Edie Skrevet 15. oktober 2014 #6521 Del Skrevet 15. oktober 2014 Det er dumt av den gamle damen som opptar køen med å skravle. Men det er faktisk like irriterende med kunder som; kan du skynde deg litt, jeg må rekke en buss! Det er da faen meg ikke mitt problem at du ikke kan planlegge bedre... Skal man i en butikk, på apoteket, på posten whatever så må man regne med kø. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umwar Skrevet 15. oktober 2014 #6522 Del Skrevet 15. oktober 2014 Det er dumt av den gamle damen som opptar køen med å skravle. Men det er faktisk like irriterende med kunder som; kan du skynde deg litt, jeg må rekke en buss! Det er da faen meg ikke mitt problem at du ikke kan planlegge bedre... Skal man i en butikk, på apoteket, på posten whatever så må man regne med kø. Kø er en ting. Men unødvendige forsinkelser er utrolig irriterende, spesielt når en har det travelt. Å miste bussen fordi det var 10 stk i kø er "min" feil, og greit. Å miste bussen fordi dama foran skulle prate hull i hodet på ekspeditøren er plagsomt og unødvendig. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 15. oktober 2014 #6523 Del Skrevet 15. oktober 2014 Tilbake til tema? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 15. oktober 2014 #6524 Del Skrevet 15. oktober 2014 Kunder som nekter meg å pakke inn orkideene sine i dag er litt dumme. Jeg sier ikke at jeg skal pakke dem inn fordi det er så inmarri gøy. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 15. oktober 2014 #6525 Del Skrevet 15. oktober 2014 Er mange gamle folk som sikkert er ensomme og som dermed setter stor pris på, og benytter seg av, samtalen med kassapersonalet i butikk. Når det er sagt så er det jo ganske irriterende hvis man forsinker køen etc. Hadde en opplevelse på lillejulaften i fjor, en kunde som jeg småpratet med mens jeg slo inn varene. Da han hadde betalt og skulle gå så ønsket jeg ham god jul. Da sa han "du, du er den eneste som har ønsket meg god jul i år." Da fikk jeg skikkelig klump i halsen. Totalt motsatt av min opplevelse som igjen har før til at jeg ALDRI sier "God jul" til kunder jeg ikke kjenner fra før, først. Venter alltid til de sier noe. Jeg hadde akkurat begynt og jobbe i butikk, hadde vel jobbet i ca en mnd. Så kommer et en gammel mann, sikkert i 80årene og handler hos meg på lille julaften. Jeg har fått beskjed av sjefen min om at jeg må ønske kunder god jul.Meg: God jul da! Han: God jul kan du faktisk ha sjæl, jeg mista kona mi i høst og ingen av barna mine gidder å komme på besøk til meg. Høres ut som en fin jul...HÆ!?Meg: Ehh...Jeg beklager...ehh, håper du kan kose deg litt uansett da.Han: Hrmp, ja sikkert! Kjempemoro for en usikker 18åring, men samtidig så kan jeg skjønne at julen er en tung tid for mange. Derfor er jeg faktisk litt forsiktig med ting jeg sier rundt juletider i kassa. Jeg vet selv hvordan det er, for 2 år før denne episoden mistet jeg min svigerbror 3.juledag og selv om vi prøver, så blir ikke julen helt det samme som den en gang var og jeg husker at når vi var på butikken i mellomjula, for å handle mat og de i kassa ønsket oss en "fortsatt god jul", så brant det i kroppen... Dog var jeg så hyggelig jeg klarte. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 15. oktober 2014 #6526 Del Skrevet 15. oktober 2014 Er mange gamle folk som sikkert er ensomme og som dermed setter stor pris på, og benytter seg av, samtalen med kassapersonalet i butikk. Når det er sagt så er det jo ganske irriterende hvis man forsinker køen etc. Hadde en opplevelse på lillejulaften i fjor, en kunde som jeg småpratet med mens jeg slo inn varene. Da han hadde betalt og skulle gå så ønsket jeg ham god jul. Da sa han "du, du er den eneste som har ønsket meg god jul i år." Da fikk jeg skikkelig klump i halsen. Nå fikk jeg og en klump i halsen. Vi har mye eldre kunder, og jeg har flere faste jeg vet kommer bare for å prate litt. De har familie som bor langt unna eller ingen familie i det hele tatt, da tar jeg gjerne en liten prat. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 15. oktober 2014 #6527 Del Skrevet 15. oktober 2014 Jeg ble litt hjernevasket da jeg jobbet i USA.. Så jeg ønsker ikke folk "God Jul" lengre, men at jeg håper de får en fin høytid.. En kunde lurte faktisk på hvorfor jeg sa høytid-istedet for Jul og da sa jeg det at jeg kan ikke se på en person om de er kristen,jøde, eller hvilken religion de har, jeg kan ikke se på om personen feirer jul eller ikke. Men høytiden har vi jo sammen uansett MEN om en kunde sier "Ha en riktig god jul!" så svarer jeg jo "Takk det samme" eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 15. oktober 2014 #6528 Del Skrevet 15. oktober 2014 (endret) Det er dumt av den gamle damen som opptar køen med å skravle. Men det er faktisk like irriterende med kunder som; kan du skynde deg litt, jeg må rekke en buss! Det er da faen meg ikke mitt problem at du ikke kan planlegge bedre... Skal man i en butikk, på apoteket, på posten whatever så må man regne med kø.Det er vel heller ingen som reagerer på at det er kø? Man reagerer på kunder som skal slå av en prat når det er kø og da er det faen meg ikke min feil. Endret 15. oktober 2014 av smalls 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 15. oktober 2014 #6529 Del Skrevet 15. oktober 2014 En utlending kom inn å spurte etter tante brød. Han mente flatbrød he he 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Normandie Skrevet 15. oktober 2014 #6530 Del Skrevet 15. oktober 2014 Ja Jøss. Hun får heller sette seg på en cafe å vær sosial Det er uting å forsinke køen vet du, men du har vel all verdens med tid Neida, det har jeg jo ikke alltid. Hender jeg irriterer meg litt selv, men så tar jeg meg sammen og tenker litt lengre enn nesa rekker. Kanskje noe du også bør tilstrebe? Du gleder deg vel til alderdom, sykdom og resten av herligheten som følger med? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trappetroll Skrevet 15. oktober 2014 #6531 Del Skrevet 15. oktober 2014 Åh. Kunder altså. Har jobbet i litt forskjellige butikker. Lekebutikk, sportsbutikk og klesbutikk. En gang var det en dame som slo meg i ansiktet fordi hun hadde kommet på feil butikk. Jepp.. Koselig kunde❤️ Ellers så har du de som skal reklamere. Vi er ganske greie på reklamasjon, men vi vet av erfaring at mange bare må bytte batteriene for at tingen skal virke. Dermed prøver vi det først. Noen kunder klikker jo mildt sagt! Tenke seg til at vi ikke tror på dem!! Ellers så har vi hun som konsekvent skulle kjøpe mindre sko enn hun brukte. Jeg bryr meg ikke om du bruker 40 i sko. Men hun skulle absolutt ikke kjøpe rett str. Hun kjøpte konsekvent i str 38. Så da kom mannen inn for bytte de senere 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 15. oktober 2014 #6532 Del Skrevet 15. oktober 2014 Kunde som ringer 23:07 (vi stenger 23:00....) Kunde: Hei, skulle gjerne bestilt en pizza Meg: Beklager, vi stengte klokken 23, så får ikke levert noe mat til deg i kveld, beklager. Kunde: HÆ!? Meg: vi stengte klok..... Kunde: JEG HØRTE HVA DU SA. Kan du ikke sende ut mat?! Meg: nei, vi er som sagt stengt... Kunde: Okei, så du får ikke sendt ut pizza?! Meg: NEI, vi stengte som sagt klokken 2300.. Kunde: SERIØST?! Meg: ja. Kunde: okei men om jeg kan gå å hente mat selv da? Meg: Nei. Vi stengte klokken elleve, og det er ingen på kjøkkenet nå som kan lage maten din. Kunde: er du sikker på det? Meg: Ja. Vi stengte 2300, du får ringe igjen i morgen om du vil ha mat da. Kunde: *legger på uten å si hadet eller noe som helst* Hva forventer de?! At jeg skal trekke en oompa loompa opp av ermet og sette han i arbeid så hun kan få mat?! Og ofte er det kunder som gir MEG skylden fordi DE ringer for sent for å bestille?! ALTSÅ HALLO. (for dere som lurer: vi har kundeservice åpent til siste bestilling er levert.) 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 15. oktober 2014 #6533 Del Skrevet 15. oktober 2014 Kunde som ringer 23:07 (vi stenger 23:00....) Kunde: Hei, skulle gjerne bestilt en pizza Meg: Beklager, vi stengte klokken 23, så får ikke levert noe mat til deg i kveld, beklager. Kunde: HÆ!? Meg: vi stengte klok..... Kunde: JEG HØRTE HVA DU SA. Kan du ikke sende ut mat?! Meg: nei, vi er som sagt stengt... Kunde: Okei, så du får ikke sendt ut pizza?! Meg: NEI, vi stengte som sagt klokken 2300.. Kunde: SERIØST?! Meg: ja. Kunde: okei men om jeg kan gå å hente mat selv da? Meg: Nei. Vi stengte klokken elleve, og det er ingen på kjøkkenet nå som kan lage maten din. Kunde: er du sikker på det? Meg: Ja. Vi stengte 2300, du får ringe igjen i morgen om du vil ha mat da. Kunde: *legger på uten å si hadet eller noe som helst* Hva forventer de?! At jeg skal trekke en oompa loompa opp av ermet og sette han i arbeid så hun kan få mat?! Og ofte er det kunder som gir MEG skylden fordi DE ringer for sent for å bestille?! ALTSÅ HALLO. (for dere som lurer: vi har kundeservice åpent til siste bestilling er levert.) Enkelte folk er bare helt........i null! De klarer bare ikke se mer enn 30cm rundt sin egen kropp. Noen ganger blir jeg fristet til å slå folk (Gjør det ikke altså)...andre ganger syntes jeg bare synd på dem....de kan ikke ha det spesiellt godt med seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 16. oktober 2014 #6534 Del Skrevet 16. oktober 2014 Kunder som nekter meg å pakke inn orkideene sine i dag er litt dumme. Jeg sier ikke at jeg skal pakke dem inn fordi det er så inmarri gøy. Hvorfor må du pakke dem inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 16. oktober 2014 #6535 Del Skrevet 16. oktober 2014 Hvorfor må du pakke dem inn? Orkideer dør dersom de er i temperaturer under 15 varmegrader. Her er det 5-6 grader. Spiller ingen rolle om man "bare" skal ut i bilen, blomsten dør. Kjedelig å bruke 150-600 kr og så går de rett i søpla. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 16. oktober 2014 #6536 Del Skrevet 16. oktober 2014 Kunde: Har du et bra redskap jeg kan snu pannekaker med? Meg: Ja, det har vi! Vi har denne so..... Kunde: NEI, ikke en sånn. Da kommer man jo nær pannekaken med spaden!!!! Meg: Okeei, da vi en sånn som er lang og fl... Kunde: NEI! Kan ikke bruke den heller, den er jo ikke av tre!!! Meg: Åja, hehe, men da har vi disse, de er ikke like ty... Kunde: Forstår du ingenting? Jeg har sett på Tv-shop at det finnes en stekepanne som pannekakene bare sklir ut av!!! Har du det? Meg: Ehm, nei, det har vi nok ikke, og jeg er ikke såå sikker på at den stekepannen er så glatt og fin som på tv altså, hehehe. Kunde: Men da kaster du bort tida mi, du kunne jo ha sagt det med en gang! ......... Var like før jeg gjeipa til kunden assa. Serrijøst! 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 16. oktober 2014 #6537 Del Skrevet 16. oktober 2014 Ellers så har vi hun som konsekvent skulle kjøpe mindre sko enn hun brukte. Jeg bryr meg ikke om du bruker 40 i sko. Men hun skulle absolutt ikke kjøpe rett str. Hun kjøpte konsekvent i str 38. Så da kom mannen inn for bytte de senere Den var jo nesten litt søt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henp Skrevet 16. oktober 2014 #6538 Del Skrevet 16. oktober 2014 Kunde som ringer 23:07 (vi stenger 23:00....) Kunde: Hei, skulle gjerne bestilt en pizza Meg: Beklager, vi stengte klokken 23, så får ikke levert noe mat til deg i kveld, beklager. Kunde: HÆ!? Meg: vi stengte klok..... Kunde: JEG HØRTE HVA DU SA. Kan du ikke sende ut mat?! Meg: nei, vi er som sagt stengt... Kunde: Okei, så du får ikke sendt ut pizza?! Meg: NEI, vi stengte som sagt klokken 2300.. Kunde: SERIØST?! Meg: ja. Kunde: okei men om jeg kan gå å hente mat selv da? Meg: Nei. Vi stengte klokken elleve, og det er ingen på kjøkkenet nå som kan lage maten din. Kunde: er du sikker på det? Meg: Ja. Vi stengte 2300, du får ringe igjen i morgen om du vil ha mat da. Kunde: *legger på uten å si hadet eller noe som helst* Hva forventer de?! At jeg skal trekke en oompa loompa opp av ermet og sette han i arbeid så hun kan få mat?! Og ofte er det kunder som gir MEG skylden fordi DE ringer for sent for å bestille?! ALTSÅ HALLO. (for dere som lurer: vi har kundeservice åpent til siste bestilling er levert.) Men hvorfor svarer du telefonen når klokken er over stengetid? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 16. oktober 2014 #6539 Del Skrevet 16. oktober 2014 Men hvorfor svarer du telefonen når klokken er over stengetid? Leste du ikke siste setning? 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henp Skrevet 16. oktober 2014 #6540 Del Skrevet 16. oktober 2014 Leste du ikke siste setning? Beklager, leste litt for fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå