smile Skrevet 26. februar 2007 #1661 Del Skrevet 26. februar 2007 Men snart, ganske så snart så!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #1662 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg håper du har rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 26. februar 2007 #1663 Del Skrevet 26. februar 2007 Hva driver du med i dag da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #1664 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg gjør egentlig litt skole, men det er ikke så lett og konsentrere seg... Blir heller litt surfing på nettet, og litt tasting på msn... Mao en veldig givende dag Har lyst til å gå en tur, men tør ikke... Jeg vet aldri når bekkenet streiker, og så lenge sambo er på jobb, får jeg bare la være Kanskje jeg skal ta fram stepkassa mi!? DET hadde kanskje vært noe *lokke Burpelita ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 26. februar 2007 #1665 Del Skrevet 26. februar 2007 Ja du kan jo prøve, men tror du bekkenet synes det er godt da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 26. februar 2007 #1666 Del Skrevet 26. februar 2007 Å, så spennende de vondtene dine var!! da jeg leste nedover siden ble jeg mer og mer sikker på at du var i gang, også så jeg at siste innlegget her var fra Cr@sh - og da hadde du jo så klart født i tankene mine... Men nå er det jo ikke lenge igjen, og for alt vi vet så kanskje du får sånne vondter igjen til kvelden! Lykke til på stepkassa da, så får vi håpe bekkenet ditt tåler økta! :rosasmil: Ha en flotters dag, og gjerne med litt vondter! Sender med litt støv jeg: ((((fødestøv)))) ((((fødestøv)))) ((((fødestøv)))) Stor , og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 26. februar 2007 #1667 Del Skrevet 26. februar 2007 Stakkars Burpen, dårlig gjort av kroppen å lure deg sånn da! Men det er jo helt tydelig at noe er på gang!! Hold ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #1668 Del Skrevet 26. februar 2007 smile: Nei, bekkenet blir nok ikke veldig begeistra, men nå har jeg jo så masse forskjelige rare vondter, og det er jo uansett ikke lenge igjen. Jeg får tåle litt ekstra bekkenvodt hvis det kan lure Burpelita ut! Skrållan: Du er søt! Skulle virkelig ønske at du hadde rett, altså... Håper vondtene kommer tilbake! Det er litt spennende å ha vondt for tiden! Takk for fødestøv! og Xania: Ja, helt enig i at det var dårlig gjort å lure meg sånn! Ordentlig møkkakropp! Men jeg skal ikke klage hvis det gir resultater snart... Takk for kos og klem! og tilbake til deg! Vi får holde ut sammen... Håper u snart får litt vondt du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #1669 Del Skrevet 26. februar 2007 Magebilde tatt igår, 38+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 26. februar 2007 #1670 Del Skrevet 26. februar 2007 Herlig mage!! *litt misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #1671 Del Skrevet 26. februar 2007 Takk, magolia! Du kan få magen, altså, hvis jeg kan få LM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 26. februar 2007 #1672 Del Skrevet 26. februar 2007 Hm..jeg har en strek følelse på at du kommer til å føde før meg. det har selvfølgelig ikke noe å si Spennende med de vondtene dine må jeg si! Kanskje noe er på gang? Skjønner godt at det er spennende å ha vondter nå som terminen nærmer seg! jeg vil også ha det *Misunnelig* Kjempefin og stor mage du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 26. februar 2007 #1673 Del Skrevet 26. februar 2007 For en fiiin mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #1674 Del Skrevet 26. februar 2007 marthepia: Du skal ikke si det for sikkert... Kroppen min er en luring Takk for mageskryt! Kipa: Tusen takk! ---------------------------------------------------------------------------------- Murringer er "back on track" ...ikke sånn som i natt, men det var sånn det begynte igår også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 26. februar 2007 #1675 Del Skrevet 26. februar 2007 Wow! For en flott mage men skjønner godt at du på mange måter vil bli kvitt den. Ha en fin kveld med masse vondt! *knis-første gang jeg ha rønsket noen vondt * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. februar 2007 #1676 Del Skrevet 26. februar 2007 For en vakker mage! Liker å høre at vondtene dine er tilbake.... Håper det tar seg opp og blir skikkelige rier i løpet av natta.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 26. februar 2007 #1677 Del Skrevet 26. februar 2007 En kjempefin mage!! Håper vondtene dine blir til noe effektivt, det hadde nok vært fint å få ut Burpelita nå. Kjedelig å gå og vente sånn på slutten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 26. februar 2007 #1678 Del Skrevet 26. februar 2007 Så fin mage du har! Min har blitt full av røde nupper den sliter med nupper om vinteren til vanlig, men pleier ikke ha på magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #1679 Del Skrevet 26. februar 2007 smile: Takk for mageskryt, og ønsker om masse vondt! Cr@sh og Siam: Takk for mageskryt til dere også Jeg håper også at vondtene mine tar seg opp fra sånn de er nå... Arwen: Takk-takk! Magen din er flott, uansett om den har røde prikker eller ikke -------------------------------------------------------------------------------- Nå er det Criminal Minds her Jeg syns det er spennende! Jeg har alltid hatt lyst til å være etterforsker... Murringene er ikke noe å skryte av Hvorfor er ikke denne kroppen min til å skjønne seg på!? Jeg blir lei av å glede meg over vondter, og dere blir sikkert lei av å lese om dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 26. februar 2007 #1680 Del Skrevet 26. februar 2007 Så fin mage du har! Skikkelig herlig! Diggbart (hæ? hvor kom det uttrykket fra? ) at vondtene dine har kommet tilbake, nå får vi håper de øker i vondthet og styrke! Og nei, vi blir ikke lei av å lese om dem, vi blir gira! Er Criminal minds her også, elsker den serien! Har også hatt lyst til å bli etterforsker, det virker sååå spennende! Har en tremenning som jobber i kripos, og jeg har hatt veldig lyst til å bli med henne på jobb noen ganger! Hun har jobbet med flere av Norges verste saker, og det virker så ..ikke akkurat morsomt, men veldig interessant!! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå