Petra Prøvedokke Skrevet 25. august 2006 Forfatter #161 Del Skrevet 25. august 2006 Mrs N: ja, jeg har vært borti altfor mange duste-leger jeg ikke klarer å kommunisere med. og da er det så bra når man finner en man liker gruer meg til å dra til gynekolog, men det er vel eneste måten å finne ut av ting på. Eeyore: legen jeg var hos sa at hun også kunne ta en gynekologisk undersøkelse, men det var ingen vits i og med at jeg skulle til en spesialist. mulig det kreves en spes. når de skal sjekke det de sjekker når man sliter litt med å få barn... jobbe, jobbe, jobbe.. må være litt flink i dag - føler jeg har brukt mye tid på KG denne uken, og lite tid på å jobbe... sånn er det når man fortsatt er litt i feriemodus ha en strålende fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. august 2006 #162 Del Skrevet 25. august 2006 :hoppe: Så gøy å lese at det gikk så bra Ja, nå er du i gang, og kan godt forstå at det føles bra. Hvor gammel er du, om jeg kan få spørre?? Nå vet jeg at det er ikke fint å spør øm en kvinnes alder, men drister meg allikevell.. Jeg er 29... Klart det er lov med en hvit løgn.. skal også legge på ett par måneder når jeg går til legen i desember. Ha en strålende fredag. God helg. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 25. august 2006 Forfatter #163 Del Skrevet 25. august 2006 Liljen: ja, det er så deilig at det gikk så bra!! Her er det lov å spørre om alder, vet du. Jeg er 31 år - 75-modell. -og da jeg var liten var jeg helt sikker på at jeg hadde mann og barn lenge før jeg ble 30... Nå har jeg mann, da. -og jeg rakk å gifte meg før jeg ble 30... men de barna har jeg ikke sett noe til... god helg til deg også, liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 25. august 2006 #164 Del Skrevet 25. august 2006 Så godt at det gikk fint hos legen. Da har du jo funnet en du kan fortsette å gå til, og vite at du blir tatt på alvor Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 25. august 2006 #165 Del Skrevet 25. august 2006 Det var godt å høre at det gikk bra hos legen - håper dere greier det selv før de finner ut noe jeg Ha ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. august 2006 #166 Del Skrevet 25. august 2006 Så fint det gikk bra hos legen i dag da, var jo ikke noe å grue seg til det da. Hvite løgner er veldig lovlig når det gjelder babyer Ha en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 25. august 2006 Forfatter #167 Del Skrevet 25. august 2006 Vannmelon: det var igrunn på tide at jeg fant en fastlege jeg liker! angelou: det håper jeg også!! Lucky117: nei, det var ikke noe å grue seg til... ha en strålende helg dere også, jenter!!! dere er veldig greie å ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 25. august 2006 #168 Del Skrevet 25. august 2006 -og da jeg var liten var jeg helt sikker på at jeg hadde mann og barn lenge før jeg ble 30... Nå har jeg mann, da. -og jeg rakk å gifte meg før jeg ble 30... men de barna har jeg ikke sett noe til... ← Inntil for et par år siden hadde jeg en idé om at jeg skulle være ferdig med alt som het fødsler før jeg ble 30. Nå er jeg 27 og har innsett at jeg nok må forkaste den idéen. Det nye målet er å få det FØRSTE barnet før jeg er 30. Og det har jeg jo en relativt god sjanse for å klare. Ellers var det godt å høre at det gikk fint hos legen i dag. Ha en flott helg videre! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. august 2006 #169 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Liljen: ja, det er så deilig at det gikk så bra!! Her er det lov å spørre om alder, vet du. Jeg er 31 år - 75-modell. -og da jeg var liten var jeg helt sikker på at jeg hadde mann og barn lenge før jeg ble 30... Nå har jeg mann, da. -og jeg rakk å gifte meg før jeg ble 30... men de barna har jeg ikke sett noe til... ← akkuratt som meg. Jeg skulle gifte meg før jeg var 23 (giftet meg når jeg var 28), barn før 25, helst være ferdig(som jeg forhøyet til 30).. men det gikk jo... rett i dass.. Ja, ja.. Kan kanskje rekke 1 før jeg blir 30, for hvis det klaffer denne måneden har jeg termin 5 dager før 30 års dagen min... og da må jeg ikke gå over tiden Ja, som du forstår "sprakk" mitt skjema og.. Hva skal du gjøre for noe gøy i helgen?? stor stor Endret 25. august 2006 av Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 25. august 2006 #170 Del Skrevet 25. august 2006 Skammer meg for det er lenge siden jeg har vært her... Har ikke vært aktiv i mange bøker for tiden pga jobbing, Tulla og hektiske dager. Men nå er jeg her! Og litt for legebesøket! Deilig at du er igang da! Jeg tror jeg må tenke det samme snart, hvis det ikke klaffer snart igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 25. august 2006 #171 Del Skrevet 25. august 2006 Så fint at det gikk bra hos legen, og ikke minst at du likte henne. Jeg er også heldig og har funnet en helt fantastisk fastlege. Det har så utrolig mye å si. Ha en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 26. august 2006 #172 Del Skrevet 26. august 2006 Hei!! Så flott at det gikk bra hos legen!! Ha en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 26. august 2006 #173 Del Skrevet 26. august 2006 Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 26. august 2006 #174 Del Skrevet 26. august 2006 Tror det er mange jenter som i ungdommen tenker at en skal være gift og være ferdig med å få barn innen en er 30. Jeg rekker ingen av delene jeg... Med mindre jeg blir gravid denne pp og føder 1 mnd for tidlig Ha en topp helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 26. august 2006 #175 Del Skrevet 26. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 28. august 2006 #176 Del Skrevet 28. august 2006 Mitt skjema sprakk også, jeg skulle ha første barnet når jeg var 25, andre når jeg var 27 og eventuelt tredje når jeg var 30.... Jaja, med litt flaks så kanskje jeg får det første barnet i løpet av det året jeg ER 27 Og gift har jeg ingen forhåpninger om å bli med det første - treg mann Ha ei fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 28. august 2006 Forfatter #177 Del Skrevet 28. august 2006 Bippe: vi får håper du klarer å få førstemann før du fyller 30, da! Liljen: det er godt det ikke bare er meg som må justere litt på "målene" her i livet! iss: alt i orden, vet du! det viktigste er at jeg ikke blir helt glemt får håpe du ikke får behov for noe legebesøk! Frida Frosk: ja, det er utrolig viktig at man finner en lege man liker! Netten: Vannmelon: Eeyore: det er altså godt jobbet hvis du klarer å bli mamma før du fyller 30! da satser jeg på at du blir mamma rett etter 30-års dagen Pi@: der var du, jo! koselig!! sååå koselig at så mange har vært innom og holdt liv i dagboka mi i helgen! det har som vanlig vært utrolig deilig med helg. har fått drukket litt rødvin og vært i bursdag og spist kake. her prøver jeg å være flink med trening og litt sunnere mat, men.. jeg er alt for glad i kaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 28. august 2006 Forfatter #178 Del Skrevet 28. august 2006 angelou: der hadde du vært innom også! mannfolk er litt trege innimellom (ihvertfall min mann) men min erfaring er at de tar hint!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 28. august 2006 #179 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg hinter ikke engang jeg, har sagt til mannen at jeg har lyst å gifte meg, men at det ikke blir aktuelt med noe frieri fra min side Så da får jeg bare vente.......med min tålmodighet.....jaja Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 28. august 2006 Forfatter #180 Del Skrevet 28. august 2006 ja - man må hinte med STORE BOKSTAVER. m.a.o. si ting rett ut og etter en stund så skal du se det skjer noe! jeg gav også klar beskjed om at det ikke ville komme noe frieri fra meg, at det fikk være hans jobb... Og når han endelig fridde så ble jeg tatt skikkelig på senga! helt utrolig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå