Gå til innhold

Burpens nedtelling mot mars

Burpen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kos deg med både og! :Hehe:

:grine:  Ååååå nå ble jeg misunnelig!!!  :grine:  :sjarmor:

Kooooooose dere i badekaret!  :sjarmor:  :sjarmor:

Jeg "koste" meg alene i badekaret, jeg... :tristbla: Sambo fikk plutselig et pc-innfall, og hadde bare noe han MÅTTE gjøre :sjenert: Der hadde jeg fiksa badet med stearinlys, musikk, vin til han, saft til meg, og fruktsalat...

Er så lei av at pc kommer foran alt!! Blei selvfølgelig dritsur, og jeg tror han skjønte tegninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lei av at pc kommer foran alt!! Blei selvfølgelig dritsur, og jeg tror han skjønte tegninga.

Mannfolk!! :frustrert:

Mannen er også veldig glad i pc'en..... :roll:

Håper han gjør det godt igjen, det bør han! ;)

De er lite romantiske av og til.. Ikke som på film nei! :ler:

Er formen fin idag vennen? :klem:

Snart 21 uker! :hoppe:

Jeg lover deg, at tiden går bare fortere og fortere fremover!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen en badekar-date skal vel ikke avlyses pg.a pc'en? :frustrert:;) Du faar ta det igjen en gang pc'en ikke virker (ikke at jeg oppfordrer til sabotasje! :sjarmor: ).

Synes ikke du har gaatt opp saa mye, da. Heller veldig lite! Jeg har gaatt opp ca. 5 kilo allerede jeg... :sjenert:

Ha en fin dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert:

Mannfolk!!  :frustrert:

Mannen er også veldig glad i pc'en..... :roll:

Håper han gjør det godt igjen, det bør han! ;)

De er lite romantiske av og til.. Ikke som på film nei!  :ler:

Er formen fin idag vennen? :klem:

Snart 21 uker! :hoppe:

Jeg lover deg, at tiden går bare fortere og fortere fremover!!  :sjarmor:

Ja, mannfolk :frustrert:

:ler:

Men han er jo god også da, han derre kjæresten min :hjerter_rundt:

Formen er bra, men bekkenet plager meg virkelig om dagen :grine: Om jeg ikke hadde hatt disse bekkenplagene, hadde jeg virkelig hatt drømmesvangerskapet!

Stoler på deg når du sier det kommer til å gå fort framover! Du har jo lenger erfaring i "dette her" enn meg ;)

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neimen en badekar-date skal vel ikke avlyses pg.a pc'en?  :frustrert:  ;)  Du faar ta det igjen en gang pc'en ikke virker (ikke at jeg oppfordrer til sabotasje!  :sjarmor:  ).

Synes ikke du har gaatt opp saa mye, da. Heller veldig lite! Jeg har gaatt opp ca. 5 kilo allerede jeg... :sjenert:

Ha en fin dag!

Nei, jeg trodde heller ikke at det var lov, men å feil kan man ta...

...og du aaaaaaaaaner ikke hvor mange ganger jeg har tenkt på å sabotere litt :sjarmor: Men jeg slår fra meg den tanken, for da vet jeg jo at det bare blir ENDA mer PC-fiksing... :ler:

Jeg "klager" absolutt ikke over vektoppgangen hittil, jeg har heller vært litt bekymra over å ikke gå opp noe i det hele tatt. Fikk bare litt sjokk når jeg gikk på vekta, og PLUTSELIG hadde gått opp 1,5 kilo på ei!

Ha en fin dag du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ringte de fra en hobbybutikk her, som jeg har bestilt en strikkeoppskift hos. Skal dra snart og kjøpe den + garn og knapper, og garn og knapper til en bilpose :) Svigerinne og svigermormor skal strikke :hoppe:

Edit: skriveleif

Endret av Burpen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper samboeren din gjør det godt igjen, tror jeg hadde klikket helt jeg, om sambo hadde avlyst koselig badekar-date pga pc'n... :sjenert::ler:

Leit å lese at du plages sånn med bekkenet! Håper det bedrer seg etterhvert, sånn at du får drømmesvangerskapet! :kose:

Så moro at den kommende tante og bestemor vil stikke litt! :hoppe: Vi har fått litt strikka ting fra slekt vi også, er jo så koselig å ha noe hjemmelaga! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som gjør at man er i risikogruppe for prematur fødsel? Hørtes absolutt ikke koselig ut å vite at man er det... :kose:

PCOS... Men har heldigvis ikke bekymret meg så veldig for det, selv om tanken kanskje har kommet oftere nå i det siste. Men -tvi,tvi -svangerskapet hittil har jo gått veldig bra :)

Kommende mormor og farmor har også lovet meg å strikke, jeg må bare finne mønster jeg liker! Hva slags strikkeoppskrift var det du bestilte?

Håper du har en fin kveld og at bekkenet ikke er så altfor ille....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse: Kos at de vil strikke! ;)

:Nikke:

Håper samboeren din gjør det godt igjen, tror jeg hadde klikket helt jeg, om sambo hadde avlyst koselig badekar-date pga pc'n... :sjenert::ler:

Leit å lese at du plages sånn med bekkenet! Håper det bedrer seg etterhvert, sånn at du får drømmesvangerskapet! :kose:

Så moro at den kommende tante og bestemor vil stikke litt! :hoppe: Vi har fått litt strikka ting fra slekt vi også, er jo så koselig å ha noe hjemmelaga! :)

Ja, han har værsågod å "årne opp"... Nå er han ute på pc-oppdrag... :sjenert:

Dumme bekkenet mitt, ja. Kunne gitt ganske mye for å slippe vondtene! Men så er jeg samtidig villlig til å ha ganske masse vondter for å få lille skatten min hit da!

Skrev litt feil, kommende tante og kommende oldemor som skal strikke. :)Svigermor er dessverre død... :tristbla:

Kejmpekoselig med noe hjemmelaget, ja! :)

PCOS... Men har heldigvis ikke bekymret meg så veldig for det, selv om tanken kanskje har kommet oftere nå i det siste. Men -tvi,tvi -svangerskapet hittil har jo gått veldig bra  :)

Kommende mormor og farmor har også lovet meg å strikke, jeg må bare finne mønster jeg liker! Hva slags strikkeoppskrift var det du bestilte?

Håper du har en fin kveld og at bekkenet ikke er så altfor ille....

Okay, det visste jeg ikke! Jepp, bank i bordet så har det foreløpig gått bra for deg! :)

Jeg har ikke lært meg å linke, men kan legge inn på "gammelmåten" :ler:

http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppsk...d_id=14〈=no Der er bilposen, og her http://www.raumaull.no/2004/PTbaby11.pdf , på side 2, er settet!

Håper du også har en fin kveld!

Endret av Burpen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marthepia

Da husket jeg faktisk å innom dagboka di :) Skal snart se beverly hills jeg så det ble en snartvisitt.

Sliter du med bekkenet? er du på sånn svømming for å lindre plagene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helledussen så nydelig strikkesett, med sko og alt! Kjempeheldig Burpelita, som får så fine klær. ;)

Ja, sant det er nydelig!? Jeg falt bare helt pladask! Gleder meg kjempemasse til å kle Burpelita i det settet :hjerter_rundt:

Da husket jeg faktisk å innom dagboka di :) Skal snart se beverly hills jeg så det ble en snartvisitt.

Sliter du med bekkenet? er du på sånn svømming for å lindre plagene?

Ja, krangler veldig med bekkenet for tida... :sur: Har gjort det siden uke 10-11, men det er først nå i det siste det er vondt hele tiden. Svømming har jeg ikke prøvd. Kanskje jeg skal det! Takk for tips, skal sjekke det opp nærmere :)

Kjempe fine sett Burpen!!

Planer for helgen?

...håper iallefall helgen blir TOPP!

Takk, syns dem er kjempefine selv! :sjarmor:

Helga... Hmm... Skal på boligmesse her i byen en av dagene, regner med det blir i morgen! Gleder meg! Sikkert masse fint å se på, og å få idéer fra til husbygginga! På søndag skal vi i bursdag til halvbroren til sambo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aaaaaaaaaaaaaaaaua... :grine:

Jeg har så vondt i magen når jeg sitter... Har sitti med skole i hele dag (sambo stengte internett :ler: ), og etterhvert, har jeg fått SKIKKELIGE stikkinger i magen. For de som leste tråden min om stikkinger i skjeden på graviditet igår, er det akkurat sånn det stikker i magen nå...

Er så redd for at det er noe galt :grine:

Og det er ikke noe trøst å hente hos sambo heller :grine:

...han tar så lett på alt han. Han har sikkert rett, men når jeg har vondt, så hjelper det ikke at han sier "det går nok over" og "du må regne med å ha litt vondt", før han forsvinner fra sofaen og meg... :grine:

siden sambo ikke vil høre på klaginga mi, får jeg klage litt til dere her inne... :sjenert:

*fryktelig synd på meg nå, altså*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest::kose::troest: Det er nok ikke no' farlig - tror du ikke det er ligamentsmerter ???

Håper det går fort over... :Nikke:

Har det vært uvær hos dere det siste døgnet?

Håper helga blir bra... og at sambo blir litt mer "kosete" og "pleiende"... :sjarmor:

Stoooor :klem: og :kyss: på kinnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, så nyyydelig strikkesett!! :) Burpelita kommer til å bli så søt i det! :hjerter:

Høres ikke så godt ut de magesmertene dine, men som Cr@sh sier - er det ikke ligamentsmerter da? Håper de forsvinner fort! :troest:

Ønsker deg og sambo (og Burpelita) en super helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Ronja¤

Mannen min er også sånn "usympatisk", og det trur eg eigentleg vi har godt av, viss ikkje kunne det blitt eit slitsomt og bekymringsfullt svangerskap, trur eg.. :ler:

Mamma har også lyst til å strikke den kjøredressen. Kor kjøpte du stoff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...