Gå til innhold

Min prøvedagbok

måvite

Anbefalte innlegg

Takk for klem ;)

Da var faktisk alle testene kommet... :overrasket::klappe: Slett ikke dårlig spør du meg.

Men nå er det jo enda en stund til jeg får bruk for dem siden IKM er nå torsdag (vis jeg ikke mot all tro skulle trenge å bruke en av graviditetstestene....)

Ble litt skuffet når jeg leste bruksanvisningen for fruktbarhetstesten! Var vistnok en test som kvinner som lurer på om de er kommet i overgangsalderen bruker :tristbla: Skulle brukes dersom du hadde uregelmessige sykluser eller andre symptomer på overgangsalder. Skal nå bruke den uansett for den leser av de hormonene som sørger for EL så det kan jo funke på meg og.

Ellers er formen litt opp og ned om dagen. Gruer meg til torsdag når neste nedtur kommer for jeg klarer ikke å slappe av alikevel :sjenert: Håper og håper og håper så jeg snart blir SPRØ! Prøver å si til meg selv at det ikke er noen vits å gå rundt slik, men tror dere det hjelper? Phø som å snakke til en gråstein :sur:

Har alle mulige symptomer også! Murring i underlivet, luft i magen, 3 kviser og er veldig trøtt (latskap sikkert). Det er dette som gjør skuffelsen så j***** stor når tanta kommer... Alle tegn på at kanskje det har skjedd noe denne gangen... BLÆ

Jaja, får finne meg i å leve med det. Skulle disse testene ikke gi noe resultat blir det i alle fall legetur. Håper bare jeg slipper det!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Hei hei alle sammen :)

Da er jeg tilbake i prøvinga for alvor. Fått pergo og klar som et modent egg til å komme igang igjen! Har gitt gubben klar beskjed om at vis jeg skal gå gjennom disse kurene får han jaggu gjøre sitt han også :sjarmor:

Er ennå noen uker til første kur, men med el rund hushjørnet startet jeg med sexpress alt i går ;) Funka gjorde det og :sjarmor:

Er deilig å være igang igjen på alvor med en motivert mann. Som tidligere nevnt så føler jeg at årene renner fra meg her så nå får vi håpe det skjer noe fort som fy.

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er deilig å være igang igjen på alvor med en motivert mann. Som tidligere nevnt så føler jeg at årene renner fra meg her så nå får vi håpe det skjer noe fort som fy.

Hvem som helst kan jo bli litt demotivert etter måneder og år med "timing og tilrettelegging" av sexlivet (Også kalt "tvangspuling" av noen jeg kjenner ganske godt :ler: ...), men vi får håpe våren og sommeren setter fart i både mannen og svømmerne hans!

Lykke til med prøvingen og god helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for titten i boka mi kjære venner. Koselig å ha dere her. Ble nesten rørt til tårer jeg :rødme:

Jeg viste at jeg aldri skulle rota meg inn hit igjen :sjenert: Nå er jeg igang igjen... Kjenne etter symptomer og regne dager :overrasket: ja ja jeg får bare telle...

Må jo le litt av meg selv da egentlig. Har bestandig sagt at kvinnfolk er hysterisk. JADA DET ER VI :ironi:

Også i år har vi store planer for hagen. I fjor laget vi ny plen og i år står et enormt blomsterbed og en liten dam for tur. Beddet blir over 8 meter langt og 3 meter breit på midten. Har alt bestilt 65 stauder som skal stå i beddet så her er det fart. Sliter med å finne ut hva vi skal bruke i forkant. Vi vil ikke ha stein, men finner jo ikke noe genialt :tristbla: Blir å halle veldig så det må være noe som er stabilt og tåler trykket av masse tung våt jord. Tips mottas med takk :)

Vi skulle jo egentlig lage kjempedam i fjor, men så ble jeg gravid og vi la damprosjektet på is. Nå ble det jo ingen krabat som kunne drukne i dammen så nå VIL jeg ha vann i hagen. Men vi skal gjøre det billig og enkelt. Et badekar inmed verandakanten! Så setter vi det på lecasteiner og bygger et gjerde rundt. Legger en stein midt i med en fontenepumpe oppå og vips: vann i hagen :)

Ha en vidundelig dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var hele hagen raket og klar til sommer :) Men fy flate så sliten jeg er... det verker fra stortåa og opp til hårfestet :tristbla: Gjett 5 ganger hvem som kommer til å ha noe vanvittig vondt i armene i morra...

Neste storjobb blir blomsterbedet, men det blir IKKE i morra...

Nå er pizzadeigen snart ferdighevet så da blir det mat i sultne mager i dag også til tross for mange timers hagearbeid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er! Kjempegøy med hage! Jeg har okkupert blomsterbedet foran blokka. Ingen som så ut til å bry seg nevneverdig, så jeg kastet meg over det i fjor sommer og nyter resultatet nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha vi får garantert plassens dyreste blomsterbed! Bestilt stein til kanting, gjerde til støtte på baksiden og selvfølgelig jord, bark og blomster. Totalsum...... 9 900 norske kroner :overrasket:

Fy flate vi er GAL, men så blir det utrolig pent og ikke minst sikkelig gjort helt fra begynnelsen av! Nå har vi jo bestilt stauder som er barrot så det vil nok ikke bli spesielt vakkert i år, men det kommer seg. Har noen blomsterløker og litt sommerblomster som skal få kose seg sammen med staudene :)

Har roet meg betraktelig ned med prøvingen, heldigvis. er jo ikke begynt på første kur enda så det er ikke noe å stresse etter egentlig. Blir jo litt mer stress når den er tatt og sex skal være på "faste" dager, men det håper jeg ordner seg. tenkte å sette meg opp på IKM listen for mai, men venter til junilisten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Forste kur er tømt og sexpressdagene gikk bare fint, så nå er det bare å vente på IKM som er 17 juni. Var helt sikker her en stund at dette har vi klart, men er noe mer usikker nå. Er under en uke til IKM så jeg overlever nok å vente.... tror jeg...

Ikke noen tegn til bivirkninger på pergoen heller :danse: Kan livet være bedre? ;)

Blomsterbedet er ferdig og nesten alle planter er kommet i jorden. Blir veldig pent når vi får litt grønt oppi der... Nå er det bare små dotter som ennå ikke vises fra altanen engang :sur: Jeg utålmodig? Neida ikke i det hele tatt... I morra har de jo stått i jorden ei hel uke jo....

Egentlig vil jeg at det skal være søndag i dag slik at jeg får vite... Dagene gikk irriterende sent frem til IKM. Men trøster meg med at jeg har mye å gjøre i dagene fremover så det går sikkert fortere enn jeg tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir SPRØ!! Nå har jeg hatt lett mens vondt siden fredag... Testet med QR torsdag, men den var negativ :( Har IKM i dag!! Neste QR ligger klar, men blir ikke brukt før i morra om TR viser til sitt fravær i dag...

Men dette må være den lengste og kjedeligste helga i mitt liv... Gud hjelpe meg så skuffet jeg kommer til å bli om TR kommer i dag eller testen blir negativ i morra....

Måtte bare få ut litt frustrasjon en plass :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

:hjerter:

:hakeslepp:

:-D

:juhu:

Positiv test 18/6.07 og 19/6.07

Vi har klart det igjen og vi er bare glad (nesten, men MA fra i fjor henger igjen)

Må summe meg litt så skal dere få mer info. Må drøvtygges litt dette :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine::legrine::legrine::legrine:

Å HERREGUD - NÅ BLE JEG GLAD!!!!

GRATULERER SÅ MASSE VENNEN!!!!!

Endret av angelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk angelou :)

Skal ærlig innrømme at jeg er sånn passe i ekstase egentlig :sjenert: Sover dårlig om natta og klarer nesten ikke å sitte stille... Var oppe kl 6 i morrest og har rydda i alt fra verktøy til klær. Kjenner at jeg skal slappe av litt nå så jeg ikke sovner kl 15 :ler:

Magefølelsen er mye bedre denne gangen så alt kjennes SÅ mye bedre :rødme:

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...