Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, og :klem: til alle sammen.

Da var enda ei helg over og ei ny uke på jobb venter - merkelig hvor fort disse helgene går ;) Tok meg selv å bli litt deprimert i stad når jeg så på IKM - lista for september, ALLE som hadde testa positivt så langt var i pp1 eller pp2. Æsj tenkte jeg, betyr det at enten klaffer det fort eller så må man vente leeenge??? Og jeg fikk ikke være med på septemberlista en gang :tristbla: Dumme lange sykluser :frustrert:

Angelou i kjempehumør idag som dere ser, blir nok bedre imorgen :) Håper jeg...... Men jeg har hatt ei fin helg altså, og så er det så koselig at dere er på besøk hos meg :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er lett å bli litt deprimert når det er mange det klaffer for så fort :klem:

Men det er bare å tenke posititv og se fremover, også blir det vår tur snart :)

Skrevet

god mandagsmorgen :vinke:

Tok meg selv å bli litt deprimert i stad når jeg så på IKM - lista for september, ALLE som hadde testa positivt så langt var i pp1 eller pp2.

innimellom så kan sånt noe gjøre meg i veldig dårlig humør også :sur:

men - så tar jeg frem pallen med tålmodighet, senker skuldrene og så blir humøret litt bedre :ler:

neida- helt seriøst så funker ikke den tålmodigheten sååå bra - men jeg prøver!

:klem:

Skrevet
Tok meg selv å bli litt deprimert i stad når jeg så på IKM - lista for september, ALLE som hadde testa positivt så langt var i pp1 eller pp2. Æsj tenkte jeg, betyr det at enten klaffer det fort eller så må man vente leeenge??? Og jeg fikk ikke være med på septemberlista en gang :tristbla: Dumme lange sykluser :frustrert:

Du er ikke den eneste som la merke til det... :sjenert: Godt å høre at vi er flere :ler:

neida- helt seriøst så funker ikke den tålmodigheten sååå bra - men jeg prøver!

Vi får bare holde hverdandres mot oppe :klem:

Ha en strålende mandag!

Skrevet

Nå har jeg bestemt at det skal klaffe for flere av de som har prøvd i over 6 pp også, slik at vi får det bedre med oss selv :ler:

Skrevet

Det hender man må ta frem store porsjoner med tålmodighet når det gjelder å bli gravid ja, men det er helt utrolig hvordan man faktisk klarer å ta frem den tålmodigheten måned etter måned, og tilslutt så kommer det til å klaffe veit du :)

håper du får en koselig dag :klem:

Skrevet

Får nesten dårlig samvittighet her jeg jo... :sjenert:

Skulle gjerne ha endret hvordan kroppen min fungerer, men det er jo ikke så lett det da :)

Jeg får heller bare krysse fingre for dere som ikke fikk det til denne gangen :)

Skrevet
Får nesten dårlig samvittighet her jeg jo... :sjenert:

Skulle gjerne ha endret hvordan kroppen min fungerer, men det er jo ikke så lett det da :)

Jeg får heller bare krysse fingre for dere som ikke fikk det til denne gangen :)

Neeeei, det er jo ikke meningen at du skal få dårlig samvittighet da :tristbla: Jeg er jo veldig veldig glad på alle deres vegne :klem:

Skrevet

Joda, men det er klart det er litt surt for dere som har prøvd så lenge :)

Jeg håper vi alle snart kan flytte over til G-dagbøkene ;)

Skrevet

Egentlig skal jeg jo ikke klage heller, har jo ikke prøvd spesielt lenge ;) Men, siden jeg er litt pessimistisk av natur - og egentlig er litt gretten idag, så tar jeg alt som et tegn på at vi kommer til å holde på lenge. Og for hver prøveperiode som går blir jeg mer og mer overbevist om at teorien min om at jeg aldri kan få barn stemmer :forvirret:

Det er sikkert dumt, men jeg tror det hadde vært enklere hvis jeg hadde vært overbevist om at jeg kom til å få barn en gang - da hadde det vært greiere å prøve en stund også, hvis jeg var sikker på at vi fikk det til.

Men, tingenes tilstand er nå en gang slik de er da, og selv om jeg prøver å tenke positivt og prøver å ta ting som det kommer OG overbeviser meg selv om at jeg har god tid så ligger det og ulmer i bakhodet hele tiden - tenk om vi ikke får det til :tristbla:

Men, jeg har egentlig ikke noen grunn til å surve, er jo ikke ferdig med 3 pp en gang, så vi har jo ikke prøvd lenge akkurat. Og stort sett så surver jeg ikke heller, har bare en skikkelig dårlig dag :sjenert:

Men, Mrs N - du får ikke lov til å ha dårlig samvittighet, seriøst!!!!

Skrevet

Dette er en tålmodighetsprøve ja... :sjenert: Vi skulle jo alle ønske at vi var like heldig som Mrs N, men noen må jo dra opp gjennomsnittet også :ler: En venninne av meg brukte 4pp og syntes det var veeeeeeldig lenge når hun prøvde, men ser i ettetid at det slettes ikke var det allikevel. Så det er vel bare det at føles uendelig når man holder på og så gjerne vil. Og det værste er jo som du sier at man faktisk ikke vet om man kan få barn engang... :tristbla:

Men nok surmuling nå, opp med humøret! :) Sender over litt positiv energi for jeg stråler i dag :klem:

Skrevet

Så koselig at humøret er så bra Eeyore, trenger litt av det jeg også, men ble litt gladere når du var glad :klem:

De bli likar i morra

Skrevet

Jeg leste et ukeblad i dag (i Pregnancy and birth) og de hadde 9 tips for økt fruktbarhet. Kan jo hende noen av de hjelper for dere så jeg skriver de i dagboken min :)

Skrevet

....løper inn og leser dagboken til Mrs N......

Skrevet

Jeg tror det beste tipset er nok å sørge for at soldatene er så friske som de kan være (hold han unna tobakk, alkohol og trange boxere ;)) og ha :humpe: hver dag 4 dager før EL, på EL og 2 dager etter :)

Skrevet
Nå har jeg bestemt at det skal klaffe for flere av de som har prøvd i over 6 pp også, slik at vi får det bedre med oss selv :ler:

:hoppe: meg for eksempel?? :hoppe:

:riste: nei, det villle vel vært litt sniking i køen hvis du først fikk lov til å bestemme ting og tang... er vel noen her inne som må bli gravide før meg...

håper uansett at humøret har tatt seg litt opp!?

Skrevet

:humpe: hver dag :overrasket:

Vi gjør det når vi har lyst vi, og håper det holder rett og slett :)

Humøret er litt bedre, men kjenner at jeg egentlig bare skulle vært under dyna og synes synd på meg selv idag, selv om det aldeles ikke er synd på meg :ler:

Skrevet (endret)
:humpe: hver dag :overrasket:

:riste: hver dag er forbeholdt nyforelskede på nitten, ikke gifte på 31 :ler:

enkelte dager er verden slem, og man skulle helst ha vært hjemme (med en stor skål godteri) og langt unna andre mennesker...

godt å vite at det går over! :kose:

Endret av Petra Prøvedokke
Skrevet
Vi gjør det når vi har lyst vi, og håper det holder rett og slett :)

Det gjør vi også, det er nok det beste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...