Gå til innhold

Minnies dagbok


Minnie27

Anbefalte innlegg

Det er liv! Det er liv!

Og ikke nok med det! Det er to av dem også! Jeg skal faktisk ha tvillinger! Er ganske i hundre nå. Har nettopp kommet hjem fra gynekologen med de gode nyhetene. Mannen var med meg. Vi er helt i sjokk begge, og kjempeglade. Var jo så innstilt på at det hadde gått galt, men nå blir det dobbel lykke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å herregud, gratulerer så mye!!! :hoppe:

Tenk å gå fra bunnløs sorg til dobel glede! Ikke langt mellom himmel og helvete :riste:

Kos dere med nyheten!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var herlig å lese Minnie27 :legrine::legrine::)

Gratulerer så masse :legrine: Også tvillinger da.. så herlig :) Nå må du slappe masse av og bare nyte hver dag og graviditeten :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye! Har tenkt på deg siden jeg leste tråden din på gravidforumet, nå måtte jeg bare inn her og hilse på! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

her kommer jeg tilbake fra ferie, og så får jeg vite at du skal ha tvillinger!!

så fantastisk!!

gratulerer så mye :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner dere :)

det blir spennende1 Har registrert meg på tvillingforumet nå, men trives nå godt her på KG også.. :)

Har vært kvalm i hele dag. Ikke spykvalm heldigvis. Men det er ubehagelig. Men jeg har bestemt meg for å være positiv!!! Skal prøve iallefall, har jo all verdens grunner til å være strålende lykkelig :)

Fortalte det til de nærmeste igår. Ble ikke vi gjorde det på noen annen måte enn å rett og slett fortelle det. Hadde jo DE planene om å overraske, men det ble gjort på den "vanlige" måten. Spiller vel egentlig ingen rolle. MEN, vi skal overraske med at det er tvilliger. Har invitert alle på grillings på fredag, og da skal vi overraske. Tenker det blir noen måpende ansikter rundt omkring. Er selv tvilling så det er jo litt spesielt....

Håper alt går bra med de to små spirene i magen min :)

Endret av Minnie27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw, har allerede begynt å snakke i flertall, så det blir vanskelig å holde på hemmeligheten. :ler:

Like greit å fortelle på fredag.

Men det er fremdeles en hemmelighet innen familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg er tvilling.... men jeg har alltid trodd at dette tvillinggenet hoppa over et ledd... Tok visst feil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere først har fortalt at dere venter barn så kan det vel være greit å fortelle at det er to ja. Litt kjedelig å forsnakke seg :ler:

Syns fremdeles dette var så utrolig koselig jeg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Yamaha :klem:

Forsnakker meg til stadig jeg... Snakker i flertall titt og ofte. Like greit å fortelle da. Har bestemt oss for å vente med å fortelle omverdenen til etter ultralyden om 2 uker. Da skal mannen bli med. Han ville det. Kos at han viser sånn interesse. Han får sikkert mer følelse av gravidteten da også kanskje, når han ser dem på skjerm sånn?

Våkner opp og er kvalm idag også. Har ennå ikke spydd, og er vel langt unna det, men det er ubehagelig. Jeg går og småspiser hel tiden.... Ikke bra. Tror jeg skal prøve ingefær. Blir pes å begynne på jobb på mandag, med en ulmende kvalme.. Håper det går bra. Har ikke lyst til å bli sykmeldt eller noe.

Har lest at tvillingmødre blir sykmeldt mye tidligere enn andre. Greit nok det, hvis det er nødvendig, men jeg vil jo jobbe også. Er bare vikar. Har kontrakt til juni neste år, og har vel egentlig ingen sjanse om fast jobb. Men det kan jo dukke opp (større konsern). Vet at de har ansatt gravide vikarer før.

Nu, det er vel ikke det viktigste. Jeg skal vel alltid kunne få meg jobb etter permisjonen.

Nå lager jeg gelé. Har plukket rips og epler fra hagen. Blir godt!!! Har fått til 6-7 syltetøyglass nå, så vi har en stund. Er egentlig ikke så glad i syltetøy, men gelé liker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mye! Ble så glad når jeg hørte at alt var i orden, og måtte nesten le da du fortalte at det var 2 :ler:

Du får ta god vare på deg selv og spirene!

P.S. Gelè er kjempegodt, så flink du er! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Ble så glad når jeg hørte at alt var i orden, og måtte nesten le da du fortalte at det var 2  :ler:

Du får ta god vare på deg selv og spirene!

P.S. Gelè er kjempegodt, så flink du er!  ;)

Takk Rioja! Jo da geléen ble god den...

Åh, nå er det lenge siden jeg har skrevet her. Nesten en uke siden. Har begynt på jobb og dagene går igjen sin vante gang. Har vært daff (både jeg og mannen) de siste dagene, sovet på sofaen hver kveld... :forvirret:

Er fremdeles kvalm, men bare små kvalm. Synes faktisk det har gitt seg litt.. (og da bekymrer jeg meg ikke sant). Har legetime imorgen (bestilt for mange uker siden), så da skal jeg høre etter. Blør fremdeles. Enten så har jeg ikke tatt knekken på katarren eller så.... (ja best å ikke tenke på det).

Føler at alt er ok da! :)

Men gleder meg til ny ultralyd for å se at alt er ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...