frksølekopp Skrevet 24. september 2014 #6361 Del Skrevet 24. september 2014 Regner med at vedkommende jobber på et apotek. Er vel eneste stedet du kan finne paracet selv? Sleit fælt med å skjønne dette her jeg... Men går ut ifra at du jobber i kassa og skulle Slå inn Paracetten inn på kasseapperatet........ Om ikke, er jeg fremdeles i tåka Haha, sorry jobber i dagligvarebutikk og de skal egt ikke ta det selv, men noen gjør jo det da selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 24. september 2014 #6362 Del Skrevet 24. september 2014 Så isteden for å legge den på båndet, så kastet han den foran meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 24. september 2014 #6363 Del Skrevet 24. september 2014 Regner med at vedkommende jobber på et apotek. Er vel eneste stedet du kan finne paracet selv? Nei du får kjøpt Paracet i butikk ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 24. september 2014 #6364 Del Skrevet 24. september 2014 Nei du får kjøpt Paracet i butikk ;-) Ja. Men man skal ikke kunne ta det selv. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 24. september 2014 #6365 Del Skrevet 24. september 2014 Haha, sorry jobber i dagligvarebutikk og de skal egt ikke ta det selv, men noen gjør jo det da selvfølgelig Ja, har nok noen historier fra den tid selv... Skal du ha Pose? Nei, takk. Etter betalt Jeg glemte visst pose jeg Står to foran deg i kassen.. Unskyld, men kan du ikke åpne en kasse til? Eller den aller beste kommentaren over callingen "Trenger en til i toern nå" Trodde jeg skulle dø jeg... hahahahaha 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 24. september 2014 #6366 Del Skrevet 24. september 2014 Ja. Men man skal ikke kunne ta det selv. Nei det skulle tatt seg ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest constance90 Skrevet 24. september 2014 #6367 Del Skrevet 24. september 2014 Eller den aller beste kommentaren over callingen "Trenger en til i toern nå" Trodde jeg skulle dø jeg... hahahahaha Hahah!! Hadde kunder som jeg hjalp i butikken så skulle jeg ta de med til kasse 2. Så går jeg bak disken og sier "dere kan komme i nr 2" Herrefred som vi lo. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 24. september 2014 #6368 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg jobbet på en kafé der vi hadde noen stoler og bord ute. 99,5% av kundene skjønte at de måtte selv komme inn og bestille det de ville ha. (ingen menyer på bordene). Noen få prosent skjønte det ikke. Selv om de så alle andre gå inn for å kjøpe seg mat og drikke. At noen kunder satt seg ned og ble surere og surere (fordi det ikke kom noen for å ta bestilling) og deretter demonstrativt gikk etter en stund gjorde meg ikke så mye. Men derimot var det noen duster som satt seg ned rett utenfor inngangsdøren. Mannen presterte å komme helt inn i kaféen (jeg sto i kassa) for å FORLANGE at jeg skulle komme ut. "Du må komme ut, fordi vi vil bestille". Jeg sa at jeg gjerne kunne komme ut med maten og drikken, og spurte hva de ville ha. Men neida, selv om han sto 20 cm fra meg nektet han å si hva de ville ha. "Du må komme ut. Jeg sier det ikke her inne". Dust. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 24. september 2014 #6369 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg jobbet på en kafé der vi hadde noen stoler og bord ute. 99,5% av kundene skjønte at de måtte selv komme inn og bestille det de ville ha. (ingen menyer på bordene). Noen få prosent skjønte det ikke. Selv om de så alle andre gå inn for å kjøpe seg mat og drikke. At noen kunder satt seg ned og ble surere og surere (fordi det ikke kom noen for å ta bestilling) og deretter demonstrativt gikk etter en stund gjorde meg ikke så mye. Men derimot var det noen duster som satt seg ned rett utenfor inngangsdøren. Mannen presterte å komme helt inn i kaféen (jeg sto i kassa) for å FORLANGE at jeg skulle komme ut. "Du må komme ut, fordi vi vil bestille". Jeg sa at jeg gjerne kunne komme ut med maten og drikken, og spurte hva de ville ha. Men neida, selv om han sto 20 cm fra meg nektet han å si hva de ville ha. "Du må komme ut. Jeg sier det ikke her inne". Dust. Dette er jo bare kverrulanter!!! De fins overalt *Sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 24. september 2014 #6370 Del Skrevet 24. september 2014 Hahah!! Hadde kunder som jeg hjalp i butikken så skulle jeg ta de med til kasse 2. Så går jeg bak disken og sier "dere kan komme i nr 2" Herrefred som vi lo. Hahahha, synes jeg hører deg.. LOL hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 25. september 2014 #6371 Del Skrevet 25. september 2014 Hahah!! Hadde kunder som jeg hjalp i butikken så skulle jeg ta de med til kasse 2. Så går jeg bak disken og sier "dere kan komme i nr 2" Herrefred som vi lo. Hahaha! Har en fra da ei kollega, dame i 50 åra, skulle i meg veksel. Hun hadde noen ruller med kronestykker og sa "disse kan du putte i enern og disse kan du putte i toern" ganske festlig! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celtic Heart Skrevet 25. september 2014 #6372 Del Skrevet 25. september 2014 Nei du får kjøpt Paracet i butikk ;-) Jeg sa ikke at apotek var eneste stedet man får kjøpt paracet, men at apoteket var det eneste stedet man kan finne den selv. I butikken skal den ikke være tilgjengelig for kundene til å kunne forsyne seg selv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 25. september 2014 #6373 Del Skrevet 25. september 2014 Jeg sa ikke at apotek var eneste stedet man får kjøpt paracet, men at apoteket var det eneste stedet man kan finne den selv. I butikken skal den ikke være tilgjengelig for kundene til å kunne forsyne seg selv. Okai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. september 2014 #6374 Del Skrevet 25. september 2014 Jeg sa ikke at apotek var eneste stedet man får kjøpt paracet, men at apoteket var det eneste stedet man kan finne den selv. I butikken skal den ikke være tilgjengelig for kundene til å kunne forsyne seg selv. Det er jo riktig, og enda mer kjipt er det om mattilsynet kommer og tar fra de bevilninga på medisiner fordi skapet står åpent :D Vi fikk utrolig kjeft fordi nøkkelen sto i låsen, men skapet var låst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 26. september 2014 #6375 Del Skrevet 26. september 2014 Var på hovedpostkontoret hvor man må trekke kølapp. Jeg trakk en lapp og ventet pent på min tur. Da den kom, stormet en eldre dame frem. Meg: Unnskyld, men det er min tur. Eldre dame: Jeg skal bare... Meg: (avbryter) Det spiller ingen rolle hva du skal. Det er min tur. Eldre dame: *Ignorerer meg og henvender seg til betjeningen.* Betjeningen: Du må være snill og vente på tur. Eldre dame: Fortsetter å bable om hva hun skal. Meg: Hør her! Det er IKKE din tur. De har t.o.m kølappsystem her for å unngå situasjoner som dette. Så du må vente til ditt nummer kommer opp, slik som alle oss andre. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 28. september 2014 #6376 Del Skrevet 28. september 2014 Vet ikke om jeg har postet den her før, men kom på den nå, og det er ganske festlig! Jeg er "kassedame" på en dagligvare butikk, også en dag så så jeg en mann som lurte i kasseområdet. Gikk litt frem å tilbake, sto å kø, gikk når noen stelte seg bak ham. Nå det endelig ble stille nok til at denne mannen turte å spørre, lente han ser over kassen å spurte: "Har dere komdoner i ekstra small?" Jeg viste han veien der kondomene hang å anbefalte han å gå på kondemeriet da de antagelivis har der. Glad jeg ikke rødmet når han var der, for merket jeg ble meget varm etter han gikk da det gikk opp for meg hva han egentlig sa 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rægs Skrevet 29. september 2014 #6377 Del Skrevet 29. september 2014 Hadde en kunde som skulle ha en skikkelig turbukse som tålte alt mulig fordi hun skulle nemlig på topptur. .....til Tryvann (Holmenkollen) (Topptur er liksom alá Lyngsalpene, Sunnmørsalpene, Jotunheimen osv. Ikke en kolle du kan ta t-banen nesten helt opp til). 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 29. september 2014 #6378 Del Skrevet 29. september 2014 Hadde en kunde som skulle ha en skikkelig turbukse som tålte alt mulig fordi hun skulle nemlig på topptur. .....til Tryvann (Holmenkollen) (Topptur er liksom alá Lyngsalpene, Sunnmørsalpene, Jotunheimen osv. Ikke en kolle du kan ta t-banen nesten helt opp til). HAHAHAHAHAHAHA!!! Du KØDDER?! Man kan gå Tryvann i OLABUKSER... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 29. september 2014 #6379 Del Skrevet 29. september 2014 Man kan strengt talt gå til Tryvann i høye hæler og sommerkjole 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rægs Skrevet 29. september 2014 #6380 Del Skrevet 29. september 2014 Man kan strengt talt gå til Tryvann i høye hæler og sommerkjole HAHAHAHAHAHAHA!!! Du KØDDER?! Man kan gå Tryvann i OLABUKSER... Jeg prøvde å forklare, men neida. Hun skulle på dagstur med sekk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå