Impala Skrevet 28. august 2006 #81 Del Skrevet 28. august 2006 Håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 28. august 2006 #82 Del Skrevet 28. august 2006 Gratulerer! Det er jo helt fantastisk. Håper dere har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie27 Skrevet 28. august 2006 Forfatter #83 Del Skrevet 28. august 2006 Vi har det bra ja Litt kvalm til tider men ikke verre enn at jeg skal overleve det Skal ringe om ultralyd-time imorgen. Gleder meg (og gruer meg)!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. august 2006 #84 Del Skrevet 28. august 2006 UL bli vel spennende. Dere får si angående kjønn som jeg leste i boka På vei av Gro Nylander: "Vi skal ikke vite kjønnet altså, men kan du si om det er to av samme kjønn?" Hvorpå Gro Nylander svarer, "Jeg kan bare si at det er en av hver". (sikkert ikke helt ordrett altså) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie27 Skrevet 28. august 2006 Forfatter #85 Del Skrevet 28. august 2006 UL bli vel spennende. Dere får si angående kjønn som jeg leste i boka På vei av Gro Nylander: "Vi skal ikke vite kjønnet altså, men kan du si om det er to av samme kjønn?" Hvorpå Gro Nylander svarer, "Jeg kan bare si at det er en av hver". (sikkert ikke helt ordrett altså) ← He he... ja leste den jeg også... Nei tror nok ikke vi tar den nei Har ikke lyst til å vite heller vi.... Får gjemme den overraskelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. august 2006 #86 Del Skrevet 28. august 2006 Får gjemme den overraskelsen ← Det tipper jeg vi også gjør hvis vi kommer dit da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie27 Skrevet 29. august 2006 Forfatter #87 Del Skrevet 29. august 2006 Det tipper jeg vi også gjør hvis vi kommer dit da ← Kommer dit sjø Sto på vekta isted... Har lagt på meg 2 kg på et par uker!!!! Jeg som sa til meg selv at jeg skulle spise sunt og gå masse turer..... Ingenting av dette har skjedd. Har heller spist mer og gått mindre (rart egentlig, for jeg har ikke allverdens matlyst og er småkvalm hele tida ). Men har funnet ut at det hjelper å spise.... Nei, jeg vet at man ikke skal slanke seg som gravid, men denne slappe livstilen må jeg få bukt med. Kan ikke ende opp med å legge på meg 40 kg heller *prosjekt spis sunt og rør seg* Dette skal jeg klare!!! *positiv nå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 31. august 2006 #88 Del Skrevet 31. august 2006 Hvordan er formen? Ingefær skal være bra mot kvalme har jeg hørt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie27 Skrevet 5. september 2006 Forfatter #89 Del Skrevet 5. september 2006 Hvordan er formen? Ingefær skal være bra mot kvalme har jeg hørt... ← Har vært litt kvalmere i går og idag faktisk, så jeg har vært hjemme fra jobb. Iingefær hjelper det, men ikke alltid. Det hjelper å spise, selv om jeg ikke har matlyst da. Imorgen skal jeg på ultralyd. Gleder meg og gruer meg. Håper alt er bra der inne... men er jo såpass kvalm da, at det må jo være liv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 6. september 2006 #90 Del Skrevet 6. september 2006 Så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rioja Skrevet 6. september 2006 #91 Del Skrevet 6. september 2006 Lykke til på UL! ***Venter spent på rapport.*** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie27 Skrevet 6. september 2006 Forfatter #92 Del Skrevet 6. september 2006 Da har vi vært på ul!!! Legen kunne ikke se 2 fostre, men derimot et som virket meget velskapt og friskt!!!! Han sa at det tydligvis aldri hadde vært et ekstra foster og at den forrige legen antagligvis trakk litt forhastede slutninger. Han sa også at jeg skulle vel egentlig være glad det bare var 1, da tvillingsvangerskap medfører flere komplikasjoner. Ok, ingenting å gjøre med det. Godt å vite at det antagelig aldri hadde vært et ekstra foster, for da blir det ingenting å sørge over liksom, selv om jeg hadde vent meg poå tanken på å bli tvillingmor. Ja ja, må nå være fornøyd uansett da. Fikk bilder som vi koser oss med og er fornøyde og glade. Bortsett fra at jeg er kvalm da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 7. september 2006 #93 Del Skrevet 7. september 2006 Dumt at legen sa det var 2, men veldig bra at det var 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. september 2006 #94 Del Skrevet 8. september 2006 Så dumt at legen tok feil da, men bra at det står bra til med den ene som er der da Får håpe kvalmen din gir seg snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 12. september 2006 #95 Del Skrevet 12. september 2006 Hvordan går det her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 19. september 2006 #96 Del Skrevet 19. september 2006 Hvordan går det med deg, vennen?? Vingene mine krøller seg i bekymring her. Har vært innom her hver dag og lett etter deg Stor fra bekymra lubelillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. september 2006 #97 Del Skrevet 20. september 2006 Håper også det står bra til med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie27 Skrevet 20. september 2006 Forfatter #98 Del Skrevet 20. september 2006 Beklager Lubelillen, ikke meninga å skremme noen Jeg har det bra Yamaha og Lubelillen og spiren har vel det også bra, er fremdeles kvalm og trøtt så alt er vel i skjønneste orden.... Føler vel bare at tiden ikke alltid strekker til når det gjelder KG. Er på jobben på dagene, og på kveldene sovner jeg på sofaen i 21-tida... (argh, så lei). Innimellom der så er det jo alltids et eller annet som må gjøres. Sove middag klarer jeg ikke, så da slukner jeg i 21-tida... Er innom KG iblandt på jobb, og titter litt, men vil ikke logge inn på jobb. Men skal skjerpe meg litt!!! Men skal innrømme at det er frustrerende at dagene flyr sånn... Ellers når vi på lørdag den magiske 12-ukers grensen!!! Blir godt ja! Føler at vi har vært igjennom endel nå, så nå må vel alt være bra der inne i magen min Graviditeten er forsåvidt offisiell, bortsett fra på jobb. (ingen fare at de får høre det der). Tenkte å fortelle det til leder til uka. Det er godt at det er "ute", ingenting å holde hemmelig lenger, men jeg er glad vi ventet så lenge med å fortelle omverdenen (vi fortalte til nærmeste familie). Anbefales Skal på kontroll på fredag, og ultralyd neste uke. Ultralyd som en sjekk etter blødningene. Er glad for at de passer på og sjekker at alt er ok. Har også fått ul-time i novemer (ordinær). Vi har bestemt oss for å ikke vite kjønnet, sa da blir det babyklær i nøytrale farger Ellers? Nja, har lagt på meg 2 kg.... Er vel normalt, men VET at endel gram har kommet pga til mer overffladisk forhold til godis... Ikke bra Minnie Hoi Hoi *holder på å bake brød, må løpe å sjekke* Klem til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. september 2006 #99 Del Skrevet 21. september 2006 Hei Minnie Godt å høre at alt står bra til, og kjempefint at du får så bra oppfølgning Når vi blir gravide igjen så tror jeg ikke vi heller skal vite kjønnet. Har inntrykk av at det er så vanlig å skulle vite idag jeg, men mulig det bare er innbildning? Gøy med en overraskelse også da Ha en fortsatt fin uke, og gratulerer på forskudd med 12 uker på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 21. september 2006 #100 Del Skrevet 21. september 2006 så godt å lese at alt er bra med deg og den lille i magen Og straks er du 12 uker på vei også Håper du får en koselig kveld og ei riktig god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå