Vingedama Skrevet 22. september 2006 #101 Del Skrevet 22. september 2006 Nå ble jeg glad Skjønner at du har det travelt Stå på, jente! Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 13. oktober 2006 #102 Del Skrevet 13. oktober 2006 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie27 Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #103 Del Skrevet 14. oktober 2006 Oi oi! Huff, skjemmes over hvor dårlig jeg er til å skrive her.... Ikke bra...... Oppdatering på formen: kvalmen har mer eller mindre gitt seg. har kjent litt halsbrann i det siste. er alltid trett (spesielt på kveldene), men ellers er formen ok. Har kjent stikninger/kramper (vanskelig å forklare følelsen) i magen de siste dagene. Noe som gjør meg redd selvfølgelig. Skulle ønske jeg ikke ble så lett redd når det gjelder svangerskapet. Og... dessverre så blødde jeg bittelitt i morges. Kjenner ingen smerter, og det ser ut til at det ikke blør noe særlig mer nå, men jeg er kjemperedd. Synd det er lørdag, for jeg tviler på at det er noen vits i å ringe legevakta? huff vet ikke jeg. Beste er vel å ta det med ro. Mest trolig er det ufarlig. Blødde jo i flere uker i begynnelsen av svangerskapet, og det gikk jo bra. Så jo babyen for en uke siden, og da var den i aller høyeste grad levende. krysser fingrene for at alt er helt som det skal være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie27 Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #104 Del Skrevet 14. oktober 2006 God helg ← God helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. oktober 2006 #105 Del Skrevet 15. oktober 2006 Godt å se at det står bra til Angående blødningen så syns jeg du kan ringe legen på mandag bare for sikkerhets skyld, men alt står helt sikkert fint til med den lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 16. oktober 2006 #106 Del Skrevet 16. oktober 2006 Usj, ikke nå igjen Så fælt! Du må gå til lege, vennen! Lubelillen har en fersk 5-ukers i magen Må skaffe meg ny dagbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie27 Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #107 Del Skrevet 16. oktober 2006 Gratulerer Lubelillen Så godt å høre!! Så fint at det klaffa så fort da!!! Når har du termin da? Ringte jordmor idag ang blødningen, hun sa at det var helt normalt, spesielt etter samleie. Jeg blødde jo bare litt på lørdag, og ingenting nå. Føler meg beroliget!!! Det er godt det Nå har vi spist middag, og dumme meg burde hvile middag slik at jeg ikke sovner på sofaen klokka 21..... men, blir nok ikke noen hvil idag heller. Ikveld skal jeg ut å gå tur! Må prøve å trimme litt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 16. oktober 2006 #108 Del Skrevet 16. oktober 2006 Så godt å høre at det ikke var noe farlig. Håper du får en koselig kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. oktober 2006 #109 Del Skrevet 16. oktober 2006 Godt å høre at det ikke var noe farlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 17. oktober 2006 #110 Del Skrevet 17. oktober 2006 Ah... Godt, godt! Det står jo skrevet en del om slike blødninger. Var sånne jeg trodde jeg hadde i august, så godt at du sjekket. Man kan jo desverre aldri vite helt, og lett å bli engstelig... Håper de ikke kommer igjen! Hvordan går det med magen? Stor? Lubelillen er i juni-klubben. 10.juni skulle det vel bli. Satser selvsagt på St.hans-svermer:ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 26. oktober 2006 #111 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hvordan er det med deg? Vær så snill, si at det er bra!!!!!! Nå har jeg også hatt blødning igjen, æsj æsj æsj Hvorfor skal det være så vanskelig? Håper alt er bra med deg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie27 Skrevet 1. november 2006 Forfatter #112 Del Skrevet 1. november 2006 Heia Alt er bare bra!!! Er i topp form faktisk, kvalmen er borte, jeg er mindre trett (nja, sovner tidlig på kveldene ennå da men...), og matlysten er tilbake. Skal på ordinær ul på mandag, og om ei uke reiser vi til Paris!!!! Gleder meg kjempemasse. Håper blødningen har gått seg til Lubelillen, ikke gøy det der, men fra en som har blødd flere ganger i svangerskapet vil jeg si at det ikke er unormalt. Men det vet du nok. Hørte forresten hjertet da jeg var til jordmor forrige uke, så det er liv. Venter nå spent på å kjenne liv!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 1. november 2006 #113 Del Skrevet 1. november 2006 Der var du ja Så godt og høre at alt står bra til. Du har jo masse gøy å se frem til jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 3. november 2006 #114 Del Skrevet 3. november 2006 Lubelillen og libellen er i toppform! God tur til Paris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie27 Skrevet 6. november 2006 Forfatter #115 Del Skrevet 6. november 2006 Da var ordinær ul gjennomført!!!! Det var litt mer morsomt å gå på ul denne gang enn det har vært tidligere (da var det i forbindelse med blødnngene). Vi så en vilter krabat som var veldig urolig, men hvor alt var i den skjønneste orden. Termin med framskyndet med 6 dager, og ul-termin ble fastlagt til den 3. april. (ikke meg imot). Dvs at jeg er 19 uker idag. Snart halvveis! Tror jeg kjennner liv også. Jeg sier tror fordi det er så lett og svakt og jeg vet jo ikke hva jeg skal kjenne etter. men jeg tror det er babyen! Og, om 2 dager drar jeg til Paris! Livet er ganske ålreit (bortsett fra at jeg har lagt på meg 5 kg..... Vi sier det er vann ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. november 2006 #116 Del Skrevet 6. november 2006 Hurra for 19 uker Men så fort tiden har gått da God tur til Paris, kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie27 Skrevet 6. november 2006 Forfatter #117 Del Skrevet 6. november 2006 ja, tiden har gått kjempefort!!!! Syns det var som i går jeg hadde sommerferie og at jeg trodde jeg hadde mistet..... rart å tenke på. Tiden flyr, ingen tvil om det. Vi skal kose oss masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 8. november 2006 #118 Del Skrevet 8. november 2006 Tida flyr, ja... fantastisk med 19 uker! Blir like glad hver gang jeg hører du har det bra. Husker vi holdt på i begynnelsen i august på den kjipe tråden du vet. Men tida flyr... Og nå er den nye spiren min allerede 8+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 9. november 2006 #119 Del Skrevet 9. november 2006 Er det ikke fantastisk herlig at vi snart er halvveis??!! Selv om du har "jukset" deg til 6 dager. God tur til Paris, kos dere masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rioja Skrevet 9. november 2006 #120 Del Skrevet 9. november 2006 Håper du koser deg i Paris! Er det ikke deilig å få vite at alt er bra på ultralyd? Jeg har også vært, og vi får en liten gutt!!! Det var ingen tvil, jeg så det før jordmor sa noe! Så det blir gøy :-) Har ei jente fra før, så nå må jeg sortere klær. Har jo så mange nusslige kjoler og rosa plagg fra før av, men det er jo gøy å shoppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå