Gå til innhold

Min prøvedagbok


måvite

Anbefalte innlegg

:overrasket:

Synes nå egentlig ikke noe om denne nedtellingen.... Får jo ikke til noen ting i dag :grine:

Går å tenker på hvilke dager det er best å ha sex... Å akkurat som det blir bra når min kjære kommer hjem og jeg flyr på han og nærmest skriker: I MORRA, FREDAG OG SØNDAG SKAL DET LAGES BARN !!!!!

Hvem kommer til å få prestasjonsangst da??????? :sur: Og gjett om det blir mye sengekos???

Nei huff i dag er jeg ikke mye fornuftig.... Håper det blir bedre i morra :sjenert:

Nå skal jeg prøve å se om jeg får gjort litt i grisebingen (huset altså)....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem: Kjenner meg så godt igjen :klem:

Utrolig vanskelig å ikke ende opp med pliktsex...

Finn på noe morsomt og koselig sammen så kanskje dere glemmer litt hvorfor og klarer å kose dere slik at ting blir naturlig igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var det over for denne mnd.... Uten engang å prøve :tristbla: Blir så lei av dette at jeg tror jeg gir opp snart. Barn kommer ikke med storken som tidligere nevnt, men noen håper vist det...

Er så sint å frustrert at jeg har mest lyst å begynne med prevansjon igjen så jeg i det minste får mindre mens smerter... Og jeg kan koble ut alt som har med prøving å gjøre...

Noen med tips på hvordan man kan få litt fart i gubben? :sjenert:

God helg alle sammen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du er lubelillen som kan gjøre det sånn.

Her fungerer ikke det heller, men det er kanskje en løsning i siktet. Han har faktisk kommet seg til lege for å få sjekket hvorfor han er så trøtt bestandig.

Han har tatt en drøss med blodprøver og mere til så forhåpentligvis er det ikke ren latskap :overrasket:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg er nok heldig med gubben tross alt jeg har å utsette på ham. Tassen slokner ikke engang når "eieren" er stupfull:sjenert: Godt at mannen din har kommet seg til lege. Håper det ikke er noe alvorlig og at dere får litt hjelp :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ikke noe gøy at mannen er for trøtt akkurat når det gjelder som mest nei - har opplevd det selv et par ganger, men det gikk da bra lell :) Håper på det for dere også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy skam meg :sur:

Har ikke blitt mye skriving her inne nei... Får prøve å oppdatere litt her.

Som sist nevnt så ble det ingenting forrige mnd og TR kom 4 dager før tiden og dermed ble alt forsøvet litt.

Har snakket med min mann om dette og gitt klar beskjed om at vis han ikke gidder å prøve engang når jeg er inne i EL perioden så gidder ikke jeg prøve mer i det hele tatt! Jeg blir totalt smårar av dette og da er det bedre å la det være.

Han sa han forsto og skulle være mer aktiv i forhold til prøvingen.... Så får vi se over helga når EL er i farta om dette stemmer denne gangen...

Ellers er det full fart med julegaver, julevask, julekaker og pynting :sjenert: Gleder meg som en unge hvert år.... Tror aldri jeg kommer til å synes at julen er kun stress og mas... Har altid blitt ferdig i tide og jeg har ALDRI manglet noe eller glemt noe :)

Jeg har hatt juler hvor jeg har gått på sosialhjelp og hatt økonomi deretter, men jula har vært nydelig uansett. Eneste nedturen var den jula ungene valgte å være hos sin far på julaften :grine: Da var ikke selve julaften noen stas, men når de kom hjem ble alt bra igjen.

Da får jeg bare ønske alle som er innom en rolig og mindre stressende advent... Ta dere tid og kos dere i stedet! Jul blir det uansett.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er første "prøvedag" her for Desember... ca 2 dager til el og han har lovet meg å prøve annenhver dag i perioden ;) Første dag i dag så tirsdag og torsdag... Bare for å være sikker på at vi treffer el.

Det er jo uansett ikke sikkert det blir noe resultat av prøvingen, men da prøver vi i alle fall....

Måtte han bare holde det han har lovet denne gangen! Blir litt spennende å se... Jeg skal i alle fall gjøre mitt for at han kommer til å gjøre sitt beste :sjenert:

Bare det ikke blir prestigeangst denne gangen også............ :tristbla:

Nei ingen negative tanker nå! Dette SKAL gå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerter_rundt:

Første etappe er i mål...

Så får vi se om også neste runde holder....

Å min gud endelig litt action og spenning frem til IKM :sjarmor:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvedag to på tirsdag gikk også over all forventning og jeg VET at EL har vært i disse dager............

Da gjennstår bare alle dagene å vente for å se om det har lykkes for oss :tristbla: Herregud.... Jeg er ferdig med julegaver, snart ferdig med all baking og vasking...

HVA I ALLER DAGER SKAL JEG GJØRE I 10 DAGER? :grine:

Får se hvordan det føles i kroppen frem til lille julaften. Kjenner jeg meg litt gravid kommer jeg til å teste før jul :sjenert:

Har IKM 2 juledag, men kommer ikke til å slappe av på julaften om jeg kjenner meg gravid uten å vite....

Har i alle fall gått over 10 dager da så det burde slå ut på en test, men det behøver jo ikke stemme...

Jaja den tid den sorg... Tør liksom ikke helt å glede meg noe særlig etter all prøvingen vi har hatt... Men den som lever får se ;)

:klem:

Endret av måvite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med en skikkelig prøveperiode igjen - det føles så bra når man iallefall vet at man har gjort en innsats :) Krysser fingrene for full klaff denne måneden :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:overrasket::):sjenert:;):ler::sur::overrasket:

Jeg har vondt....... Smerter i underlivet så det holder.....

Og det er LENGE til jeg kan teste....

Er det, kan det være, det MÅ være...... FESTESMERTER......

HJELP og jeg trodde dagene skulle bli "litt" lang fremover :forvirret:

Finnes det ingen måter jeg kan få vite det NÅ? Og hvor lenge MÅ jeg vente før jeg tester?

Dette holder jeg ikke ut..... For en fantastisk julegave det KAN bli!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen følelse av å være gravid :grine:

Har nok gått mindre bra denne gangen også. Men selve prøvingen var jo bra :sjenert:

I dag skal vi på bytur. Gruer som en hund for det skal vel være litt av et kaos av folk som skal få gjort unna ALT de siste dagene... Nesten så jeg skal tegne fullkasko på bilen før jeg drar :ironi:

Selv er jeg så ferdig at det er kun vask og pynting igjen. Regner med å begynne å pynte torsdag siden jeg er på jobb både fredag og lørdag. Blir nok sliten da ja...

Når det gjelder prøvingen skal jeg holde dere oppdatert... Får se om det blir noe av testingen på lørdag eller om jeg venter og ser. Siden jeg føler meg ikke gravid er det jo unødvendig å teste, men klarer jeg å la det være? :sjenert:

Jaja... tiden vil vise....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...