Gå til innhold

Burpens nedtelling mot mars

Burpen

Anbefalte innlegg

Gratulerer med 36 veker!!! :hoppe: Straks på tide å starte nedtellingen! Blir spennande når vi begynner å føde, vi i mars-klubben!!!

Eg elskar å vere gravid, men lengtar ufatteleg mykje etter å helse på lille ville!!

Takk for gratulasjon og hopping! :)

Er en spennende tid for oss nå framover... Babyene våre KAN jo fakisk komme nårsomhelst nå :hjerte::hoppe:

bare 4 uker igjen! MAX 6 uker til du har burpelita i armene dine!!  :hjerter:  :hjerte:

Nesten litt misunnelig jeg.... du har såååå fiin tid foran deg  :sjenert:

Ha en kjempefin lørdagskveld!

:klem:

Sprøtt å tenke på at jeg faktisk er mamma om max 6 uker (og en dag), ja... :overrasket: *fly tid, flyyyyyyyy* Godt å høre at en tobarnsmor nesten er litt misunnelig, for da bare det være herlig! :hjerter:

:hoppe: for 36 uker....

( - noen dager til nå, så er jeg klar til å sladre, jeg - om Burpelita er ;) )

:kyss:

Takk for hopping, søta! :kyss:

Bra du er sladreklar, for jeg er nemlig fødeklar! :sjarmor: Så da kommer det an på Burpelita da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette her er Burpens dag, altså! :sjarmor:

Sov leeeeenge med kun én tissetur, litt lakenkrølling før vi sto opp, en lang og deilig varm dusj, herlig frokost, og MASSE sport på tv'n!

Skal muligens ta en tur til hjembyen til sambo, og besøke mormora hans idag. Isåfall skal jeg lage en vaffelrøre som vi kan ta med! :)

Jeg har faktisk litt murringer i både mage og rygg idag :overrasket::sjarmor:

...jeg tror hvertfall at det er det! *kjenne etter* Ja, det er nok det... I tillegg kjenner jeg "noe" på siden av rompa og på siden av lårene. Det har jeg faktisk ikke peiling på hva er for'no... :sjenert:

Sambo leita litt etter livmortappen i morges, og kunne såvidt finne den. Den var hvertfall ikke sånn som den har vært før! Knivstikkene kommer oftere og oftere også.

Jeg tror absolutt ikke at det er altfor nærme en fødsel her, altså, men må jo skrive åssen det står til med skråtten! ;)

Burpelita har bare å holde seg inne til vi kommer over i mars, men da kan hun få lov å få fart på seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Ronja¤

Er rare vondter hos meg også for tida. Merkeleg å kjenne korleis kroppen klargjer seg til fødsel... Gledar meg, men er veldig spent på når det kjem til å skje! Litt irriterande at det er eit slingringsmonn på over ein mnd liksom... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også suuuuperspent på når...

Nå har jeg tatt "morsdagsrunden" her inne... Neste år er det enda fler på lista! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tatt "morsdagsrunden" her inne... Neste år er det enda fler på lista! :hjerte:

....da er det også din tur!!! :legrine:

Så spennende vondter du har Burpen! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, hey, ikke noe sniking i køen nå, altså!!! :fy_fy:

Vondtene på siden av rompa og lårene kan være bekkenet. Jeg har også merket littegrann bekken"ømhet" på slutten. Men har ikke hatt noen problemer tidligere i svangerskapet, heldigvis.

Jeg gratulerer deg med morsdagen, jeg. Selv om du ikke er mamma helt enda, så er det så nærme at det får være greit synes jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har så lyst å gratulere deg med morsdagen, jeg... :sjenert:

Så da gjør jeg det... :sjarmor:

Grattis på morsdagen! :blomst:

Du er jo på en måte mamma, da... selv om Burplita er inne i magen ennå.... (En kengeru er jo mamma, selv om babyen sitter i "lomma"! :ler2: )

:kys_2: Håper dagen har vært bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, hey, ikke noe sniking i køen nå, altså!!!  :fy_fy:

Vondtene på siden av rompa og lårene kan være bekkenet. Jeg har også merket littegrann bekken"ømhet" på slutten. Men har ikke hatt noen problemer tidligere i svangerskapet, heldigvis.

Jeg gratulerer deg med morsdagen, jeg. Selv om du ikke er mamma helt enda, så er det så nærme at det får være greit synes jeg.  :)

Jeg lover på tro og ære, at jeg skal gjøre så godt jeg kan for ikke å snike i køen, forutsatt at du har tenkt til å føde iløpet av februar :ler:

Tanken på at vondtene kunne være bekkenet hadde ikke slått meg :sjenert: Det kan jo være det, men det var på en helt annen måte enn de "vanlige" bekkenvondtene mine. De har gått over nå, så jeg er fornøyd :)

Takk for gratulasjon! :rosasmil:

Jeg har så lyst å gratulere deg med morsdagen, jeg... :sjenert:

Så da gjør jeg det... :sjarmor:

Grattis på morsdagen! :blomst:

Du er jo på en måte mamma, da... selv om Burplita er inne i magen ennå.... (En kengeru er jo mamma, selv om babyen sitter i "lomma"! :ler2: )

:kys_2: Håper dagen har vært bra!

Takk, Cr@sh'en min :klem:

Jeg føler meg egentlig som mamman til Burpelita allerede... Jeg rydder og ordner i sakene hennes, vasker klærne hennes, snakker til henne, koser på henne, roer henne ned når hun er urolig, og sist men ikke minst,- jeg elsker henne! :hjerte:

:kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg stort sett ikke gjort noe annet enn å lage valentinesday-kort til sambo! Er ganske fornøyd :sjarmor:

Jeg orker rett og slett ikke dra ut og handle noe til han, så han får gavekort på massasje på en nyåpna velværeklinikk her i nærheten :) Tror han blir fornøyd med det!

Nå skal jeg lage middag,- blir en eller annen slags pastaform idag! Man tager hva man haver :ler: Håper det blir spiselig :)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....da er det også din tur!!!  :legrine:

Så spennende vondter du har Burpen!  :overrasket:

:flau:

Du kom visst ikke med du, snuppa!

Spennende vondter, ja :sjarmor: Jeg liker å ha vondt, når det er sankk om sånne vondter :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine kort!!! Massasje hørtes ikke vondt ut akkurat! Vi har ikke brydd oss så mye om valentine vi, men mannen har pleid å kjøpe blomster til meg men det blir nok ikke i år for han er ikke her da!!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først, :hoppe: for 36 uker!! :hoppe: tenk, nå er det ikke lenge igjen! :hjerte:

Så, grattis med morsdagen i går! :) Er litt sent ute jeg, men bedre sent enn aldri! ;) Så klart du er mamman til Burpelita allerede, så da hører det hjemme med gratulasjon! :Nikke:

Til slutt, kjempefint kort! :klappe: Tror sambo hadde fått skikkelig bakoversveis om jeg hadde lagd noe så fint, og lurt på hvor jeg hadde kjøpt det! :ler:

Må stikke nå, Ida må få maten sin! :) men jeg kommer innom senere i kveld igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest ¤Ronja¤

Meir mens-vondt? Eg går rundt og nesten berre VENTAR på at mensen skal komme for tida eg. Sprø følelse!! :ler:

Håpar vi modnast GODT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Tullejenta!! Så klart du er mamman til Burpelita allerde! Det er faktisk en baby inni magen din, tro det eller ei :ler:;)

Så flink du er til å lage kort!! Skulle vel kanskje hatt noe til sambo på valentines day, men.... Får jo aldri noe tilbake! :ler: Vi får se......

Ønsker deg en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine kort!!! Massasje hørtes ikke vondt ut akkurat! Vi har ikke brydd oss så mye om valentine vi, men mannen har pleid å kjøpe blomster til meg men det blir nok ikke i år for han er ikke her da!!! :grine:

Takk-takk! Sambo har godt av litt massasje nå, er lenge siden jeg orka å massere han skikkelig :sjenert: Vi har heller aldri brydd oss veldig om valentine. Vi har pleid å skrive kort til hverandre, jeg har lagd noe litt bedre enn vanlig til middag, og sambo har kjøpt blomster til meg. I morgen skal vi faktisk ut og spise, snille sambo ville spare bekkenet mitt for "stå-på-kjøkkenet"-belastningen :hjerter:

:klappe: Så flink du er!

Takk :kyss:

Kjempefine kort!!

Takk-takk! :rosasmil:

Først, :hoppe: for 36 uker!! tenk, nå er det ikke lenge igjen! :hjerte:

Så, grattis med morsdagen i går! Er litt sent ute jeg, men bedre sent enn aldri! ;) Så klart du er mamman til Burpelita allerede, så da hører det hjemme med gratulasjon! :Nikke:

Til slutt, kjempefint kort!  :klappe: Tror sambo hadde fått skikkelig bakoversveis om jeg hadde lagd noe så fint, og lurt på hvor jeg hadde kjøpt det! :ler:

Må stikke nå, Ida må få maten sin! :) men jeg kommer innom senere i kveld igjen!

Takk for :hoppe: ing, gratulasjon og kortskryt! Jeg føler jeg er både skremmende nære, og aaaaaaaaaaltfor langt unna... :ler: Husker du skrev at fra 30 uker, kom tida til å flyyyyyyyy. Jaja, tenker jeg :sjenert::hoho: Dagene snegler seg avgårde, men plutselig så er jeg i ny uke allikevel! Jeg skjønner egentlig ingenting, jeg! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeimponert over kortkunstene dine, Burpen! :klappe:

Og saa spennende med vondter! :hoppe: Hvordan er de i dag?

Jeg blir jo nesten litt forlegen her jeg sitter, jeg... :sjenert: Tusen takk for skryt! :kose:

Vondtne har ikke vært på langt nær så "ille" verken igår eller idag, men jeg hååååååper hele tiden at de kommer tilbake! Føler meg egentlig litt rar som ØNSKER meg vondter... :sjenert:

Ser jeg var den eneste som ikke ville gratulere deg med morsdagen i år...  :flau:

Tilgir du meg?

Nei, vettu,- jeg er dødelig fornærma... :frustert:

:hoho: Neida, søta! Jeg er jo ikke mamma i den forstand morsdagen "er til for", selvom jeg er mamman til Burpelita allerede!

Meir mens-vondt? Eg går rundt og nesten berre VENTAR på at mensen skal komme for tida eg. Sprø følelse!! :ler:

Håpar vi modnast GODT!

Nei :grine: Ikke noe mensvondt å "skryte" av her i gården... :sur:

Tullejenta!! Så klart du er mamman til Burpelita allerde! Det er faktisk en baby inni magen din, tro det eller ei :ler:  ;) 

Så flink du er til å lage kort!! Skulle vel kanskje hatt noe til sambo på valentines day, men.... Får jo aldri noe tilbake! :ler:  Vi får se...... 

Ønsker deg en fin dag!

Det er sprøtt å tenke på at det er en baby (ikke en kattepus som lilleniese innimellom tror :ler:) der, ja... Det er et menneske, som skal vokse og bli stor!

Takk for kort-skryt! :)

Ha en fin-fin dag du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...