Minnie27 Skrevet 20. november 2006 Forfatter #121 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Hei alle! vi hadde det kjempetopp i Paris! Masse trasking rundt omkring, men slik er nå engang storbyferie Ja Fru Fomle, det var deilig å jukse til seg nesten en uke... Det gjorde ingenting nei. Idag er jeg 21+0, og har nettopp fått vite at jeg skal bli tante i juni neste år! Så hyggelige nyheter! Ble så glad, og så morro at ungen min får et søskenbarn å leke seg med Har kjent ede første spark også! Kjenner det nå faktisk, Tihi, det killer!!! Vi kaller det Sirkus Fetus mannen min og jeg... Takk alle som stikker innom dagboka mi, selv om jeg er elendig til å skrive noe her PS: Rioja så hyggelig med jente!!! selv tror jeg det blir gutt på meg, men har jo egentlig ingen grunn til å tro det... Spiller ingen rolle egentlig Endret 20. november 2006 av Minnie27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. november 2006 #122 Del Skrevet 20. november 2006 Bra at dere hadde det fint i Paris Og så artig at du kjenner spark Blir spennende å se hva slags kjønn det er som er inni der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 20. november 2006 #123 Del Skrevet 20. november 2006 Heisann, hyggelig at du er tilbake Må være spennende nå som du kan kjenne liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie27 Skrevet 30. november 2006 Forfatter #124 Del Skrevet 30. november 2006 Ja her kjenner vi liv! Er 22+3 idag, og har kjent ungen beveget seg hver dag nå, siden første gang jeg kjente det første sparket. Og det blir kraftigere og kraftigere. Deb vordende far har også kjent bevegelse på magen, skikkelig gøy er det Nesten større å kjenne disse tegnene på liv, enn det var å være på ul. Var stort det også, men dette blir så mye mer virkelig! Ellers er forsåvidt formen bra, men er redd for hva smertene i lyske/hofte-området kan være. Er redd for at det kan være bekkenløsning. Har time til legen neste uke (ikke vanlig kontroll). Håper hun kan gi meg noen svar. Fungerer greit på jobb (jobber som saksbehandler på kontor), selv om jeg kjener det da også. Hjemme er det verst, og det utløses ofte av bilkjkøring, lengre gåturer, stress, etc. Ikke bra Vi får se. Så lenge babyen har det bra så. Det er det mest viktige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 1. desember 2006 #125 Del Skrevet 1. desember 2006 Deilig med liv! Håper det ikke er bekkenløsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. desember 2006 #126 Del Skrevet 4. desember 2006 Godt å høre at du kjenner babyen så godt Håper også at det ikke er bekkenløsning du kjenner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 21. desember 2006 #127 Del Skrevet 21. desember 2006 GOD JUL, VENNEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 21. desember 2006 #128 Del Skrevet 21. desember 2006 God jul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 2. januar 2007 #129 Del Skrevet 2. januar 2007 Hvooor eeeeeer duuuu???????? Godt Nytt År, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie27 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #130 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Hvooor eeeeeer duuuu???????? Godt Nytt År, vennen! ← Hei Godt nytt år!!!! Er her jeg sjø. Men jeg er verdens verste til å skrive dagbok, så derfor er det så sjeldent at jeg er her inne..... *skjerpings* Uansett, alt er bra med babyen. Jeg er selv litt "skjev" i forhold til bekkenløsning. Jobber fulltid, men skal til legen neste uke så får vi se... Har en rolig kontorjobb, men det gjør vondt uansett. Men.... Babyen har det bra, sparker og står i, og ellers har jeg jo det fint. er ved godt humør, og koser meg med graviditeten. Endret 3. januar 2007 av Minnie27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 9. januar 2007 #131 Del Skrevet 9. januar 2007 Godt å høre at alt står bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie27 Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #132 Del Skrevet 31. januar 2007 Oh my... Så lenge imellom jeg er her... Selv om jeg ofte er inne å titter i forumet, så logger jeg meg sjelden inn og skriver noe. Men kan jo alltids skrive noen ord nå da... Så trist når det ikke er oppdatert her. Alt bra med meg og magen. Er i dag 31+2, og tida har flydd i det siste! Bra det!!! Nå er jeg sykmledt pga bekkenløsning, så det er mulig at den siste ventetiden blir litt lengre.... Masse aktivitet i magen. For det meste litt sånn rolig "kravling", men iblant noen skikkelige spark Elsker å kjenne det! Magen har blitt stoooor, syns jeg da. Føler meg litt lefenat til tider, men det har vel også noe med at ting har blitt litt vanskeligere å utføre, og at alt går liksom litt tregere med meg. Har jo bekkeløsninga også, som hemmer aktivitetsnivået. Vi har kjøpt vogn og seng. Senga har vi ikke montert ennå. Venter med det, fordi vi ikke har barnerommet klart. Er usikker på på når det blir. Vi skal jo ha banret inne hos oss den første tiden uansett. Skal få låne vugge. Neste uke skal vi på omvisning på sykehuset! Spennende!Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 31. januar 2007 #133 Del Skrevet 31. januar 2007 Kjipt med bekkenløsning og sykemelding da Blir nok spennende med sykehusomvisning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 16. februar 2007 #134 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg følger fortsatt med, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. februar 2007 #135 Del Skrevet 16. februar 2007 Lenge siden du har vært her igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie27 Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #136 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg følger fortsatt med, altså ← koselig det da:) Setter pris på det. Har ikke glemt noen jeg heller, er bare ikke den mest hyppige til å legge igjen spor..... Lenge siden du har vært her igjen ← He he Ja....... Sånn, da nærmer jeg meg 34 uker og høygravidstatus med stormskritt Så rart!!! At det har gått så fort. Synes tiden etter jul har gått kjempefort. Nå som jeg er sykemeldt skulle man tro at dagene ble lengre (joda, de er det), men alt i alt går det fort. Mangler fortsatt en del utstyr til babyen kommer. Badet er i en liten oppussingsperiode, så vi venter med å kjøpe stellebord. Da mangler vi bilstol til babyen som en av de kostbare varene vi må få tak i. Ellers er det vel greit å ha kjøpt inn lit ekstra med klær, noen flere sparkebukser, bleier i hus, og diverse småtteri. Vet jo ikke helt hva vi trenger jeg, så noe må vi vel ta på sparket. Gleder meg da!!!! Magen er ganske så stor, og alle sier det blir gutt. Velger å ikke tro noe enda, selv om jeg "ser" for meg en gutt hver gang jeg tenker på babyen. (det er ganske ofte ). Men det betyr ingenting hvilket kjønn det er. Vi har navnene klare da. Og det er en lettelse syns jeg. Nei, må gjøre litt lettere husarbeid. Håper mannen, som er hjemme idag. kan hjelpe meg litt.... Ikke alltid at han skjønner at ting er litt tyngre når man har en enorm badeball på magen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. februar 2007 #137 Del Skrevet 16. februar 2007 Godt å høre at alt står bra til Dere blir nok ferdige med både oppussing og innkjøp før babyen kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie27 Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #138 Del Skrevet 7. mars 2007 Oh my.... Jeg tar meg i det noen ganger. Under 4 uker til termin!!!! Den siste tiden har flydd syns jeg, spesielt etter jul har tida gått fort. Om et par uker kan alt skje (selv om jeg forventer å gå over tiden). Vi begynner å ha alt klart, iallefall av materielle ting. Badet er ikke helt ferdig, ei heller barnerommet. Men den lille skal jo sove inne hos oss til å begynne med uansett. Jeg gleder meg sånn! Er så spent hvem denne lille personen er. Gutt eller jente, hårfarge, størrelse, hvem er h*n mest lik...... *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. mars 2007 #139 Del Skrevet 7. mars 2007 Skjønner godt at du gleder deg ja Nå er det ikke lenge igjen til du får møte den lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie27 Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #140 Del Skrevet 19. mars 2007 38 uker idag! 15 dager til termin! Nå blir det spennende fremover! Jeg merker ingenting ennå, bortsett fra at bevegelsene til ungen er litt annerledes (er nok litt trangere inni der, men det er masse aktivitet) og det er litt tyngre å være meg... (Stoooooor mage ) Tungt, spesielt om natta. Vondt å snu seg. Men ikke lenge igjen nå.... Tenk det, føles så rart. At noe så spesielt for meg, skjer hver dag, mange ganger, over hele verden? Og snart har jeg min lille "meg" i armene mine..... Så spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå