Gå til innhold

Min prøvedagbok


måvite

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei og hå...

Ble en stund uten skriverier, men jeg har vært så neppå og deppa de siste ukene at ingenting har vært morro :tristbla:

Englandturen var derimot aldeles utmerket. Skal tilbake dit! Går ikke ann å IKKE bli interessert i football etter en slik tur.... Å sitte blandt tusenvis av rødkledde som ser at laget deres skårer 5 fantastiske mål på 2 kamper var en smakfull opplevelse... :sjenert: Huff da.... jaja jeg skal skippe fotballen nå... Liverpool var en skitten og ganske trist by, men mellom all skitten blomstret det opp vakre gamle bygninger og en utrolig atmosfære. Maten var derimot helt blæ. Blodpølse, fish, bønner i tomatsaus, frityrstekte poteter, små fettpølser, bacon og egg! FROKOST :overrasket: Heldigvis hadde de også toast og syltetøy så jeg berget meg ;)

Når det gjelder prøvingen går det helt ræva! Gubben tror vist fortsatt på storken :sur:

Egentlig ikke så mye mer å si om det for dere skjønner sikkert poenget.

Skal prøve å bli litt flinkere å skrive her etterhvert...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deppinga. Jeg har begynt å si til gubben at storken nok har daua av fugleinfluensa. Man kan jo bli lei av dette her, altså :tristbla: Jeg har lest dagens A-magasin om kvinner osm låner ut magen sin, så nå skal jeg bestille en liten ballerina :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj livet er noe dritt...

Vet ikke hva jeg skal gjøre.... Åh alt er skitt i dag... Skriver en annen dag tror jeg for dette blir bare tull..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle hilsner lubelillen :) Kjempekoselig at du stikker innom selv om jeg skriver her så skjelden.

Livet er litt bedre nå :) Hadde en skikkelig deppe dag etter å ha fått tante rød og hele hopplaheien... Nå er heldigvis tanta borte igjen og EL nærmer seg ;) Så får vi bare håpe at mannen er våken og klar til litt ekstra jobb i helga :sjarmor:

I går og i dag har jeg virkelig lekt husmor. Rydda å vaset slik at til og med ungene har sett skeptisk ut. Trodde jeg var ferdi i går etter all husmorjobbingen, men sannelig fikk jeg ikke vasket vindu og byttet gardiner i dag. Ble kjempekoselig og det lukter rent og pent her for en gang skyld... Er ikke mye til husmor sånn egenentlig. Hvorfor skal jeg vaske i dag når det blir like jævlig i morra, liksom... :sur:

Jaja nå er det i alle fall pent i dag (og kanskje noen dager til)

I morra, fredag og lørdag er det på jobb... Huff er ganske lei selv om jeg nettopp har hatt ferie. Tror jeg skal fikse meg en liten juleferieuke før jul :sjarmor: Helt greit å være sjef når man kan gjøre slike ting, men fy pokker det er mye ansvar og mye ekstra jobb som man slipper med å være "bare" ansatt! Har av og til angret på at jeg valgte dette, men så igjen kunne jeg ikke drømme om å være vanlig arbeidstaker...

Nå skal jeg begynne med en sen middag til min kjære mann kommer hjem så vi får skrives en annen dag.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk lubelillen, får håpe det virker nå da...

Og takk for at du kaller meg flink angelou, resten av familien har ikke sagt med et ord hvor fint det ble med nye gardiner og rent hus :grine: Blir nok en stund til neste gang jeg gidder jobbe ræva av meg for å få det fint! Hadde til og med levende lys på bordet (noe jeg eller kun gjør i jula) men ingen sa et ord :tristbla:

Har nettopp spist middag så jeg er trøtt i øya... Kroppen er ikke helt i form i dag. Sikkert mine husmornøkker som har satt sine spor :overrasket: Er nok alergisk mot vasketue og støvsuger.... :sjenert:

Blir jo spennende å se hva helga bringer. Denne gangen skal jeg ikke nevne noe om eggløsningstid så kanskje han ikke føler seg presset til å hoppe i høyet... Skal nå oppdatere her enten i løpet av helga eller rett over helga i alle fall.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda men det er forbaska urettferdig når man bruker så mange timer og legger så mye jobb i noe at man ikke får et: åh så fint det ble! Om ikke noe annet :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

:ler:

:sjenert:

Neida har ikke snødd riktig inne ennå i alle fall, men har vært litt nedsnødd i hodet i en periode...

Vi har hatt litt problemer i familien så det har vært endel å ta tak i og snakke om. Tror det er på bedringens vei nå så nå kan jeg igjenn begynne å slappe av.

EL helgen ble mest bare fjasko :tristbla: Så nå går jeg å venter på tanta hvilken dag som helst... Egentlig en befrielse å vite at denne gangen behøver jeg ikke engang håpe på å være gravid, men det er jo litt trist hver måned som går også. Blir jo ikke yngre heller... Grensa jeg satte i mitt lille hode for 4 år siden er alt sprengt med 3 månder.... Men prøver litt til i håp om det skal skje noe..

Barna jeg har fra tidligere forhold er jo snart på tur hjemmefra og det blir sannelig trist å sitte i et helt hus alene når man ennå ikke er 40 :overrasket: Får vel sikkert barnebarn om noen år, men det vil jo aldri helt bli det samme... Huff nå følte jeg meg sannelig gammel :sur:

Hvis jeg ikke blir gravid innen nyttår kommer jeg til å ta kontakt med en privatlege for utredning. Mangler ene egglederen og er jo ikke fult produktiv lengre med tanke på alder. Vet jo at jeg KAN bli gravid, men kan ikke vente enda to år før det skjer noe. Føler at jeg ikke har "tid" til å stå i kø hos det offentlige for utredning så da velger jeg en privatlege som vet hva han kan og har kort ventetid. Håper jo at jeg slipper treffe denne legen, men tror nok sannsynligheten for at jeg gjør nettopp det er stor!

Da får dere ha det fint så lenge. Er nok tilbake før dere aner det :sjarmor:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var TR kommet som forventet og på dagen... Litt vemodig, men jeg viste jo at denne gangen var det ingen sjangs.

Da er det bare en PP igjen til jeg kontakter spesialist for utredning. Nå har vi prøvd i 3 år og alt vi har lykkes med er en MA :tristbla: Jeg kjenner at jeg nå må få vite om det er noen ide å prøve videre eller om man bare skal legge det på hylla og leve med det som er!

Jeg er sliten av å gå rundt å håpe. Håpe på noe som kanskje aldri kommer til å skje. Da er det tross alt bedre å få bekreftet at vi IKKE kan klare å få noen liten baby. Jeg er nå 35 og min mann 38. Vi blir ikke yngre og jeg vil ikke være gammel kjærring og tennåringsmor!

Huff ikke lett dette... Spesielt ikke i dag når man har vondt og hormonene leker med humøret.

Ha en fin dag alle sammen

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk skikkelig dårlig samvittighet for egen syting når jeg leste hva du hadde skrevet, så klarte ikke annet enn en :klem: Skammet meg litt over meg selv.

Stakkars lille pusekatten, så vanskelig du må ha det :troest: Håper det dukker opp noen snille mennesker som kan hjelpe deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nerver!!! :overrasket:

El nærmer seg.... Og bare fordi jeg har nedtelling er jeg helt skjelven??? :overrasket: !!! Skjønner ingenting jeg!!!

Klarer ikke engang komme på noe fornuftig å si her :sjenert:

Tror vi snakkes....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...