :ler:

Vanskelig å vite hva alt er!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slappet av litt i senga, kjørt lillesøs på fest, nå får jeg vel hoppe i dusjen så jeg er klar til vi skal bort.

Skikkelig tung i hodet i dag...

Ikke rukket det jeg skulle, bortsett fra å legge på senga, det måtte jeg gjøre da jeg skulle slappe av i sted!

Så da er alt klart til natten! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...