Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønte ikke den. Hvis mange kunder ikke oppfatter julepapiret som fint eller som julepapir, hva var egentlig dumt sagt av kunden her? For meg virker bare dette som at kunden gjør sitt valg som kunde. Hva var det jeg ikke fikk med meg?

• Liker 19
Skrevet

Skjønte ikke den. Hvis mange kunder ikke oppfatter julepapiret som fint eller som julepapir, hva var egentlig dumt sagt av kunden her? For meg virker bare dette som at kunden gjør sitt valg som kunde. Hva var det jeg ikke fikk med meg?

det er vel heller det at kundene aldri blir fornøyd med papiret man har i butikken, uansett.  jeg er så drittlei av at folk skal ha ting pakket inn,  men åhneei,  ikke det papiret,  ååh ikke det papiret.  hvor mange forskjellige typer papir skal man ha?  innpakking er en ekstraservice vi yter når vi har tid og mulighet, men vi har desverre ikke 10 forskjellige typer papir.  skjønner ikke at det er så sabla nøye med det papiret.  det er jo julepapiret vårt.  var misnøye i fjor også da papiret var ensfarget grått med røde silkebånd som sløyfe..  fysj og fy,  det der er jo ikke julepapir... 

• Liker 11
Skrevet

minner meg forresten på en gang en kunde ikke var fornøyd med julepapiret vårt. hun hadde nettopp vært på søstrene grene og der hadde hun kjøpt julepapir. så da spurte hun meg om jeg ikke bare kunne bruke av det papiret hun hadde kjøpt.  

vel,  nei.  pakk inn sjøl. 

• Liker 31
Skrevet

har dere cashguard i tippingen? Det funker hos oss som ikke har det, han har sikkert gjort det før hos noen uten cashguard:) men uansett utrolig irriterende med kunder som tror de kan jobben din bedre enn deg:)

Vi har cashguard ja.. :-) 

Anonymkode: 08c4e...3ca

• Liker 1
Skrevet

Ok, så langt, så greit. Jeg oppfattet det bare som at missdior selv var mindre entusiastisk til butikkens julepapir. Da ville det være naturlig at heller ikke kundene blir helt ekstatisk over utvalget. Noen vil jo aldri bli fornøyd uansett. Men, hvis alle blir misfornøyd med gavepapiret, er det en eller annen ved kjedens innkjøpsavdeling som har bomma stygt. :jepp:

Skrevet

Ok, så langt, så greit. Jeg oppfattet det bare som at missdior selv var mindre entusiastisk til butikkens julepapir. Da ville det være naturlig at heller ikke kundene blir helt ekstatisk over utvalget. Noen vil jo aldri bli fornøyd uansett. Men, hvis alle blir misfornøyd med gavepapiret, er det en eller annen ved kjedens innkjøpsavdeling som har bomma stygt. :jepp:

nei,  jeg syns det er helt greit.  syns ikke så mye om det egentlig :P  kundene som klager er 50+ og vil ha nisser, og det får de ikke av oss.  90% er fornøyd med papiret, men de snakker man jo ikke om. 

• Liker 4
Skrevet

nei,  jeg syns det er helt greit.  syns ikke så mye om det egentlig :P  kundene som klager er 50+ og vil ha nisser, og det får de ikke av oss.  90% er fornøyd med papiret, men de snakker man jo ikke om. 

jeg er ihvertfall storfornøyd med butikkene som ikke har nisser og sånn på papiret👍🏻 trenger ikke være nisser på for å være julepapir:P

• Liker 14
Skrevet

Hallo? Noen hjemme?

Her er det nesten formildende omstendighet hvis du spytter i salaten hennes, neste gang du skimter henne...

• Liker 44
Skrevet

Her er det nesten formildende omstendighet hvis du spytter i salaten hennes, neste gang du skimter henne...

Haha, det er så kvalmt at jeg tror JEG hadde kastet opp om jeg hadde gjort det mot noen. Noe jeg selvfølgelig ikke ville gjort... :P

• Liker 1
Skrevet

Kunde kaster varer på båndet. Hun er åpenbart hissig for et eller annet, det merker jeg fra første stund.
Jeg scanner varene. Så når jeg er ferdig å scanne:

Kunde: Jeg skal ikke ha rekene. Du har jo doblet prisen i forhold til hva den var før. Har du noe svar på hvorfor det???
Meg: Det er greit, jeg skal fjerne dem jeg.  Jeg har dessverre ikke noe med prisene.
Kunde: Grynter surt kjefter blablabla.

Tenker mitt. Altså, det står jo pris ved rekene, så hvorfor ta dem med til kassen for å få dem scannet, for å så si du ikke skal ha dem? Og hadde det ikke iallfall gått an å si ifra med en gang? Greit det. Kunden understreker to ganger før hun har betalt at hun skal ha kvittering. Jeg sier begge gangene at den skal hun selvfølgelig få med en gang hun har betalt. 

'Jeg gir henne kvitteringen når hun har betalt, smiler, sier hadet. Jeg får ingenting tilbake, så jeg starter å scanne varene til kunden bak. Plutselig, ca tre kunder senere, omtrent skriker hun ut:

Kunde: ALTSÅ DU??? Hva betalte jeg for pannekakene??????
Meg: Det vet jeg dessverre ikke, men du kan jo se på kvitteringen der? Ellers så kan jeg søke opp kvitteringen her og sjekke, hvis du bare venter litt.
Kunde: Ja, du blir vel fornøyd hvis du slipper. Enda en lat ungdom, gidder jo ingenting. Dette skal jeg søren meg klage på.

:sur: Hvordan gjør man en sånn person fornøyd?? Hun var veldig opptatt av at kvitteringen, den skulle hun ha, men å se på den selv? Aldriii...

Hahaha, hun snakker om å være lat? Lurer litt på hva disse gamle damene som klager på dagens late ungdommer tenker med:-p

• Liker 9
Skrevet

Jobber i en lunsjrestaurant, hvor kundene må komme til kassa for å bestille maten og oppgi nummeret på bordet de har satt seg på.
Hadde den aktuelle dagen kjøkkenvakt, hvilket betyr at noen ANDRE sto i kassa. Altså ikke jeg - KOKKEN, med heeelt andre klær enn de i kassa har.

På bongen vi fikk inne på kjøkkenet sto det "bord 5". Maten var klar og jeg skulle hjelpe servitøren i kassa, så jeg gikk ut med maten for henne - til bord 5.
Og bord 5 er såklart tomt. 
Går til alle bordene rundt for å høre om de har bestilt to kyllingsalat, men såklart ikke. 

Så kommer det en gammel dame bort til meg(50/60-ish) og skjeller meg ut etter noter. For HUN hadde jo bestilt to kyllingsalat. Prøver forsiktig å si at de hadde bestilt det til bord 5. Og joda, det var henne det, men jeg måtte jo VIRKELIG forstå at de hadde flyttet seg til bordet ved vinduet i andre siden av salen - VAR JEG HELT DUM ELLER?

Tar såklart maten med bort til bordet hun har flyttet seg til, hvorpå hun omtrent skriker til venninna si sånn at hele resturanten hører det: HEHE, DENNE SERVITØREN VAR IKKE SÅ INTELLIGENT SKJØNNER DU. JEG TROR HUN ER FRA NAV, FOR HUN SKJØNTE IKKE AT VI HADDE FLYTTET OSS TIL VINDUET. DUMME SERVITRISER ALTSÅ.

Ja, såklart er jeg på utplassering fra NAV fordi dere har byttet bord, og jeg sto på kjøkkenet og ikke har sett dere før engang. Hallo? Noen hjemme?

I slike situasjoner, har dere lov til å be gjestene om å gå?  Jeg tror jeg hadde vært for satt ut i slik situasjon selv for å komme på å gjøre det, men så frekke kunder mener jeg at ikke fortjener å få lov til å bli.

• Liker 38
Skrevet

Kunde kaster varer på båndet. Hun er åpenbart hissig for et eller annet, det merker jeg fra første stund.
Jeg scanner varene. Så når jeg er ferdig å scanne:

Kunde: Jeg skal ikke ha rekene. Du har jo doblet prisen i forhold til hva den var før. Har du noe svar på hvorfor det???
Meg: Det er greit, jeg skal fjerne dem jeg.  Jeg har dessverre ikke noe med prisene.
Kunde: Grynter surt kjefter blablabla.

Tenker mitt. Altså, det står jo pris ved rekene, så hvorfor ta dem med til kassen for å få dem scannet, for å så si du ikke skal ha dem? Og hadde det ikke iallfall gått an å si ifra med en gang? Greit det. Kunden understreker to ganger før hun har betalt at hun skal ha kvittering. Jeg sier begge gangene at den skal hun selvfølgelig få med en gang hun har betalt. 

'Jeg gir henne kvitteringen når hun har betalt, smiler, sier hadet. Jeg får ingenting tilbake, så jeg starter å scanne varene til kunden bak. Plutselig, ca tre kunder senere, omtrent skriker hun ut:

Kunde: ALTSÅ DU??? Hva betalte jeg for pannekakene??????
Meg: Det vet jeg dessverre ikke, men du kan jo se på kvitteringen der? Ellers så kan jeg søke opp kvitteringen her og sjekke, hvis du bare venter litt.
Kunde: Ja, du blir vel fornøyd hvis du slipper. Enda en lat ungdom, gidder jo ingenting. Dette skal jeg søren meg klage på.

:sur: Hvordan gjør man en sånn person fornøyd?? Hun var veldig opptatt av at kvitteringen, den skulle hun ha, men å se på den selv? Aldriii...

For et bedritent nek av ei drittkjering! Kjenner jeg blir sint på dine vegne!

Anonymkode: 0ae85...e03

• Liker 8
Skrevet

.

Anonymkode: e4ee6...3b7

• Liker 1
Skrevet

Kunde: Smelter denne om jeg tenner fyr på den?

Meg: Jeg vil heller tro den brenner opp?

Kunde: Jeg skal sjekke om den smelter. 

Meg: (Tenker hva skjer nå?) 

Kunde: (Leter etter lighter i lommen) Har du en lighter så jeg kan sjekke om den smelter?

Meg: Nei, og jeg kan ikke la deg tenne på varene våre. 

Kunde: Jeg skal jo bare sjekke om den smelter

Meg: Jeg kan fremdeles ikke tillate det. 

Det endte med at han kjøpte den og dro hjem for å se om den smeltet. 

Lurer på hvordan jeg skulle forklart det for sjefen om jeg lot ham tenne på varene våre. 

Hvilken type vare var dette?

Anonymkode: 8de69...7aa

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...