Gå til innhold

Dumme ting kunder sier


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hvilken type vare var dette?

Anonymkode: 8de69...7aa

Han var åpenbart ikke ved sine fulle fem. Han var ikke ufin på noe vis, bare veldig sær. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Han var åpenbart ikke ved sine fulle fem. Han var ikke ufin på noe vis, bare veldig sær. 

Ok. Takk for svar!

Bra at du forhindret at han tente på varen i butikken

Anonymkode: 8de69...7aa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okeeey, dette er offisielt den verste dagen. Jeg er fysisk svimmel etter dagens arbeid. 

Senteret skrev feil i meldingen, det var trykkfeil i lokalavisen, dvs, tilbudet som vi hadde fra 08-10.00 fikk alle med seg, bortsett fra klokkeslettet. Jeg har hatt kunder som har skreket til meg at jeg uttaler et varemerke feil (sorry mac, dere tar feil så det griner av dere) jeg har hatt aviser kastet etter meg, blitt ropt opp i ansiktet og blitt hetset på det groveste.. for en skrivefeil/trykkfeil. Ikke min feil. 

Jeg mener, hva FAEN skjedde med normal oppførsel? Det kom til et punkt hvor jeg fikk lyst å rope tilbake til kunden: DET UTTALES FAKTISK IKKE PILLIVUYT, DET UTTALES FUCKINGS PILLIVY. Men neida, det kan jeg selvfølgelig ikke gjøre. Din forbanna fjøsnisse. (Hun kom jo selvfølgelig fra vestkanten, kanskje jeg skulle dratt en lik oppførsel på hun? Jeg kommer jo trossalt derifra selv) 

Og dere som tror det utalles pillivuyt; http://no.forvo.com/word/pillivuyt/ Her har dere en liten lekse. Ja, etter denne kunden måtte jeg på lagret for å samle meg, blodet raste igjennom hele kroppen. 

Endret av dillyduzit
  • Liker 25
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okeeey, dette er offisielt den verste dagen. Jeg er fysisk svimmel etter dagens arbeid. 

Senteret skrev feil i meldingen, det var trykkfeil i lokalavisen, dvs, tilbudet som vi hadde fra 08-10.00 fikk alle med seg, bortsett fra klokkeslettet. Jeg har hatt kunder som har skreket til meg at jeg uttaler et varemerke feil (sorry mac, dere tar feil så det griner av dere) jeg har hatt aviser kastet etter meg, blitt ropt opp i ansiktet og blitt hetset på det groveste.. for en skrivefeil/trykkfeil. Ikke min feil. 

Jeg mener, hva FAEN skjedde med normal oppførsel? Det kom til et punkt hvor jeg fikk lyst å rope tilbake til kunden: DET UTTALES FAKTISK IKKE PILLIVUYT, DET UTTALES FUCKINGS PILLIVY. Men neida, det kan jeg selvfølgelig ikke gjøre. Din forbanna fjøsnisse. (Hun kom jo selvfølgelig fra vestkanten, kanskje jeg skulle dratt en lik oppførsel på hun? Jeg kommer jo trossalt derifra selv) 

Og dere som tror det utalles pillivuyt; http://no.forvo.com/word/pillivuyt/ Her har dere en liten lekse. Ja, etter denne kunden måtte jeg på lagret for å samle meg, blodet raste igjennom hele kroppen. 

Hva er pillivuyt? :klo: Ellers klarer ikke folk å se den lille skriften "med forbehold om trykkfeil", selv om alle vet det står et sted i annonsen... Men folkeskikk er mangelvare.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er pillivuyt? :klo: Ellers klarer ikke folk å se den lille skriften "med forbehold om trykkfeil", selv om alle vet det står et sted i annonsen... Men folkeskikk er mangelvare.. 

Det er et merke på porselen/ildfaste former etc. Den lille skriften ser de aldri vet du, de ser det de vil se :( 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et merke på porselen/ildfaste former etc. Den lille skriften ser de aldri vet du, de ser det de vil se :( 

Thank you :) 

Og, jeg vet.... :dry: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okeeey, dette er offisielt den verste dagen. Jeg er fysisk svimmel etter dagens arbeid. 

Senteret skrev feil i meldingen, det var trykkfeil i lokalavisen, dvs, tilbudet som vi hadde fra 08-10.00 fikk alle med seg, bortsett fra klokkeslettet. Jeg har hatt kunder som har skreket til meg at jeg uttaler et varemerke feil (sorry mac, dere tar feil så det griner av dere) jeg har hatt aviser kastet etter meg, blitt ropt opp i ansiktet og blitt hetset på det groveste.. for en skrivefeil/trykkfeil. Ikke min feil. 

Jeg mener, hva FAEN skjedde med normal oppførsel? Det kom til et punkt hvor jeg fikk lyst å rope tilbake til kunden: DET UTTALES FAKTISK IKKE PILLIVUYT, DET UTTALES FUCKINGS PILLIVY. Men neida, det kan jeg selvfølgelig ikke gjøre. Din forbanna fjøsnisse. (Hun kom jo selvfølgelig fra vestkanten, kanskje jeg skulle dratt en lik oppførsel på hun? Jeg kommer jo trossalt derifra selv) 

Og dere som tror det utalles pillivuyt; http://no.forvo.com/word/pillivuyt/ Her har dere en liten lekse. Ja, etter denne kunden måtte jeg på lagret for å samle meg, blodet raste igjennom hele kroppen. 

Det uttales PILLIVUYT på belgisk fransk, så de tar faktisk ikke helt feil.

Anonymkode: 39d1f...b7c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et merke på porselen/ildfaste former etc. Den lille skriften ser de aldri vet du, de ser det de vil se :( 

Det er helg, du får prøve å kompensere med en god gammeldags bergensk PILLEHYTT. :fnise:

Endret av Kamikatze
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plakat i butikk: "50% på alle varer av xxx"

Plakat over vare som det ikke er en del av det salget: "Førpris 499, nå 199!"

Kunde: "Hvis ikke jeg får den varen til 50% skal jeg sørge for at du får sparken og saksøke bedriften for villedende markedsføring."

Meg: "Okei"

Endte opp med at damen kjøpte varen og deretter uttalte hoverende i kassa: "Kan ikke tro at dere kan behandle kundene deres akkurat som dere vil vet du, kunden har alltid rett og du har alltid feil."

Du vet du ikke er særlig glup når du tror du har gjort et kupp ved å betale 250 kroner for en vare som var nedsatt til 199 kroner. 

 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helg, du får prøve å kompensere med en god gammeldags bergensk PILLEHYTT. :fnise:

Den vakke dum, du! :fnise:

Plakat i butikk: "50% på alle varer av xxx"

Plakat over vare som det ikke er en del av det salget: "Førpris 499, nå 199!"

Kunde: "Hvis ikke jeg får den varen til 50% skal jeg sørge for at du får sparken og saksøke bedriften for villedende markedsføring."

Meg: "Okei"

Endte opp med at damen kjøpte varen og deretter uttalte hoverende i kassa: "Kan ikke tro at dere kan behandle kundene deres akkurat som dere vil vet du, kunden har alltid rett og du har alltid feil."

Du vet du ikke er særlig glup når du tror du har gjort et kupp ved å betale 250 kroner for en vare som var nedsatt til 199 kroner. 

Det skulle nesten ikke vært lov :fnise:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Plakat i butikk: "50% på alle varer av xxx"

Plakat over vare som det ikke er en del av det salget: "Førpris 499, nå 199!"

Kunde: "Hvis ikke jeg får den varen til 50% skal jeg sørge for at du får sparken og saksøke bedriften for villedende markedsføring."

Meg: "Okei"

Endte opp med at damen kjøpte varen og deretter uttalte hoverende i kassa: "Kan ikke tro at dere kan behandle kundene deres akkurat som dere vil vet du, kunden har alltid rett og du har alltid feil."

Du vet du ikke er særlig glup når du tror du har gjort et kupp ved å betale 250 kroner for en vare som var nedsatt til 199 kroner. 

 

Da jeg jobbet i service-bransjen oppdaget jeg veldig fort at lav intelligens og frekkhet som regel er egenskaper som går hånd i hånd.

Det finnes rett og slett mennesker som mangler evne til å tenke logisk og hos de samme menneskene er det ofte svært lite empati å hente.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe med menn fra ca 50-årene og oppover..

Meg: Heihei :)

Mann: ja.

Jeg har delvis sluttet å irritere meg over sosiale misfits, og synes heller det er artig å forestille meg hvordan de ellers fungerer i samfunnet med et så lavt sosialt funksjonsnivå. 

 

 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

[...]Jeg har delvis sluttet å irritere meg over sosiale misfits, og synes heller det er artig å forestille meg hvordan de ellers fungerer i samfunnet med et så lavt sosialt funksjonsnivå.

Ha ha! Jeg også! Det, og hvordan de greier å formere seg... :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha! Jeg også! Det, og hvordan de greier å formere seg... :laugh:

Akkurat den biten er de merkelig nok veldig gode på....

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...