Saeria Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 Utrolig nok fikk jeg svar fra SO i dag. (Svar lagd til på søndag ) Jeg er nå og :grine2: for jeg kom inn på mitt førstevalg, bioingeniør! Jeg var usikker på om jeg fikk plass på dette studiet, siden det ikke er allverdens med plasser i Bergen! Hva med dere? Hva skal dere studere?
talin Skrevet 18. juli 2006 #3 Skrevet 18. juli 2006 (endret) , slik nå har jeg hoppet. Endret 18. juli 2006 av talin
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #7 Skrevet 18. juli 2006 Gikk rett inn å sjekket når jeg så denne tråden.. Trodde ikke svaret ble lagt ut før 20. Kom inn på 1.valg.. JIPPI! (sykepleier)
La Luna Skrevet 18. juli 2006 #8 Skrevet 18. juli 2006 Jeg har ikke fått noe svar enda ← Har du sjekka på nettsøknaden din, eller bare sett etter brev i postkassa? Alle jeg har snakka med har fått svar på nettet alt
honey21 Skrevet 18. juli 2006 #10 Skrevet 18. juli 2006 Jeg kom inn på førstevalg jeg også! Men rart at de sier 20. juli, men så publiserer de svaret allerede?? :klø:
Shanka Skrevet 18. juli 2006 #11 Skrevet 18. juli 2006 Jeg kom inn på 3. valget mitt- sykepleierutdanning på høgskolen i Oslo.. Hadde juss på 1. og 2. valget, men kom ikke inn Får håpe sykepleien appelerer da! Noen andre som har kommet inn på sykepleierutdanning på høgskolen i Oslo?
Gjest -eline- Skrevet 18. juli 2006 #12 Skrevet 18. juli 2006 Grattis til dere som kom inn på første valg! Shanka: Juss er vanskelig å komme inn på, du får trøste deg med det! Sykepleie er sikkert spennende
Gjest gjest1 Skrevet 18. juli 2006 #13 Skrevet 18. juli 2006 (endret) Har søkt på to masterutdanninger. (på master søker man ikke gjennom Samordna Opptak da). Har kommet inn på Master i Journalistikk ved UiO. Også venter jeg på svar på søknaden på Master i Medievitenskap ved UiB. Endret 18. juli 2006 av Sukkerert
Blueberry Skrevet 18. juli 2006 #14 Skrevet 18. juli 2006 Jeg kom inn på førstevalget mitt (med en knusende poengsum!!! ); Interkulturell globalisering og kommunikasjon ved Misjonshøgskolen. Men jeg tror jeg svarer nei takk, for jeg har søkt på lokalt opptak på et nettstudium ved Høgskolen i Volda som jeg heller vil ta. Mer relevant for graden min. Gratulerer alle sammen som fikk det som dere ønsket dere! Måtte dere få et godt studieår! :-D
Gjest gjesta Skrevet 18. juli 2006 #15 Skrevet 18. juli 2006 Jeg kom inn på tredjevalget mitt, litteratur. Førstevalget var språk (retorikk og språklig kommunikasjon), men litteratur smaker nesten overraskende godt det også. (Etter å ha ventet seks år med å komplettere min generelle studiekompetanse, ville for så vidt det meste smakt godt i dag. )
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #16 Skrevet 18. juli 2006 Jeg kom inn på førstevalg jeg også! Men rart at de sier 20. juli, men så publiserer de svaret allerede?? :klø: ← Det er kun to dager til da....
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #17 Skrevet 18. juli 2006 Jeg kom inn på tredjevalget mitt, litteratur. ← Høres spennende ut. Er det enkeltemne på universitet, eller er det endel av en grad?
exita Skrevet 18. juli 2006 #18 Skrevet 18. juli 2006 Jeg har ikke søkt på noen skole ( er ferdig utdanna), men :min eldste gutt på 16 år, kom inn på 1. valget sitt. Han kom inn på teknisk og industriell produksjon (før i tiden kalte vi det mekanisk ,hehe). Er kjempestolt av han
Gjest Gjest_Lydia_* Skrevet 18. juli 2006 #19 Skrevet 18. juli 2006 Jeg kom inn på førstevalget mitt som er UiO :-D Tingen er at pessimist som jeg er, søkte jeg ikke på hybel fordi jeg trodde at jeg ikke kom inn... men det gjorde jeg altså. Nå har jeg litt småpanikk for ikke finne hybel i tide. Er det noen av dere som kan være så snill og hjelpe meg med å rangere 3 av disse studentbyene etter hvor nærme de ligger det humanistiske fakultet/ det vitenskapelige fakultet (nummer 1 som nærmest). 1) Bjerke 2) Bjølesen 3) Enerhaugen 4) Fjellbirkeland 5) Grünerløkka 6) Kringsjå 7) Pilestredet 8) Sogn 9) Tullinløkka 10) Ullevål 11) Vestgrensa
Gjest gjesta Skrevet 18. juli 2006 #20 Skrevet 18. juli 2006 Høres spennende ut. Er det enkeltemne på universitet, eller er det endel av en grad? ← Bachelorprogrammet heter litteraturstudier, og studieretningen jeg skal inn på er allmenn litteraturvitenskap. Har sittet og lest en del på sidene til UiO nå, og gleder meg bare mer og mer! Se så gøy! :-D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå