Gå til innhold

Burpens nedtelling mot mars

Burpen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper du får en fiiiiin søndag! :kyss:

Så dere skal ha 5 barn?! :overrasket::ler:

Skal du gå videre på eiendomsmegling? (var det utdannelsen din sa du?)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Ronja¤
Jeg er 20 uker idag!! :hoppe:

...vesla har markert dagen med en skikkelig opptreden for både sambo og meg! :hjerter_rundt:

Så de kjenner spark utanpå magen allereie? Det gledar eg meg vi vi kan også. Vi er 20 veker på tysdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en kjapp tur...

Blir ikke mye tid til KG om dagen, men skal komme sterkere tilbake nå som helga er over. Vi har nemlig vært på hytta helt fra fredag... ;)

:hoppe: litt for halvveis! Endelig!!! :sjarmor:

:kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, er det ikke herlig aa vaere halvveis!? :legrine:

T har saavidt kjent spark utenpaa, men han maa holde ganske hardt for aa kjenne noe, og han er saa redd for aa skade babyen at han ikke toer helt! :ler:

Haaper hytteturen var fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 uker!! :hoppe:

Endelig er du halvveis, hvordan føles det? 

Så deilig med markering fra vesla også da! :hjerte:

Ha en super lørdag!

Takk for hopping! Det føles deilig å endelig være over halvveis!!

Håper du hadde en fin helg!

Grattis med 20 uker! :hoppe:

Så morsomt at både du og mannen kan kjenne Burpelita! Gleder meg sånn til knøttet sparker så mannen kan kjenne, tror det blir veldig spesiet for han. :hjerter_rundt:

Ha en fortsatt god helg.

Takk for gratulasjon og hopping! Ja, det er kjempestas at sambo også kan kjenne Burpelita! Det blir nok spesielt og ENDA mer virkelig for mannen din når han får kjenne at det er liv inni der...

God helg!

Kjempekoseleg å lesa om dagane dine og om Burpelita og pappaen. :-D

Håper du hadde en fin helg!

Koselig at du syns det er koselig å lese om oss...!

:vinke: God søndag til deg

Takk! Håper du hadde en fin helg!

Håper du får en fiiiiin søndag!  :kyss:

Så dere skal ha 5 barn?!  :overrasket:  :ler:

Skal du gå videre på eiendomsmegling? (var det utdannelsen din sa du?)

Nei, kanskje ikke FEM, men... Jeg vil ha fire, sambo vil ha to. det er litt forskjell, det! Tror vi må sloss for å finne utav hvem som vinnner!

Det er siste året på skolen nå, (hvis jeg står på alt da...*Skjerp deg, Burpen!!*), så det er forhåpentligvis ikke mer skole, men jeg skal ut i jobb fra sommeren av (vet ikke om sommeren er juni, juli eller august. Håper på august!

Så de kjenner spark utanpå magen allereie? Det gledar eg meg vi vi kan også. Vi er 20 veker på tysdag...

Ja, sambo kjente det første gang på søndag for to uker siden. Var da 18+1. Hun har nok arva min farlige skuddfot, for hun sparker hardt, og det kjennes OFTE utenpå magen!

Idag er det ikke lenge til tirsdag!!

Kjenner ikke sparkene så godt utenpå magene enda vi. Men det kjennes veldig godt inni der :ler:

Misunnlig jeg da!! :)

Det kommer,- DET er helt sikkert! Men kjenner man det ikke innvendig tidligere som annen- eller flergangsgravid? Fikk du vite på UL hvordan livmora di ligger?

Innom en kjapp tur...

Blir ikke mye tid til KG om dagen, men skal komme sterkere tilbake nå som helga er over. Vi har nemlig vært på hytta helt fra fredag... ;)

:hoppe: litt for halvveis! Endelig!!! :sjarmor:

:kys_2:

Takk for hopping, snuppa!

Håper dere koste dere på hytta i helga! Hørtes herlig ut med hyttetur...

Klem til deg også!

:vinke: Håper alt er bra, snuppa!

Alle snupper har det bra, vøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det ikke herlig aa vaere halvveis!?  :legrine:

T har saavidt kjent spark utenpaa, men han maa holde ganske hardt for aa kjenne noe, og han er saa redd for aa skade babyen at han ikke toer helt!  :ler:

Haaper hytteturen var fin!

Jo, herlig!! Nå går det jo liksom "rette" veien! :)

Holde hardt? Her holder det å holde løst... Faktisk så holder det å se på magen,- ganske komisk når hele agn hopper i været! :ler:

Det var Cr@sh'en som hadde vært på hyttetur, men jeg hadde en fin helg allikevel! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og for de som hadde lyst på noen smilyes tilbake i mitt kjedelige forrige innlegg, kan dere plukke her:

:):klem::legrine::ler::sjarmor::sjenert:;) :kys_2: :kyss::babyjente::hjerter_rundt::hjerter::flekke::hjerte::tristbla::hoppe::kose: :-D :sur:

Teite KG som ikke tillater mer enn 20 smilyes pr innlegg...

Endret av Burpen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og for de som  hadde lyst på noen smilyes tilbake i mitt kjedelige forrige innlegg, kan dere plukke her:

:)  :klem:  :legrine:  :ler:  :sjarmor:  :sjenert:  ;)  :kys_2:  :kyss:  :babyjente:  :hjerter_rundt:  :hjerter:  :flekke:  :hjerte:  :tristbla:  :hoppe:  :kose:  :-D  :sur:

Teite KG som ikke tillater mer enn 20 smilyes pr innlegg...

Enig! Maatte luke ut en og en smiley i et innlegg i dagboken min i dag, kjempekjedelig....

Du maa ha en ekstra aktiv krabat siden du allerede kan se bevegelser! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen! :)

Enig i at bare 20 smileys i et innlegg er for lite... Har ofte måttet luke ut noen jeg også... :sjenert:

Håper du får en fin KG-kveld! :) Det hørtes veldig koselig ut å bare henge på KG i kveld, men jeg skal ikke klage jeg da... Skal tilbringe kvelden sammen med min lille tulle, og min kjære sambo! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Enig! Maatte luke ut en og en smiley i et innlegg i dagboken min i dag, kjempekjedelig....

Du maa ha en ekstra aktiv krabat siden du allerede kan se bevegelser!  :overrasket:

Irriterende med kun 20, ja...

Og jeg tror nok kanskje hun er glad i å turne der inne... Det er deilig! Tenk at lille skatten min koser seg der inne :hjerte:

Halloen! :)

Enig i at bare 20 smileys i et innlegg er for lite... Har ofte måttet luke ut noen jeg også... :sjenert:

Håper du får en fin KG-kveld! :) Det hørtes veldig koselig ut å bare henge på KG i kveld, men jeg skal ikke klage jeg da... Skal tilbringe kvelden sammen med min lille tulle, og min kjære sambo! :hjerte:

Trippelposting faktisk...

lalalalala...

Du kan få legge igjen så mange hilsner og innlegg du vil hos meg! Neste gang du bestemmer deg for å slå deg ned her, skal jeg servere kake! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig tid til noe å skrive ordentlig her! :) Helga var busy, med overnatting av sambos eldste niese (6 år) fra lørdag til søndag. På søndag var vi der hvor sambo kommer fra, hos familien hans, ca en time unna. Var koselig! Søstera hans hadde lagd pinnekjøtt, og det var kjempegodt! :sikle:

Tida fløy sånn, så jeg rakk ikke engang å ta magebilder på lørdag (20 uker), og søndag (halvveis)... :tristbla:

Igår var det lang skoledag... *puh* Mandager er slitsomme! Gjorde ikke saken bedre at bekkenet verka fra morgene av :sur: Hvorfor kan ikke det hel****s bekkenet samarbeide litt!? :frustrert:

Jaja, jeg kom meg da gjennom dagen. Hadde kjempelyst til å dra hjem, men jeg klarte å holde meg på skolen! :sjarmor:

Så var det middag... Helt enkelt,- Bali kyllinggryte med ris. Orka ikk stå på kjøkkenet i en evighet... :sjenert:

...men idag blir det biff! :hoppe: Har ikke bestemt meg for tilbehøret ennå, men jeg skal nok komme til enighet med meg selv! :ler: Sambo får hvertfall ikke bestemme, for han er i utgangspunktet ikke så glad i biff, så han skal ha det så kjedelig som mulig. Da syns jeg at jeg som elsker biff, kan få det som jeg vil den skjeldne gangen det er snakk om! :Nikke:

Jeg så på det programmet om veldig premature barn, på NRK igår. Syns det var helt forferdelig å se på... :grine: Så små de var, men allikevel så store! Så på det programmet for å få litt informasjon, men ble mer skremt, og sitter heller igjen med tusen spørsmål...

Hvorfor blir noen født så tidlig? Hvor mange? Er det noe jeg kan gjøre for å legge forholdene til rette for at det ikke skal skje? Hva ville jeg ønsk i en sånn situasjon?

...spurte sambo om vi kunne bestemme at Burpelita skal bo inni magen fram til mars, hvertfall, og han skjønte nok at jeg trengte et beroligende svar, og svarte at "Ja, selvfølgelig kan vi det. Hun må jo gjøre som vi sier, for vi er jo mamman og pappan!" Så sneik han seg under dyna, og viska noe til magen, som jeg ikke hørte... :ler: Søte sambo!

Jeg har fått litt ømme pupper igjen, jeg... :overrasket: Er det vanlig? Har ikke hatt noe tegn til ømmhet siden uke 7-8 (eller noe...). Jaja, jeg skal ikke klage! Jeg tar all verdens vondter jeg, for å få Burpelita i armene mine om ca 20 uker! :hjerte:

Nei, nå må jeg være flink skolejente... Henger så langt etter! Hvorfor lærer jeg ALDRI!? :frustrert:

Tirsdags-:klem: til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Burpen.

Takk for hyggelig besøk i dagboken min, innom og hilsen på jeg da.

Grattis med halvveis i svangerskapet! :hoppe:

Jeg leste de første innleggene hvor legen mente du var 10 uker på vei mens du visste at det bare var 5. Du har vel hatt UL nå så hva sa den i forhold til de to terminene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...