Gå til innhold

Dumme ting kunder sier

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Regner med at vedkommende jobber på et apotek. Er vel eneste stedet du kan finne paracet selv?

Sleit fælt med å skjønne dette her jeg... Men går ut ifra at du jobber i kassa og skulle Slå inn Paracetten inn på kasseapperatet........ Om ikke, er jeg fremdeles i tåka

Haha, sorry :P jobber i dagligvarebutikk :P og de skal egt ikke ta det selv, men noen gjør jo det da selvfølgelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Regner med at vedkommende jobber på et apotek. Er vel eneste stedet du kan finne paracet selv?

Nei du får kjøpt Paracet i butikk ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, sorry :P jobber i dagligvarebutikk :P og de skal egt ikke ta det selv, men noen gjør jo det da selvfølgelig :P

Ja, har nok noen historier fra den tid selv...

Skal du ha Pose?

Nei, takk.

Etter betalt

Jeg glemte visst pose jeg

Står to foran deg i kassen.. Unskyld, men kan du ikke åpne en kasse til?

Eller den aller beste kommentaren over callingen "Trenger en til i toern nå"

Trodde jeg skulle dø jeg... hahahahaha

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest constance90

Eller den aller beste kommentaren over callingen "Trenger en til i toern nå"

Trodde jeg skulle dø jeg... hahahahaha

Hahah!! Hadde kunder som jeg hjalp i butikken så skulle jeg ta de med til kasse 2. Så går jeg bak disken og sier "dere kan komme i nr 2"

Herrefred som vi lo.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobbet på en kafé der vi hadde noen stoler og bord ute. 99,5% av kundene skjønte at de måtte selv komme inn og bestille det de ville ha. (ingen menyer på bordene). Noen få prosent skjønte det ikke. Selv om de så alle andre gå inn for å kjøpe seg mat og drikke. At noen kunder satt seg ned og ble surere og surere (fordi det ikke kom noen for å ta bestilling) og deretter demonstrativt gikk etter en stund gjorde meg ikke så mye.

Men derimot var det noen duster som satt seg ned rett utenfor inngangsdøren. Mannen presterte å komme helt inn i kaféen (jeg sto i kassa) for å FORLANGE at jeg skulle komme ut. "Du må komme ut, fordi vi vil bestille". Jeg sa at jeg gjerne kunne komme ut med maten og drikken, og spurte hva de ville ha. Men neida, selv om han sto 20 cm fra meg nektet han å si hva de ville ha. "Du må komme ut. Jeg sier det ikke her inne". Dust.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobbet på en kafé der vi hadde noen stoler og bord ute. 99,5% av kundene skjønte at de måtte selv komme inn og bestille det de ville ha. (ingen menyer på bordene). Noen få prosent skjønte det ikke. Selv om de så alle andre gå inn for å kjøpe seg mat og drikke. At noen kunder satt seg ned og ble surere og surere (fordi det ikke kom noen for å ta bestilling) og deretter demonstrativt gikk etter en stund gjorde meg ikke så mye.

Men derimot var det noen duster som satt seg ned rett utenfor inngangsdøren. Mannen presterte å komme helt inn i kaféen (jeg sto i kassa) for å FORLANGE at jeg skulle komme ut. "Du må komme ut, fordi vi vil bestille". Jeg sa at jeg gjerne kunne komme ut med maten og drikken, og spurte hva de ville ha. Men neida, selv om han sto 20 cm fra meg nektet han å si hva de ville ha. "Du må komme ut. Jeg sier det ikke her inne". Dust.

Dette er jo bare kverrulanter!!! De fins overalt *Sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah!! Hadde kunder som jeg hjalp i butikken så skulle jeg ta de med til kasse 2. Så går jeg bak disken og sier "dere kan komme i nr 2"

Herrefred som vi lo.

Hahahha, synes jeg hører deg.. LOL hahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrefred som vi lo.

Hahaha! Har en fra da ei kollega, dame i 50 åra, skulle i meg veksel. Hun hadde noen ruller med kronestykker og sa "disse kan du putte i enern og disse kan du putte i toern" ganske festlig!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du får kjøpt Paracet i butikk ;-)

Jeg sa ikke at apotek var eneste stedet man får kjøpt paracet, men at apoteket var det eneste stedet man kan finne den selv. I butikken skal den ikke være tilgjengelig for kundene til å kunne forsyne seg selv.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa ikke at apotek var eneste stedet man får kjøpt paracet, men at apoteket var det eneste stedet man kan finne den selv. I butikken skal den ikke være tilgjengelig for kundene til å kunne forsyne seg selv.

Okai :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo riktig, og enda mer kjipt er det om mattilsynet kommer og tar fra de bevilninga på medisiner fordi skapet står åpent :D Vi fikk utrolig kjeft fordi nøkkelen sto i låsen, men skapet var låst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på hovedpostkontoret hvor man må trekke kølapp. Jeg trakk en lapp og ventet pent på min tur. Da den kom, stormet en eldre dame frem.

Meg: Unnskyld, men det er min tur.

Eldre dame: Jeg skal bare...

Meg: (avbryter) Det spiller ingen rolle hva du skal. Det er min tur.

Eldre dame: *Ignorerer meg og henvender seg til betjeningen.*

Betjeningen: Du må være snill og vente på tur.

Eldre dame: Fortsetter å bable om hva hun skal.

Meg: Hør her! Det er IKKE din tur. De har t.o.m kølappsystem her for å unngå situasjoner som dette. Så du må vente til ditt nummer kommer opp, slik som alle oss andre.

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg har postet den her før, men kom på den nå, og det er ganske festlig!

Jeg er "kassedame" på en dagligvare butikk, også en dag så så jeg en mann som lurte i kasseområdet. Gikk litt frem å tilbake, sto å kø, gikk når noen stelte seg bak ham. Nå det endelig ble stille nok til at denne mannen turte å spørre, lente han ser over kassen å spurte: "Har dere komdoner i ekstra small?"

Jeg viste han veien der kondomene hang å anbefalte han å gå på kondemeriet da de antagelivis har der.

Glad jeg ikke rødmet når han var der, for merket jeg ble meget varm etter han gikk da det gikk opp for meg hva han egentlig sa :P

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en kunde som skulle ha en skikkelig turbukse som tålte alt mulig fordi hun skulle nemlig på topptur.

.....til Tryvann (Holmenkollen) :fnise::fnise::fnise::fnise::fnise:

(Topptur er liksom alá Lyngsalpene, Sunnmørsalpene, Jotunheimen osv. Ikke en kolle du kan ta t-banen nesten helt opp til).

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en kunde som skulle ha en skikkelig turbukse som tålte alt mulig fordi hun skulle nemlig på topptur.

.....til Tryvann (Holmenkollen) :fnise::fnise::fnise::fnise::fnise:

(Topptur er liksom alá Lyngsalpene, Sunnmørsalpene, Jotunheimen osv. Ikke en kolle du kan ta t-banen nesten helt opp til).

HAHAHAHAHAHAHA!!! Du KØDDER?! Man kan gå Tryvann i OLABUKSER...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan strengt talt gå til Tryvann i høye hæler og sommerkjole :P

HAHAHAHAHAHAHA!!! Du KØDDER?! Man kan gå Tryvann i OLABUKSER...

Jeg prøvde å forklare, men neida. Hun skulle på dagstur med sekk :vetikke:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...