Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nordmenn/kvinner som drar til Tyrkia er nok større idioter enn tyrkerne.

Det sier ikke så rent lite om disse folkene som velger et slikt reisemål. Det blir vel mye FrP/Harry for meg.

*grøsser*

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Ja, og selv om statistikken til Europeiske sier at flere blir syke i Tyrkia, så kan det skje over alt (også i Norge).

De to gangene jeg ble syk tok jeg ikke kontakt med forsikringsselskapet mitt, siden jeg ble syk da jeg kom hjem. Så ikke alle melder i fra.

Hvorfor prøver du å bagatelisere statestikken fra Europeiske, er du i besittelse av tallmateriale i samme størelsesorden som dette forsikringsselskapet?

Hvis du kun i kraft av egne erfaringer utaler deg, ser du vel mulighet for at et av de største forsikringselskapene innen reiseforsikring har mer erfaringsmateriale en du...

Hvis europeisek har over 10 milioner reisende i løpet av et år, hvor lenge må du reise for å ha tilsvarende erfaringsgrunlag tror du?

Endret av orakel
Skrevet (endret)
Nordmenn/kvinner som drar til Tyrkia er nok større idioter enn tyrkerne.

Det sier ikke så rent lite om disse folkene som velger et slikt reisemål. Det blir vel mye FrP/Harry for meg.

*grøsser*

Om målet er å få folk til å høre på deg og ta ditt standpunkt bruker du helt feil metode.

(Men jeg mistenker at du bare prøver å provosere. ;) )

Endret av orakel
Skrevet

Er fullstendig enig i de negative kritikkene av Tyrkia som feriemål. Det dårligste og mest utrivelige ferieland jeg har reist til. Utrolig frekke og samvittighetsløse folk. Er det fattigdom som gjør disse folkene så utrolig utrivelige?

• 1 år senere...
Gjest gjest_super
Skrevet
Er fullstendig enig i de negative kritikkene av Tyrkia som feriemål. Det dårligste og mest utrivelige ferieland jeg har reist til. Utrolig frekke og samvittighetsløse folk. Er det fattigdom som gjør disse folkene så utrolig utrivelige?

Vet du hva; så la vær å reise dit. Det er ingen som tvinger deg, dog heller ingen som kommer til å lide for at du ikke reiser dit. Og når du ikke reiser til Tyrkia, får vi andre som velger å reise en så mye bedre ferie, nettopp fordi vi slipper å møte slike mennesker som deg. Hah! Nå skal jeg nyte ferien min.

Skrevet

Hvorfor dra opp en to år gammel tråd for en sur kommentar?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Hvorfor dra opp en to år gammel tråd for en sur kommentar?

Hvorfor ikke? Er det en regel som forbyr meg det?

Gjest Anti-Tyrkia
Skrevet
Vet du hva; så la vær å reise dit. Det er ingen som tvinger deg, dog heller ingen som kommer til å lide for at du ikke reiser dit. Og når du ikke reiser til Tyrkia, får vi andre som velger å reise en så mye bedre ferie, nettopp fordi vi slipper å møte slike mennesker som deg. Hah! Nå skal jeg nyte ferien min.

Slik taler vel bare den som vet at det er feil å dra dit, men som må legitimere sitt valg. Fin egenterapi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...