Gå til innhold

Minnies dagbok


Minnie27

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med ein skjønn liten gutt! :klem:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tusen takk alle sammen! :)

Dagene flyr her.... Og nettene også :forvirret:

Må innrømme at jeg er ganske sliten. Har en anelse brystbetennelse på det ene brystet og har jammen klart å pådra meg en muskelknute i nakken pga bekymring... *klag klag*

Men. bortsett fra det har jeg det topp! Gutten er jo så fiiin, og jeg er kjempeforelsket :) Amminga går bra, og han legger på seg og koser seg.

Men som sagt, tiden flyr her. Tenk, snart er han 3 uker :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Annonse

Heh, her var det tamt.... Min egen feil. Må vel bare glatt innrømme at jeg er en elendig dagbokskriver... :sjenert:

Oppdatering! Verdens beste lille babygutt er snart 5 måneder og er bare snill og god. Koser meg masse hjemme sammen med ham. Og nå har vi tenkt å prøve oss på en oppfølger!!! Joda, det blir tett, men vi synes det passer fint å få to tette, og gleder oss til at det skjer. Tungt blir det nok, men er vi så heldige å få det til å klaffe en gang til, så er det mer enn ønsket:)

Gleder meg til å få oppleve de to strekene på testen igjen. Det var en fantastisk opplevelse å gå gravid, og selv om det var tungt til tider, ser jeg veldig fram til det. Håper det går fort, men er ganske så laidback uansett. tok jo 13 pp sist da.

Skal prøve å oppdatere i ny og ne.

Endret av Minnie27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med prøvingen, håper spiren sitter litt raskere denne gangen. Nå som kroppen vet hva den skal gjøre. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med prøvingen, håper spiren sitter litt raskere denne gangen. Nå som kroppen vet hva den skal gjøre. :klem:

Lykke til med prøvinga, vet alt om 13 PP :klemmer:

Lykke til med prøvingen!

Takk for lykkeønskninger:)

Håper det klaffer kjappere denne gangen ja!

Mensen kom på tirsdag, så nå er vi inn i prøveperiode 2. Mannen hater at jeg sier at vi prøver, men jeg kaller no det for det jeg da..

Har på ingen måte annonsert at vi "prøver", og tror nok mange vil bli sjokkert hvir det klaffer kjapt. Uansett vil vi holde det lengre skjult denne gangen. Iallefall til uke 12.

Men får vel vente til jeg blir gravid til vi tar standpunkt ngående den saken.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Da er jeg inne i PP3... hvor fort tiden går?!? Skulle nok ikke klaffe på første forsøk denne ganger heller nei. Men det er greit. Har jo en liten en, så det er ingen hast. Tenker ikke noe spes på det heller, får gå sin vante gang.

Har begynt så smått med grøt til lillegutt nå. Han er opp 4 ganger om natta, og jeg håper at den faste føden kan få ham til å sove litt lengre etterhvert. Litt slitsom for mor dette... Men det går da. Er ikke så flink til å hvil på dagen, men kanskje jeg skal unne meg det nå. Når lillegutt sover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...