Shinigami Skrevet 11. april 2015 #7661 Del Skrevet 11. april 2015 Jeg bare viste dem hvor ølet lå, det kan jeg jo ikke nekte dem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amananas Skrevet 11. april 2015 #7662 Del Skrevet 11. april 2015 (endret) Edit: Dette er tre forskjellige kunder altså K: "Har dere lipsyl?" Jeg: "Ja, her :)" *viser Carmex* K: "Funker den bra da?" Jeg: "Ja, den er veldig god faktisk " <-- Min ærlige mening da jeg bruker den selv. K: "Ehh, ja, så blir jo du faktisk betalt for å si det også da!!" Ehhhhh, okei, hvorfor spør du om du ikke stoler på det jeg sier uansett? Og nei, jeg lyver aldri om slike ting. Da sier jeg heller at jeg ikke vet :D K: "Hvor har du det tilbudet som ble annonsert??" *viser til kundeklubbtilbudet vi har* Jeg: "Her har vi det :)" K: "Takk!" *Går for å kjøpe produktet som er tydelig merket med at tilbudet er for medlemmer* Jeg: "Er du medlem av klubben?" K: ".......... " Jeg: "Hvis ikke så kan jeg melde deg inn, det er helt gratis, og da får du varen til halv pris :)" K: "MEN DET STÅR JO DER BORTE AT DEN ER PÅ TILBUD!!!" Jeg: "Ja det stemmer, men det står også at det er for kundeklubbmedlemmer Skal jeg melde deg inn?" K: "Nei, da kan du bare DRITE i det!!!! " Og stormer ut.... Jaja Og så denne, noe av det merkeligste på lenge: Kunde som har handlet hos meg for hvertfall en time siden kommer inn igjen (jeg kjenner henne ikke igjen med det første, og husker i hvert fall ikke handelen hennes). K: "Unnskyld. Fikk vi den rabatten vi skulle ha på handelen vår?" Jeg: "Ehh, hva?... Hva kjøpte du?" K: "Jeg kjøpte en del greier som var på 30 %." Jeg: "Åja.. Ja, altså det skal jo slå seg inn automatisk da.. Men nå husker jeg ikke handelen din, så det er vanskelig å svare spesifikt på det." K: "Jeg tror kanskje ikke vi fikk det ser du..." Jeg: "Åå? Har du kvitteringen, så kan vi se?" K: "Nei, vi fikk den ikke. " = de sa nei når jeg spurte Jeg: "Nei okei. Har du med deg varene du kjøpte da? Da kan jeg jo bare sjekke med en gang om det blir slått inn automatisk i kassen :)" K: "Nei...." Jeg: "Okei... Hvis du finner de til meg i butikken så kan jeg framdeles sjekke det i kassen, det er null problem. Da ser jeg med en gang om det har blitt slått automatisk " <--- Jeg var helt sikker på at det ble slått inn automatisk, jeg foreslo dette bare for at kunden skulle få se det selv. K: "Nja... Det var noen.... kluter og noe greier..." Jeg: "Ja, vi har flere av de. Hvis du bare viser meg så skal jeg sjekke det med en gang :)" K: "Nei...... Jeg bare følte at det ble feil. At vi betalte for mye." Jeg: "Ååh, hva betalte du da?" K: "Nei, jeg husker ikke........." :haar: :haar: Hva forventer du at jeg skal gjøre da kjære menneske? Jeg er ikke synsk og jeg har dessverre ikke fotografisk hukommelse! Og hvorfor i alle dager ville hun sagt NEI til kvittering hvis hun trodde hun hadde betalt for mye? Hvorfor ville hun betalt?? Hvorfor ville hun kommet tilbake over en time senere uten kvittering eller varer og forvente et svar?? ÆÆæææ! Hun gikk til slutt da, hele greia var veldig rar Endret 13. april 2015 av Amananas 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweg Skrevet 12. april 2015 #7663 Del Skrevet 12. april 2015 Blir såå jævlig irritert over de som ser vi har det travelt og løper mellom kasse, post i butikk og hjelper kunder ute i butikken. Neida, de skal kjøpe et x-antall flaxlodd eller griseflax, for å så ta opp plassen til andre kunder som skal frem til tippinga for å skrape alle. Når de har vunnet 25 kr, stiller de seg i kø igjen og blir så jævlig sure om de ikke får hjelp fordi de må ha et nytt lodd som de MÅ skrape i butikken igjen. Så er det samme regla om igjen. Klør det virkelig så mye i fingrene deres at de bare må skrape dem med en gang? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gul saft Skrevet 12. april 2015 #7664 Del Skrevet 12. april 2015 Ser ut som vi jobber i samme kjede, amananas, å jeg kjenner meg så igjen i den kundeklubbdelen! Fatter ikke at folk ikke ser det, for det står jo så tydelig på plakatene...😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 12. april 2015 #7665 Del Skrevet 12. april 2015 (endret) Kunde ringer og skal bestille mat, det ligger en adresse inne på profilen fra før: Meg: "skal det leveres til Karl Johans gate 1?" (eksempel altså) Kunde: "det var jo et godt forslag!" Inne i meg: KAN DU SVARE PÅ DET JÆVLA SPØRSMÅLET MITT PÅ EN ORDENTLIG MÅTE Til kunde: "ja, er den adressen riktig, eller?" JEG kan ikke lese tankene dine, kunde! Hvis DU skal ha riktig mat til riktig plass, er JEG avhengig av å få svar på spørsmålene jeg stiller til deg. Edit: gjett hvem som får kjeft om det kommer noe feil, liksom..... Endret 12. april 2015 av LaurenC 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 12. april 2015 #7666 Del Skrevet 12. april 2015 Jeg kan virkelig ikke fatte hvor det dumme uttrykket "Kundene har alltid rett" kommer fra..Hvilken idiot som fant det opp og hva i all dager bakgrunnen for det er (Joda, i blant så....) 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 12. april 2015 #7667 Del Skrevet 12. april 2015 Jeg kan virkelig ikke fatte hvor det dumme uttrykket "Kundene har alltid rett" kommer fra..Hvilken idiot som fant det opp og hva i all dager bakgrunnen for det er (Joda, i blant så....) Kunden vet at kunden alltid har rett De ansatte vet at kunden ALDRI har rett 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 12. april 2015 #7668 Del Skrevet 12. april 2015 Jeg kan virkelig ikke fatte hvor det dumme uttrykket "Kundene har alltid rett" kommer fra..Hvilken idiot som fant det opp og hva i all dager bakgrunnen for det er (Joda, i blant så....) Aner ikke hvem som fant det opp, men det må ha vært en vanskelig kunde som ikke fikk viljen sin... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 12. april 2015 #7669 Del Skrevet 12. april 2015 Kunden vet at kunden alltid har rett De ansatte vet at kunden ALDRI har rett hahaha meget godt oppsummert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 12. april 2015 #7670 Del Skrevet 12. april 2015 Kunden vet at kunden alltid har rett De ansatte vet at kunden ALDRI har rett Ja det var nettopp derfor jeg skrev det jeg skrev Det er ganske artig å overhøre andre kunder som tror de har bestemmelsesrett over lovverket, aktuelle (og ikke aktuelle!) tilbud og generelt alt annet.. *nok vissvass fra meg * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 12. april 2015 #7671 Del Skrevet 12. april 2015 I dag ble jeg truet med politianmeldelse. IGJEN. Hva faen feiler det folk?! Jeg selger PIZZA, liksom! Du må bare utbryte entusiastisk, som om du har vunnet i lotto: "Å ja! Jeg simpelthen eeelsker menn i uniform. Takk takk! Altså, kjempetusentakk, altså! - klikk" 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amananas Skrevet 13. april 2015 #7672 Del Skrevet 13. april 2015 (endret) Fra Wikipedia: "The customer is always right" is a motto or slogan which exhorts service staff to give a high priority to customer satisfaction. It was popularised by pioneering and successful retailers such as Harry Gordon Selfridge, John Wanamaker and Marshall Field. They advocated that customer complaints should be treated seriously so that they should not feel cheated or deceived. However it was pointed out as early as 1914 that this view ignores that customers can be dishonest, have unrealistic expectations, and/or try to misuse a product in ways that void the guarantee and states." Og så har vel kundene adoptert det, for ingenting er vel bedre å enn å ha sin egen lille sannhet om at man alltid har rett? Endret 13. april 2015 av Amananas 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #7673 Del Skrevet 16. april 2015 Kunde kommer til kassen, og det er ikke hennes tur enda. Han som står foran henne holder fremdeles på med betalingen. Hun SER at han står der, og hun SER at det ikke er hennes tur... likevel... "Døh! Hva koster denne??" "Det skal jeg sjekke vettu:) Lite øyeblikk:)" "HÆ! Vente?!" "Ja, han foran er ikke ferdig enda:)" "Vet du ikke hva den koster altså??" Jeg svarer ikke, men venter på at han foran blir ferdig med kortbetalingen. Det er vanlig høflighet å gjøre seg ferdig med én kunde før man starter på en ny. (Det mener i alle fall jeg...) Han slo litt feil kode og sånn, men det gjør ingenting. Det er hans tur, og jeg lar ham gjøre seg ferdig. "Kan du ikke bare SJEKKE HVA DEN KOSTER!!" "Jo, når han foran deg i køen er ferdig kan jeg sjekke hva den koster." "Herregud? Gjør det nå da?" "Du må vente på tur." "HVA FEILER DET SERVICEN DIN!" 1) Det går ikke an å sjekke pris mens bankterminalen er aktiv 2) Det er ikke din tur 3) Det står pris på den varen ute i butikken hvor du fant den 4) Hvis jeg hadde avbrutt DEG, mens DU betalte, hadde du klikka i vinkel 5) Servicen min er bra, takk. Anonymous poster hash: babfd...e0d 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 16. april 2015 #7674 Del Skrevet 16. april 2015 I går fikk jeg kjeft fordi Posten bruker lang tid! Jeg jobber ikke i posten. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #7675 Del Skrevet 16. april 2015 Kunde kommer til kassen, og det er ikke hennes tur enda. Han som står foran henne holder fremdeles på med betalingen. Hun SER at han står der, og hun SER at det ikke er hennes tur... likevel... "Døh! Hva koster denne??" "Det skal jeg sjekke vettu:) Lite øyeblikk:)" "HÆ! Vente?!" "Ja, han foran er ikke ferdig enda:)" "Vet du ikke hva den koster altså??" Jeg svarer ikke, men venter på at han foran blir ferdig med kortbetalingen. Det er vanlig høflighet å gjøre seg ferdig med én kunde før man starter på en ny. (Det mener i alle fall jeg...) Han slo litt feil kode og sånn, men det gjør ingenting. Det er hans tur, og jeg lar ham gjøre seg ferdig. "Kan du ikke bare SJEKKE HVA DEN KOSTER!!" "Jo, når han foran deg i køen er ferdig kan jeg sjekke hva den koster." "Herregud? Gjør det nå da?" "Du må vente på tur." "HVA FEILER DET SERVICEN DIN!" 1) Det går ikke an å sjekke pris mens bankterminalen er aktiv 2) Det er ikke din tur 3) Det står pris på den varen ute i butikken hvor du fant den 4) Hvis jeg hadde avbrutt DEG, mens DU betalte, hadde du klikka i vinkel 5) Servicen min er bra, takk. Anonymous poster hash: babfd...e0d Tipper det var en kjerring som var 50+ ? Disse er verst. Sniker ofte i køen å.Anonymous poster hash: da733...49e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #7676 Del Skrevet 16. april 2015 Hadde en kunde som skulle hente 3 pakker. Jeg finner bare 1 og spør om hun er helt sikker på at hun ikke har hentet de. Det er hun. Jeg går å sjekker pcen inne, det står at pakkene er levert ut for noen dager siden. Går ut å sier tidspunktet de er levert ut og spør om hun var her da. Det var hun absolutt ikke. Hun hadde ikke vært hos oss å hentet pakker på en god stund! Vi måtte ha levert de ut til feil person. Jeg går å sjekker kamera og hvem står å henter pakkene, samme dama som ikke hadde vært å hentet pakker hos oss på en god stund. Idiot!Anonymous poster hash: 9edb6...098 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #7677 Del Skrevet 18. april 2015 Kunde kommer til kassen, og det er ikke hennes tur enda. Han som står foran henne holder fremdeles på med betalingen. Hun SER at han står der, og hun SER at det ikke er hennes tur... likevel... "Døh! Hva koster denne??" "Det skal jeg sjekke vettu:) Lite øyeblikk:)" "HÆ! Vente?!" "Ja, han foran er ikke ferdig enda:)" "Vet du ikke hva den koster altså??" Jeg svarer ikke, men venter på at han foran blir ferdig med kortbetalingen. Det er vanlig høflighet å gjøre seg ferdig med én kunde før man starter på en ny. (Det mener i alle fall jeg...) Han slo litt feil kode og sånn, men det gjør ingenting. Det er hans tur, og jeg lar ham gjøre seg ferdig. "Kan du ikke bare SJEKKE HVA DEN KOSTER!!" "Jo, når han foran deg i køen er ferdig kan jeg sjekke hva den koster." "Herregud? Gjør det nå da?" "Du må vente på tur." "HVA FEILER DET SERVICEN DIN!" 1) Det går ikke an å sjekke pris mens bankterminalen er aktiv 2) Det er ikke din tur 3) Det står pris på den varen ute i butikken hvor du fant den 4) Hvis jeg hadde avbrutt DEG, mens DU betalte, hadde du klikka i vinkel 5) Servicen min er bra, takk. Anonymous poster hash: babfd...e0d du må sende servicen din på service Anonymous poster hash: 3aa17...180 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superdupermeg Skrevet 22. april 2015 #7678 Del Skrevet 22. april 2015 publiserte denne i en annen tråd, da jeg kom på at den passer perfekt her 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #7679 Del Skrevet 22. april 2015 Kunde kommer til kassen, og det er ikke hennes tur enda. Han som står foran henne holder fremdeles på med betalingen. Hun SER at han står der, og hun SER at det ikke er hennes tur... likevel... "Døh! Hva koster denne??" "Det skal jeg sjekke vettu:) Lite øyeblikk:)" "HÆ! Vente?!" "Ja, han foran er ikke ferdig enda:)" "Vet du ikke hva den koster altså??" Jeg svarer ikke, men venter på at han foran blir ferdig med kortbetalingen. Det er vanlig høflighet å gjøre seg ferdig med én kunde før man starter på en ny. (Det mener i alle fall jeg...) Han slo litt feil kode og sånn, men det gjør ingenting. Det er hans tur, og jeg lar ham gjøre seg ferdig. "Kan du ikke bare SJEKKE HVA DEN KOSTER!!" "Jo, når han foran deg i køen er ferdig kan jeg sjekke hva den koster." "Herregud? Gjør det nå da?" "Du må vente på tur." "HVA FEILER DET SERVICEN DIN!" 1) Det går ikke an å sjekke pris mens bankterminalen er aktiv 2) Det er ikke din tur 3) Det står pris på den varen ute i butikken hvor du fant den 4) Hvis jeg hadde avbrutt DEG, mens DU betalte, hadde du klikka i vinkel 5) Servicen min er bra, takk. Anonymous poster hash: babfd...e0d Synes du egentlig burde sagt at det ikke går an å sjekke pris mens terminalen er aktiv, tror hun hadde forstått det bedre enn at hun bare måtte vente. For tar jo ikke noe tid å sjekke en pris i utgangspunktet Anonymous poster hash: 68edf...a5e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #7680 Del Skrevet 22. april 2015 Jeg har overraskende ofte sånne folk på bussen. Det er sju valideringsautomater for reisekort på bussen min. I tillegg er det mulig å validere på billettmaskinen min. Unntatt hvis jeg bruker den til å selge en billett! Anonymous poster hash: d5b63...2c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå