Gå til innhold

Burpens nedtelling mot mars

Burpen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klappe:

:sjarmor:

At det går an!!  :frustrert:

Godt du fikk sagt fra, meldingen du sendte var virkelig fortjent!

Håper du får en fin dag på jobb  :klem:

Ja, at det går an,- det sier jeg også!

...jeg tror ikke han gjør sånt igjen ;)

Takk, jobben gikk supert!

:klem:

Men i alle dager!! :sinna: For en fyr! Han der kan ikke være helt rett! :frustrert: Noen tenker rett og slett ikke lenger enn nesa rekker altså!

Synes meldingen du sendte han var vel fortjent, og si i fra om du trenger hjelp til å gi han en liten :blaaveis:, så kommer jeg løpende! :) Om vi samler alle magene på KG og møter opp på flyplassen, så skjelver han nok i buksene! :sjarmor:

Håper du har en fin dag på jobb da, til tross for kjip oppvekking i natt!  :klem:

Ikke helt rett, nei... 110% skeiv, tror jeg! Han hadde visst drikki en del ifølge sambo. Men det er absolutt igen unnskyldning.

Skal si ifra hvis jeg trenger litt hjelp, ja! ;) Tusen takk!

Ja, da er føste dag på jobb overstått! Var veldig kjekt, men mye å huske på, og mye nytt.

Kan jeg klare å holde orden på alt som skal holdes orden på!? :sjenert:

...jeg skriver hvertfall ned så godt jeg kan!

Sambo er trygt hjemme fra Kypros! Deilig å ha han her igjen, selvom han er trøtt og sliten. Det kommer seg vel om noen dager... :ler:

Venter spent på melding fra Cr@sh nå, sendte henne en melding istad, men har ikke fått noe svar.

Jeg kommer jo ikke til å få sove i natt... :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med Cr@sh ja! :hoppe:

Saa fin mage du har!  :smilbla: (fikk ikke sett ansiktet ditt da!  ;)  ).

Endelig har hun født! :hoppe:

Takk for mageskryt! Var hjemme på Østlandet da jeg la inn bildene, og jeg hadde ingen "bra" (alt er relativt :ler: ) på pc'en.

Skal prøve å få til litt ansikt snart... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 uker idag!! :hoppe:

Var hos jordmor! Det er så deilig å høre hjertelyden til Burpeliten... Til å begynne med var h*n helt på den ene siden, og plutselig forsvant lyden. Jordmor fant den igjen helt på andre siden, så Burpeliten er nok en veldig aktiv krabat (noe vi også har sett på ultralyd!)... Symfysemålet ligger litt over den røde streken, men jordmor sa det var helt normalt!

Har tatt nye magebilder idag:

Bildet er sletta pga plassmangel.

Endret av Burpen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig å få høre hjertelyden da! Det er bestandig like godt å høre den! :hjerte:

Også så fiiiin mage du har!! (og jeg vedder på at den ikke er i veien når du rører på deg, sånn som visse andre mager er! :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å begynne med var h*n helt på den ene siden, og plutselig forsvant lyden. Jordmor fant den igjen helt på andre siden, så Burpeliten er nok en veldig aktiv krabat.

Så morro!!!!!!!!!!!! :hoppe:

Tenker det var godt å få samboeren din hjem! Kjøpt bursdagsgave til han?

Hvordan går jobbingen forresten?

Endret av magolia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro!!!!!!!!!!!! :hoppe:

Tenker det var godt å få samboeren din hjem! Kjøpt bursdagsgave til han?

Hvordan går jobbingen forresten?

Ja, KJEMPEGØY!! :hoppe:

Deilig å få han hjem, ja... Jeg har jo ingen å plage om kvelden etter at lyset er slokket (med skravling, selvfølgelig...Jeg er ikke til å stoppe når man først har putta på en femmer) når sambo ikke er hjemme! Da kjeder jeg meg virkelig når jeg skal sove...

Nei, har ikke kjøpt bursdagsgave ennå... Aner ikke hva han ska få :sur:

"Jobbinga" går kjempebra! Det er kjempegøy, og dagene flyr! Men det er slitsomt... Jober jo fra 8-16, må reise rundt 0730, og er hjemme 1630. Da er det middag, så er det skolejobbing for alle pengene... Jeg kan jo ikke glemme studiene (selvom det er fristende :sjenert: ), for eksamen kommer jo uansett om jeg har lest eller ikke!

Derfor blir det ikke mye tid til KG, har jeg merka... Får prøve å ta det igjen til helga!

Men jeg har ikke glemt dere, jenter! :kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å få høre hjertelyden da! Det er bestandig like godt å høre den! :hjerte:

Også så fiiiin mage du har!! (og jeg vedder på at den ikke er i veien når du rører på deg, sånn som visse andre mager er! :ler:)

Ja, kjempedeilig å høre de "dunkene"! :hjerter:

Takk for mageskryt! :sjarmor: Syns du magen din er i veien, altså? Jeg GLEDER meg til min blir KJEMPESTOR, jeg... (Bare den blir liten igjen... :ler: )

Tror magen din er kjempefin, selvom du syns den er litt i veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her i gården er magen litt i veien ja... :ler: Synes det går litt for langt når jeg plages med å tørke meg etter dobesøk... :rodme::ler2: Men det er jo kjempetrivlig med en stor mage også, er jo det jeg har gått og ventet på i nesten 9 mnd'er nå! :Nikke: Har lagt ut det nyeste magebildet i dagboka mi nå, så får du bedømme selv! :)

Håper du får en fortreffelig torsdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor blir tida av!?

Tida flyr på "jobb"... Det må jo bety at det er kjempekjekt! Gruer meg litt til i morgen, for da blir jeg jo alene. Jeg var jo "alene" fra onsdag av i forrige uke, men hun som hadde meg på opplæring var jo tilstede, så jeg kunne spørre hvis jeg lurte på noe. Nå har hun reist på ferie, så nå ER jeg alene...

Det er litt summelt!

Men jag har vært flink til å notere, og jeg kan tingene jeg har lært. De kan vel ikke forvente at jeg skal kunne mer enn det jeg har blitt lært!?

Jeg er sikker på at jeg kjenner Burpeliten i mage nå... Har kjent den samme følelsen i over ei uke nå. Kan ikke skjønne at det er noe annet!

Idag har jeg et LASS med skole å ta igjen... Jeg får vel bare begynne :sjenert:

Jeg er inne og leser/oppdaterer meg, men det er ikke alltid jeg har tid til å skrive noe i bøkene deres. Jeg kommer sterkere tilbake når jeg un har skolen å tenke på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg er sikker på at det går strålende å være alene på jobb, og om det er noe du lurer på fins det vel noen andre du kan spørre? Det skal gå så bra så! :)

Så deilig å ha kjent Burpeliten i en uke nå! :hjerter: Det er noe spesielt ved å kjenne de første bevegelsene fra magen...

Håper du får en flott søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har forberedt deg godt, så det går nok helt fint å være alene på jobb til uka! Skjønner forresten godt at det blir mindre KG-tid med både skole og jobb å tenke på...

Så moro at du kjenner burpeliten allerede! Jeg har ikke kjent snurten av knøttet enda, men det er vel ikke uvanlig at det drøyer et par-tre uker enda. Hadde vært artig å kjenne noe da. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa...

Innom en kort tur for oppdatering. Fint å lese at det går bra på jobben - og du fikser nok helt fint å være alene på jobben.... :Nikke:

Tusen takk for utmerket sladring forresten... Jeg må innrømme at jeg hadde tenkt til å oppdatere deg mye mer ang. når det startet og hvordan det utviklet seg - men når ting plutselig skjedde, så skjedde det så utrolig fort... :sjenert: Godt det er over i hvert fall! ;)

Morsomt med magebildet ditt... Den er så flott atte! :klappe:

Kommer innom deg igjen snart! :kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...