Gå til innhold

Minnies dagbok


Minnie27

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det stemte jo!!!

Gratulerer så mye!

:tommel:

Du har rett!! Det gjorde det! :ler:

Det har vært en litt rar dag. Fikk ikke sove så mye i natt. Jeg og mannen satt jo oppe og prata litt. Han er veldig glad, men det har nok ikke gått opp helt for ham heller.

Jeg har kjøpt en CB som jeg skal ta på søndagsmorgen, bare for å være helt helt sikker (jeg er jo det nå også, men trenger vel å overbevises.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer så mye!

Jeg så at du hadde menstermin 9. april! -Jeg har 4. april!

Vi har mange flotte måneder foran oss Minnie27 :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer så mye!

Jeg så at du hadde menstermin 9. april! -Jeg har 4. april!

Vi har mange flotte måneder foran oss Minnie27  :ler:

Ja, jeg håper det!

Det er mitt første barn, så det er uansett kjempespennende!

Vi har ikke delt den gode nyheten men noen enda (ja, KG da men..).

Det kribler etter å si det, men vi vil at anledningen skal være riktig, og at familien skal få høre det på samme tid.

Jeg ønsker heller ikke at "hele verden" skal få vite om det enda eller, og i.o.m at jeg ikke stoler helt på alle, så vi venter noen uker! ;)

Får god tid til å pønske ut en morsom og overraskende måte å fortelle det på! Har skikkelig lyst til å ta alle på senga! De fleste vet jo at vi prøver, men nå har vi jo prøvd så lenge. Ingen som spør heller!

Ja, jeg gleder meg til å fortelle uansett. Slipper å komme med hvite løgner når det er fest etc...

Takk for gratulasjoner Crush og Yamaha :klem:

Endret av Minnie27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forresten bestilt meg legetime nå. Skal inn i min 8. uke.

Først gang jeg gleder meg til en legetime :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt å vente lenge med å fortelle, eller bare når anledningen passer sånn?

Må være kjempespennende å vite at det er noe på gang som skal bli et lite menneske. Tar meg i å tenke på hvordan det føles.

Ultralyd er kanskje litt for sent til at man kan dra fram bildet for å vise fram babyen sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt å vente lenge med å fortelle, eller bare når anledningen passer sånn?

Må være kjempespennende å vite at det er noe på gang som skal bli et lite menneske. Tar meg i å tenke på hvordan det føles.

Ultralyd er kanskje litt for sent til at man kan dra fram bildet for å vise fram babyen sin?

Har tatt meg i det mange ganger jeg også, også før jeg ble gravid.... Gleder meg kjempemasse til å dele det med familien og venner! Samtidig så er det kos å ha en hemmelighet sammen med mannen min også...

Det er spennende dette, ingen tvil. Tror nok vi skal vente til etter min første legetime, som er i 8. uke. For da er det litt mer sikkert liksom. Er jo redd for at ting ikke skal gå, så jeg er glad vi ikke har fortalt det. Og vi ble enige om at enten så forteller vi det til alle eller ingen (jeg hadde så lyst til å dele det med søstersen... :ler: )

Kanskje vi skal invitere de vordende besteforeldre hjem på middag, og så overraske de? Ja, bli vel noe sånt...

Lykke til da Vannmelon, håper det klaffer for deg også! Og fantaser ivei, jeg gjør det hver dag jeg...

Håper spiren klorer seg fast da, for jeg har blødd pittelitt idag (spottet). Ser jo for meg det verste da. Skal ringe legen imorgen. Vil jo ikke virke hysterisk, det er jo mange som har opplevd å ha mistet, men jeg håper virkelig at alt går bra. Men slik angst har vel de fleste som er gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke den spottingen er noe farlig da.

Men har du ikke smerter så pleier det ikke å være noe galt :klem:

Lurt å ringe legen uansett syns jeg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper det ikke er noe farlig... :forvirret:

Sa jo til meg selv at jeg skulle ringe legen idag, men blødningene stoppet, så jeg droppa det. Nå derimot, etter jeg kom hjem fra jobb, begynt det såvidt igjen. Litt blod som kommer. Har ingen smerter eller no sånt, men i morgen SKAL jeg ringe legen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakke med jordmor idag. Hun fortalte meg det jeg visste fra før, at jeg måtte ta det med ro, og at det kunne være noe ukyldig samtidig som det kunne være en abort.... Ble egentlig ikke så veldig beroliget av det. Har hatt lyserosa spotting idag også, men mye mindre enn hva det var igår så jeg krysser fingrene.

Mannen min sier at jeg må slutte å tenke på det, det går helt sikkert bra sier han...

Men hvordan kan jeg la være å tenke på det da? :forvirret:

Og hva er å ta det med ro? Ikke stresse? Ikke jobbe for hardt?

Men skal prøve! Nå har jeg ferie, og skal kose meg! :)

(skal riktignok oppholde meg 4 netter i et hus med 10 stk familiemedlemmer og ingen av disse skal få vite hemmeligheten vår enda...) :ler: Finner vel på noe lurt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns nå det høres positivt ut av det bare er rosa spotting. Ville vært mer bekymret hvis det var friskt blod. Men jordmoren har vel rett, det er jo ikke noe de får gjort fra eller til uansett :klem:

Du får ha en fin ferie, og bare slappe av, så skal du se at det går bra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! :blomst: Ser du har termin akkurat en måned etter meg, det blir morsomt å følge deg fremover!

Når det gjelder å ta det med ro tror jeg det viktigste er å ikke stresse, og prøve å tenke positivt. Håper du får en fin ferie og mulighet til å slappe av. Skal se det går fint, dette! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Xania Takk! :) Ja, jeg får tenke positivt. Får masse "skjenn" av mannen min for at jeg er så negativ..

Yamaha Takk for optimistiske ord, godt å få. :klem:

Merker at jeg savner å snakke med mamma om alt dette. Jeg deler jo det meste med henne. Hun kom innom en tur igår, og da lå jeg i halvsøvne på sofaen. Jeg sover aldri på ettermiddagen ellers. Jeg trodde ikke du klarer å sove middag jeg.... sa hun. Skal ikke forundre meg at hun sitter å spekulerer i det. Mødre vet det meste :ler: Gleder meg til fortelle da! Bare så lenge til, har bestemt oss forå fortelle det etter min første legetime om 3 uker... Lenge!

Ferie! Skulle ligge lenge idag, men det gikk ikke... Var så trøtt igår kveld, men lys våken i halv 8 tida. Da er det bare å stå opp! Men ferie er ikke bare å ligge lenge, ferie er å bestemme selv selv når du vil stå opp!

Har så lyst på kaffe, men må jo prøve å redusere inntaket. Nå er det 2 dager siden jeg tok meg en kaffekopp. Tror jeg setter på trakteren jeg, og setter meg ute i sola!

Det er en fiiiiin dag i Trøndelag idag!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med den lille spiren i magen :legrine: Dette var herlig å lese :)

Krysser fingrene for at blødningene stopper, og at du får et fantastisk svangerskap :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser vi har termin på samme dag! :)

Ikke kjekt med blødninger, men som du ser i tråden du har skrevet så er det jo ganske vanlig. Krysser fingrene for deg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fur Fomle Nei det er ikke kjekt. Skaper masse bekymringer. Men verst av alt er uvissheten.. Håper at jeg kan beholde termindatoen sammen med deg jeg...

Har blødd litt i går og idag, friskt blod. Er veldig redd for at "this is it". Men har jo fremdeles håp da. Tenkte bare at så lenge det ikker friskt blod så....

Jeg har en fantastisk mann da! Han er virkelig støttende!

Valgte å fortelle det til søstersen. Tenkte at hvis det går galt så kan jeg ha flere å snakke med. Er godt å vite at man har folk rundt seg som bryr seg, for det er litt tungt å tenke på...

Håper alt går bra. :)

Skal pakke litt til vi reiser på ferie imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...