Cr@sh Skrevet 24. september 2006 #261 Del Skrevet 24. september 2006 Hei snuppa! Det kan veldig godt være Burpeliten tur kjenner der inne i magen ja... Det er så forskjellig når vi kjenner dem der inne og også hvordan vi kjenner det... Supermoro da! Kanskje den lille ligger der inne og tenker "Joa, mamma! Det er meg du kjenner!" God tur over fjellet i dag... Blir vel deilig å se sambo igjen tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 24. september 2006 #262 Del Skrevet 24. september 2006 Så gøy med bilde! Fiiine babyen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 24. september 2006 #263 Del Skrevet 24. september 2006 Håper jeg kjenner bevegelser jeg også snart. Når var dere på UL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 24. september 2006 #264 Del Skrevet 24. september 2006 Så moro at du kan ha kjent Burpeliten! Det er veldig stas første gangen man kjenner at det er noen der inne! Jeg husker fortsatt akkurat hvor jeg var, og hva jeg gjorde da jeg kjente den første bevegelsen... God tur hjemover, og ha en flott søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 24. september 2006 Forfatter #265 Del Skrevet 24. september 2006 Hei snuppa! Det kan veldig godt være Burpeliten tur kjenner der inne i magen ja... Det er så forskjellig når vi kjenner dem der inne og også hvordan vi kjenner det... Supermoro da! Kanskje den lille ligger der inne og tenker "Joa, mamma! Det er meg du kjenner!" God tur over fjellet i dag... Blir vel deilig å se sambo igjen tenker jeg... ← Hååååååååper det er Burpeliten! Takk-takk! Sambo kommer ikke hjem før i morgen (), men jeg skal sove på puta hans i natt Så gøy med bilde! Fiiine babyen. ← Tusen takk! Håper jeg kjenner bevegelser jeg også snart. Når var dere på UL? ← Var på ul i uke 13. Så moro at du kan ha kjent Burpeliten! Det er veldig stas første gangen man kjenner at det er noen der inne! God tur hjemover, og ha en flott søndag! ← :enig_anim: :hjerte_rundt: Takk-takk! Nå er jeg hjemme igjen! Det er jo ganske deilig, selvom det er trist å reise fra de der "hjemme"... Har fått satt på en klesvask og hengt den opp, satt på en til, rydda ut av bagen min og kasta ut en hel haug med fravokste klær fra skapet! Når jeg ligger på ryggen nå, så har jeg en SKIKKELIG kul. Blei sånn: når jeg kjente på magen i morges! Måtte ta bilde og sende mms til sambo! Gleder meg til han kommer hjem i morgen, og får se den live Tror han blir litt stolt av at han har lagd den kulen! Jeg er hvertfall kjempestolt av den! Tenk, på tirsdag er jeg 17 uker! Da er det bare tre (TRE ) uker til jeg er halvveis! (HALVVEIS...!! Det høres skremmende ut...) Nå skal jeg hive meg i badekaret! Kjøpte meg en ny renseserie til ansiktet, en ny lotion, farga dagkrem, pudder, rouge, solpudder, øyenskygge og mascara på Gardermoen istad, så nå skal jeg pleie meg selv, og freshe meg opp litt! Prøver å få tid til runden i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 24. september 2006 #266 Del Skrevet 24. september 2006 Halveis nærmer seg for meg også, det er virkelig rart å tenke på!! Gleder meg! Teller du ned til ordinær UL eller? Er 26 dager til vi får se vår lille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 24. september 2006 #267 Del Skrevet 24. september 2006 Det går superfort til halvveis nå ja... ...og det går fortere og fortere fram mot termin syntes jeg... Men som jeg har sagt i flere andre sine bøker også - ...etter termin derimot.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 24. september 2006 Forfatter #268 Del Skrevet 24. september 2006 Gjett om jeg teller ned!! Nå er det baaaaaaaaaaare (føles som en evighet) 18 dager igjen! Jeg er jo så heldig at jeg har sett Burpeliten to ganger allerede, men jeg gleder meg kjempemasse allikevel! Alt så perfekt ut sist, og jordmor sa at Burpeliten NESTEN garantert er en perfekt og frisk liten skapning. Det er godt å vite! Vil dere vite kjønnet? Sambo vil vite, jeg er til tider veldig nysgjerrig, men det er ikke noe must for meg å få vite! Kommer til å si til jordmora at vi gjerne vil vite hvis hun tilfeldigvis skulle se noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 24. september 2006 Forfatter #269 Del Skrevet 24. september 2006 Det går superfort til halvveis nå ja... ...og det går fortere og fortere fram mot termin syntes jeg... Men som jeg har sagt i flere andre sine bøker også - ...etter termin derimot.... ← Det kommer kanskje til å gå skremmende fort... I denne farta, så er jeg jo snart 30 uker! Skjønner du er lei nå, vennen! Men NÅ er det jo ikke lenge igjen, det er jo noe å trøste seg med! Syns du har vært kjempetålmodig, jeg :enig_anim: Og snart får du lønn for strevet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 24. september 2006 #270 Del Skrevet 24. september 2006 Vi ønsker å vite kjønnet om det er mulig å se det ja. Blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 24. september 2006 Forfatter #271 Del Skrevet 24. september 2006 NÅ gruer jeg meg til i morgen... Begynner på "jobb" i morgen... *vil ikke, vil ikke, vil ikke... * Tenk hvis de er slemme, eller lite hyggelige Kommer ikke til å få sove i natt, jeg... ...det blir jo helt sikkert kjempekjekt, men jeg gruuuuuuuuuuuuuer meg... HVOR ER SAMBO NÅR JEG TRENGER'N!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 24. september 2006 #272 Del Skrevet 24. september 2006 Det kommer til å gå sååå fint i morgen. Og du blir sikkert tatt i mot med åpne armer Skal tenke på deg, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 24. september 2006 Forfatter #273 Del Skrevet 24. september 2006 En av gutta sambo reiser med, fant nok ut at han skulle ha det litt gøy med meg, og ringte nettopp og vekte meg... Han måtte ha noen personopplysninger, for sambo hadde havna på sykehus, og det var ganske alvorlig... Jeg ble jo livredd! Er det mulig... Klarte jo seff å kjefte sambo huden full da han fikk tilbake telefonen. Han visste ingenting, og lurte fælt på hvorfor jeg var så sinna... Stakkars gutten min! Har sendt han kompisen en melding nå, følte ikke jeg rakk å kjefte nok på han før han ble borte... Og jeg sparte ikke på glosene, for å si det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 24. september 2006 Forfatter #274 Del Skrevet 24. september 2006 Det kommer til å gå sååå fint i morgen. Og du blir sikkert tatt i mot med åpne armer Skal tenke på deg, jeg... ← Du er nå søt da! Det er jo JEG som skal tenke på deg. Du får jo muligens viktigere ting å gjøre enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 25. september 2006 #275 Del Skrevet 25. september 2006 Herregud! Er det mulig å være så korttenkt????? Sånt gjør man jo bare IKKE! Skjønner godt at du ble både sinna og redd! Han fortjener jo virkelig juling han kompisen... Du får true med at hvis noen gjør no' sånt mot deg igjen - så komer jeg og gir dem en skikkelig :blaaveis: ... Lykke til på jobben i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 25. september 2006 Forfatter #276 Del Skrevet 25. september 2006 *Gjeeeeeeeeesp!* ...nå må jeg hoppe i dusjen! Skal på "jobb" klokka halv elleve. De skulle ha morgenmøte fra morgnen av, og det slipper jeg å være med på! Skal selvfølgelig prøve alt jeg kan å komme innom med Cr@sh-oppdateringer hvis jeg får sms av henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 25. september 2006 Forfatter #277 Del Skrevet 25. september 2006 Herregud! Er det mulig å være så korttenkt????? Sånt gjør man jo bare IKKE! Skjønner godt at du ble både sinna og redd! Han fortjener jo virkelig juling han kompisen... Du får true med at hvis noen gjør no' sånt mot deg igjen - så komer jeg og gir dem en skikkelig :blaaveis: ... Lykke til på jobben i dag! ← Trodde ikke det skulle vært mulig, nei... Skrev i meldinga at "Du er faen meg ikke riktig vel bevart. Vet du at sånt i værste fall kan starte en fødsel, og at min unge aldri ville hatt noen sjans om det skulle skje nå? Nei, du er vel ikke så oppegående... Pass deg når du kommer hjem, for så sint jeg er nå, skal du ikke se bortifra at jeg står klar på flyplassen for å skjære av deg ballene!" Du er helten, snuppa! Hvis det ikke blir fødsel på deg idag, får du komme til meg og møte "tøffingen" på flyplassen med meg... Tror han blir livredd når han ser deg med magen og meg med kniven! Tusen takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 25. september 2006 #278 Del Skrevet 25. september 2006 Skrev i meldinga at "Du er faen meg ikke riktig vel bevart. Vet du at sånt i værste fall kan starte en fødsel, og at min unge aldri ville hatt noen sjans om det skulle skje nå? Nei, du er vel ikke så oppegående... Pass deg når du kommer hjem, for så sint jeg er nå, skal du ikke se bortifra at jeg står klar på flyplassen for å skjære av deg ballene!" ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 25. september 2006 #279 Del Skrevet 25. september 2006 At det går an!! Godt du fikk sagt fra, meldingen du sendte var virkelig fortjent! Håper du får en fin dag på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 25. september 2006 #280 Del Skrevet 25. september 2006 Men i alle dager!! For en fyr! Han der kan ikke være helt rett! Noen tenker rett og slett ikke lenger enn nesa rekker altså! Synes meldingen du sendte han var vel fortjent, og si i fra om du trenger hjelp til å gi han en liten :blaaveis:, så kommer jeg løpende! Om vi samler alle magene på KG og møter opp på flyplassen, så skjelver han nok i buksene! Håper du har en fin dag på jobb da, til tross for kjip oppvekking i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå