Kosejente Skrevet 27. desember 2002 #21 Del Skrevet 27. desember 2002 Guttenavn: Kristoffer, Adrian Jentenavn: Alexandra, Natalie, Helene Har 2 gutter, som ikke er oppkallt etter noen. Har bestemt meg for å ikke få flere barn, men skulle jeg mot alle odds en gang få en jente, ville jeg kallt henne Helene etter min farmor som døde for 2 år siden (hennes mellomnavn). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 28. desember 2002 #22 Del Skrevet 28. desember 2002 Guttenavn: Ola, Niri, Berge, Oskar, Teodor jentenavn: Lovise, Solveig, Ingeborg, Vet at jeg har litt spesi smak når det gjelder navn. Jeg synes at mange velger seg "jålete" og trendstyrte navn til ungene sine. Vi har gitt våre barn gammeldagse navn (surprise! :blunke: ), og fått mange hyggelige tilbakemeldinger på det . Og kall nå ikke en liten guttebaby for Kim! Det er det mest tannløse navnet i verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 28. desember 2002 #23 Del Skrevet 28. desember 2002 Det jeg også tenker på er hvilke bokstaver jeg liker som jeg vil finne et navn på . Jeg liker C, K, M, S..... Kjæresten min liker jente navnene : Mia, Pernille og Sofie. Kall ikke en guttebaby Birger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dance Skrevet 28. desember 2002 #24 Del Skrevet 28. desember 2002 Erlend, Oliver, Ruben, Ole Siren, Silje, Karen, Janne, Tulla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pink Skrevet 28. desember 2002 #25 Del Skrevet 28. desember 2002 ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 28. desember 2002 #26 Del Skrevet 28. desember 2002 Sol Emma Majken Lynn Sara Maria Megan Celina Perle Silje Signe Elisabeth Mia Embla Julia Nicklas Nathaniel Daniel Ble mest jentenavn det gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 29. desember 2002 #27 Del Skrevet 29. desember 2002 Jentenavn: Aurora, Anna, Celine, Ida, Meliah, Melissa, Sofie, Julia, Oda, Tuva, Thea, Torill, Camilla, Vanessa, Marlena, Marlin, Lily. Guttenavn: Marvin, Aslak, Alexander, Dorian, Erik, Morris, Johan, Josef, Dorian, Nicolai, Nicolas, Philip, Joakim, Fredrik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 29. desember 2002 #28 Del Skrevet 29. desember 2002 Jentenavnet jeg synes er fint er Gøril (og det heter datteren min),som er en nyere form av navnet Geirhild.Og for jeg ei jente til blir det Ragnhild eller Runhild. Guttenavn som jeg liker er Steinar og eirik. Så det blir nok navnene om jeg for en gutt eller to i fremtiden Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 29. desember 2002 #29 Del Skrevet 29. desember 2002 Er dere ikke redde for at noen skal stjele deres gode ideer da? Jeg diskuterer aldri navn med mine venner.. Jeg har en liste som stadig blir utsatt for tilføyelser og utstrykninger..hehe. Hvis jeg noengang fikk en jentebaby hadde jeg bestemt meg for flere år siden å oppkalle henne etter min oldemor som er spesiell for meg. Og tror du ikke noen i slekta tok det navnet for et par år siden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. desember 2002 #30 Del Skrevet 29. desember 2002 Jentenavn: Marthe, Helena, Anna, Sara, Sandra, Hanne Guttenavn: Kristian, Erik, Markus, Adrian Det er så mange navn som er fine, så det er litt vanskelig å velge da. Men slike masseproduserte nymotens navn holder jeg meg unna. Da jeg var ung, ønket jeg meg en jente og en gutt som skulle hete Camilla og Thomas.....Men ikke nå nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljestine Skrevet 29. desember 2002 #31 Del Skrevet 29. desember 2002 Jeg elsker å diskutere navn.. har igrunnen alltid likt det :D Min stakkars samboer begynner nok å bli litt lei.. for vi har ingen planer om barn med det første.. Mine favorittnavn nå for tiden.. Johanna, Amalie, Ingrid, Emma, Sara, Andrea, Linnea og Kristina Anders, Håvard, Marcus, Jonatan, Adrian, Kristoffer og Jonas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 29. desember 2002 #32 Del Skrevet 29. desember 2002 Har ingen planer om å få barn med det første, men har noen preferanser om hva eventuelle fremtidige barn skulle hete. Kjærnefamilen med en jente og en gutt... Iben eller Thea Sebastian eller Markus Men dette forandrer seg muligens med tiden... Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2002 #33 Del Skrevet 30. desember 2002 (det er SÅ hærlig!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollet Skrevet 30. desember 2002 #34 Del Skrevet 30. desember 2002 Embla og Selma liker jeg godt, guttenavn er verre syns jeg, men syns at Anton og Ola er søte. Men, har to englebarn så det det spørs vel om storken dukker opp..Blir jo i tilfelle en attpåkladd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 30. januar 2003 #35 Del Skrevet 30. januar 2003 Navn er kjempegøy, og det morsomme er at man kan gi dem så mange man vil! Mine barn har tre navn hver, og De er oppkalt etter sine oldeforeldre og har også to etternavn... Ellers er det alltid gøy når man velger navn som ikke alle andre har. I barnahegn heter for eksempel fire stykker Ida, tre heter Sara og fire heter Sander. Veldig morsomt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 30. januar 2003 #36 Del Skrevet 30. januar 2003 Det er rart det med navn. Det er noen navn som er veldig populære et år, og veldig mange heter det. En liten gutt jeg kjenner begynte i barnehagen, og da var det 10 andre som het det samme som han. Han hadde et veldig "populært navn". Jeg vil nok prøve å unngå slike navn. Jeg hørte på radioen at de mest populære navnene nå var Sara og Mathias (tror det var Mathias ja.) Det er så vanskelig med navn, det er så mange fine, jeg liker: Fredrik, Malin, Bjørn, Guro, Geir, Henrik, Helene, Martin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benedicte Skrevet 30. januar 2003 #37 Del Skrevet 30. januar 2003 Navn er kjempestas!! Vi snakker ofte om dette, og er som regel enige... Hvis alt gaar som det skal, haaper vi paa to gutter og en jente, som skal hete Kristoffer Robin, John Emil (tradisjon) og Sofie. Andre navn som er fine: Pia, Julie, Maria, Ine Jonas, Teodor, Tobias... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalita Skrevet 30. januar 2003 #38 Del Skrevet 30. januar 2003 Liker disse navnene: Aurora Thea Amanda Oscar Gabriel Elias Lars-magnus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 30. januar 2003 #39 Del Skrevet 30. januar 2003 Navnediskusjon! Jippi! Jentenavn: Mari, Pia, Ingrid, Natalie, Leah, Christine Guttenavn: Fabian (sønnen min), Julian, Christian, Oliver, Endre, Filip Hmm.. hadde i grunnen trodd jeg ville funnet flere jentenavn men.. Ønsker meg ei lita Mari jeg.. Frk. Busybody Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 30. januar 2003 #40 Del Skrevet 30. januar 2003 Er mange navn jeg liker, men en ting er sikkert, får jeg barn, skal de ha bare ett fornavn. Har selv ett fornavn og ett etternavn, og syns det er nok. Gutt: Daniel Jente: Celine (var ikke alene om å like det navnet ser jeg...) Må se av hvilke navn som er populære på den tiden barnet kommer, vil ikke ha ett av topp-ti navna... Ikke før jeg begynte på høgskolen var det noen med samme navn som meg på skolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå