Gå til innhold

Burpens nedtelling mot mars

Burpen

Anbefalte innlegg

Veldig koselig å lese at samboeren din begynner å glede seg også nå 

Ja, jeg er kjempeglad for det jeg også!! Det har ikke vært bare-bare, skal jeg si deg. Men nå... Skjønne samboeren min :hjerter_rundt:

Åååh, det hørtes ut som ein kjekk kontroll! Eg skal til JM for første gong på tysdag, gledar meg veldig!

Du burde glede deg!!

Fikk hjertet i halsen et oeyeblikk da du sa at elskeren din skulle komme, men skjoente fort at det var en spoek!

Du faar kose deg paa oestlandet! Er visst veldig varmt og deilig der for tiden (det er visst vestlandet ogsaa, har jeg hoert).

Ha en kjempefin helg!

Hehe, det er sånn jeg pleier å si til sambo... "Ja, bare dra på byen du, men ring minst en halvtime før du er hjemme, for da rekker jeg å hive ut elsker'n!"

Skal kose meg masse, masse, MASSE på østlandet! Får satse på et par Oslo-shopping-turer... Pleier å være kjekt, men dyrt! Får håpe været holder seg en stund til, så høsten ikke blir så lang! Det er hvertfall veldig deilig i Stavanger for tida...

Så koselig at du skal hjemover "hit" til uka da... Været her er helt strålende for tiden, som HH sier... Gled deg!

Måtte le litt av spøken din... :ler2: ...også tror jeg det går veldig greit med samboeren på Kypros.. :Nikke: Han tenker nok mest på deg og mageboeren mens han er borte, tror jeg...

God helg! Og god shopping... Håper du kommer hjem med masse fint!

:kyss:

Du får be sola holde seg på riktig side av skyene til jeg kommer!

Samboeren min er verdens beste, og jeg tviler sterkt på at han ikke klarer å holde seg i skinnet! Han var veldig i tvil på om han skulle dra, men jeg pusha han litt... Neste gang er det jeg som drar på jentetur! :sjarmor:

...hadde jeg bare finni masse fint...

Fikk du shoppet noe fint i dag?

Enig med Cr@sh, tror ikke du skal bekymre deg for samboeren på tur! Vet jo at Ayia Napa har sine rykter, men jeg tror nok tankene kommer til å være hjemme hos dere to  :)

Håper du har en fin kveld  :klem:

Neeeeeeeeeeei... :cry: Jeg fant INGENTING!!!

Ja, det er ryktene jeg bekymrer meg for, men det er nok oss han kommer til å tenke på...

Huff, så kjedelig vennen... Jeg hater å ikke finne noe når jeg virkelig skal ut på shopping - men det hender stadig.. :roll: Det aller meste finner man som regel når man impulshandler... rart det det... Og du kommer helt sikkert til å finne deg noe nytt og fresht... Trenger bare litt mer tid...

Ikke la dette ødelegge en deilig fredagskveld da... :kyss:

Ja, jeg blir skikkelig motløs av sånne bomturer... Sant det at man finner mest når man egentlig ikke skal ha noe! Irriterende egentlig!

Men jeg har ikke gitt opp, i morgen drar vi til byen og tusler litt i gatene der. Rakk bare Kvadrat idag...

Og hvis ikke, så har jeg jo en hel uke på Østlandet!

Nå kom sambo med en diger bolle med jordbær her, så nei, skal ikke la manglende shopping ødelegge kvelden!

Sambo er så søt for tida!

...fem minutter etter at jeg hadde reist på skolen idag, ringte han og sa at han savna meg! (Jeg trodde han var syk, for sånn pleier han liksom ikke å gjøre... :sjenert: ) Da hadde han hørt en fin sang på radioen... Lurer fælt på hvilken sang det var! :ler:

Så fikk jeg en nydelig bukett med roser da han kom hjem fra jobb... Skjønne samboeren min! :hjerter_rundt:

Tidligere snakka vi om at han skulle begynne å kalle meg "bolla mi" når jeg ble gravid. Jeg har venta og venta på det, og ENDELIG, idag kom han snikende bakfra, tok et godt tak på magen, og hviska meg i øret,- "Jeg elsker deg, bolla mi"...

Felles- :klem: til alle sammen, får ikke posta innlegget med så mange smily'er, så jeg må redigere litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tidligere snakka vi om at han skulle begynne å kalle meg "bolla mi" når jeg ble gravid. Jeg har venta og venta på det, og ENDELIG, idag kom han snikende bakfra, tok et godt tak på magen, og hviska meg i øret,- "Jeg elsker deg, bolla mi"... 

Mannen min kallar meg "smellfeiten"! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... så romlemantisk kjæreste du har for tiden da... *sukk* :hjerte: Deilig når de er sånn! Og når de bruker så herlige "kjælenavn"... Roser og greier og greier.... :klappe:

Tusen takk for superkoselig PM! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min kallar meg "smellfeiten"!  :legrine:

Haha... Håper han har flere "store" ord på lur da,- tenk når du får DIGER mage! Skal litt til å overgå "smellfeiten" :ler:

Åh... så romlemantisk kjæreste du har for tiden da... *sukk* :hjerte: Deilig når de er sånn! Og når de bruker så herlige "kjælenavn"... Roser og greier og greier.... :klappe:

Tusen takk for superkoselig PM! :kyss:

Ja, skjønne samboeren min! :hjerte:

Gleder meg til å få ei uke hver for oss, for da blir det så ekstra deilig å treffes igjen! Merker jeg savner han allerede... :sjenert:

Bare hyggelig, snuppa! - og takk for svar! ;)

:kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg, vennen! :kyss:

PS: Håper du har KG-/Sladretilgang hjemme også? :sjarmor:

God helg til deg også, snuppa! :kys_2:

SELVFØLGELIG har jeg nett- og sladremuligheter... Hadde aldri i livet dratt hvis ikke!! Kan jo ikke gå glipp av innspurten din! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg til deg også, snuppa!  :kys_2:

SELVFØLGELIG har jeg nett- og sladremuligheter... Hadde aldri i livet dratt hvis ikke!! Kan jo ikke gå glipp av innspurten din!  :sjarmor:

:ler2::sjenert: Vet jo ikke hvor lenge vi må vente... så kanskje du har kommet tilbake før jeg har født.. :roll: Nooot.... Håper i hvert fall ikke det! :sjarmor:

Kos deg i kveld, snuppa! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*legger igjen spor*

Koselig! Du kan få fortsette med det :)

Halla schnuppa!

Lørdagskvelden har vært bra? Og søndagen så langt?

Heia, snuppis!

Jepp, lørdagskvelden var bra, vi var på kino, så Click. Bra film, en liten tankevekker! ;)

Har vaska klær til den store gullmedalje igår og idag, og når går det i pakking og rydding, så jeg slipper å stresse med det i morgen!

:klem:

Fikk shoppa litt klær igår, HELDIGVIS!

Var så fortvila på fredag, trodde aldri jeg skulle finne noe... Men det gjorde jeg! :sjarmor: En grå, stilig bukse, som er litt kort (perfekt til de nye svarte støvlettene mine jeg kjøpte i forrige uke), et gråbrunt skjørt med tilhørtende vest, og en stilig genser!

Nå har jeg følgende som er brukelig;

*et pat svarte, litt spisse, lave sko

*svarte støvletter, med knyting oppover foran

*svarte pumps

*brune boots

*svart dress (bukse og jakke)

*to hvite skjorter

*en svart vest

*en grå bukse

*en gråbrun drakt (skjørt og vest)

*en stilig genser

Blir nødt til å kjøpe noen enkle gensere, men da blir det bare noe billige-greier... Handla for over 3000,- igår :overrasket: Og det var bare 4 plagg...

Nå har magen plutselig poppa SKIKKELIG ut... Får satse på at supermedlemsskapet går i orden snart! Tok nye bilder idag, for sambo reiser til syden med kameraet!

Håper alle får en fin søndag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kjørt sambo på flyplassen... :cry:

Ei uke med festing, herjing, og lettkledde og veldreide tøtter over alt...

...mens hjemme sitter jeg, med en mage som ikke får bestemt seg om den vil se gravid ut eller ikke som resulteter i at jeg bare ser halvfeit ut, bekymra og lei meg :tristbla:

Selvfølgelig unner jeg han turen, men nå er jeg bare trist...

Elsker den dumme kjæresten min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg kjørt sambo på flyplassen...  :cry:

Ei uke med festing, herjing, og lettkledde og veldreide tøtter over alt...

...mens hjemme sitter jeg, med en mage som ikke får bestemt seg om den vil se gravid ut eller ikke som resulteter i at jeg bare ser halvfeit ut, bekymra og lei meg :tristbla:

Selvfølgelig unner jeg han turen, men nå er jeg bare trist...

Elsker den dumme kjæresten min!

:troest: Jeg skjønner hvordan du har det... Det er ikke no' moro å tenke på hva han ser og opplever der nede... :riste: Men du må huske på en ting... og det er at her hjemme så har han verdens beste kjæreste, som i tillegg bærer på deres felles kjærlighetsbarn! Jeg tror nok han kommer til å savne dere masse og tenke på om magen din har blitt større mens han er borte osv... og jeg VET at han holder seg i skinnet... Han virker jo ikke akkurat ut som en tulling... ;)

Det er uansett trist å si hadet (Jeg har allerede begynt å grue litt for mannens jobbreise i november :sjenert: )... men tenk så deilig å se hverandre igjen! :hjerter:

Du får kose deg på Hotell Mamma så lenge du... ;)

Tenker på deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:troest:

Takk, magolia!

Saa soet samboer du har!  :hjerter_rundt:

Ja, han er verdens beste... :hjerter_rundt:

:troest: Jeg skjønner hvordan du har det... Det er ikke no' moro å tenke på hva han ser og opplever der nede... :riste: Men du må huske på en ting... og det er at her hjemme så har han verdens beste kjæreste, som i tillegg bærer på deres felles kjærlighetsbarn! Jeg tror nok han kommer til å savne dere masse og tenke på om magen din har blitt større mens han er borte osv... og jeg VET at han holder seg i skinnet... Han virker jo ikke akkurat ut som en tulling... ;)

Det er uansett trist å si hadet (Jeg har allerede begynt å grue litt for mannens jobbreise i november :sjenert: )... men tenk så deilig å se hverandre igjen! :hjerter:

Du får kose deg på Hotell Mamma så lenge du... ;)

Tenker på deg! :klem:

Takk, snuppa!

Føler hormonene spilte meg et puss i morges, jeg har det hvertfall bedre nå!

Han er nok ikke akkurat noen damemagnet der han ligger på stranda (joda, deilig er han, men...), for han har med seg et lass av pappabøker som han sier han skal lese :ler:

Hvor lenge skal mannen være borte i november? Ikke noe kjekt å si hade, nei... :sjenert:

Så gøy at magen din har poppa! Min er litt ubestemmelig for tiden... Gleder meg til å se bilde av din mage!

Hvor langt er du på vei?

Jeg gleder meg til magen popper ENDA mer... Magen var større igår enn idag. Rare greier, men magen min er størst om morgnen! Etterhvert som den fylles med mat og drikke, blir den liksom litt blærete... :sjenert:

Jeg er 16 uker i morgen :hoppe:

Du da?

Håper du er vel framme og innlosjert på "Hotellet"... ;)

Deilig å være på riktig side av fjellet igjen! Alltid koselig å komme hjem... Har fått hjemmelaget pizza og yndlingsbrusen min (som bare fåes her borte), enda det bare er en helt vanlig mandag!

Felles- :klem: til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge skal mannen være borte i november? Ikke noe kjekt å si hade, nei...  :sjenert:

Han skal bare være borte en ukes tid... men han skal laaaangt! :sjenert: ...og jeg hater det når han skal fly til fjerne strøk - det er liksom så mye som KAN skje... :roll: Men jeg er nok litt bortskjemt også da... som er vant til å ha han mye hjemme. Det er ikke sååå mye reise i jobben nemlig - det er bare at det er så langt avgårde når han først skal bort... sier hønemora... :ler:

Deilig å være på riktig side av fjellet igjen! Alltid koselig å komme hjem... Har fått hjemmelaget pizza og yndlingsbrusen min (som bare fåes her borte), enda det bare er en helt vanlig mandag!

Åh... så deilig å bli skjemt litt bort! Det fortjener du! Kos deg masse masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...