Gå til innhold

Burpens nedtelling mot mars

Burpen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er så glad for at alt var bra! :klem: Må være veldig spesielt å se babyen sånn for første gang!

Ja, jeg er også glad for at alt var bra!! Er kanskje ikke så rart... :ler:

Jeg bare går rundt og tenker på den lille hele tiden, bildet av den lille klumpen har frosset seg fast inni hodet mitt. Går og lurer på om den kaver og vifter på seg som den gjorde igår, eller om hvilken "tilstand" den er i nå. Herregud, jeg kommer til å bli gal! :sjenert: Jeg er helt forelska jeg :hjerter_rundt:

Jeg har forresten kjøpt meg ei mammabukse idag, den satt som et skudd! Så kjøpte jeg en sparkebukse og jakke til den lille... Kom over et sett som vil passe like godt til både gutt og jente! Gleder meg til å vise det til sambo :)

Endret av Burpen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å shoppe babyklær! Har kikket litt på H&M, men fant ikke noe da. Skal egentlig ikke shoppe noe enda heller, for det er litt kaos hjemme pga oppussing. Men jeg gleder meg til å kjøpe det første lille, nusselige plagget. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Åh, gleder meg til UL igjen :) Det veldig spesielt å se babyen sin for første gang. Ser at h*n sparker, vrir seg og strekker armene osv. Herlig :hjerter:

Ha en fortsatt god kveld :klem:

Endret av marthepia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saa goey at du har faatt sett den lille klumpen allerede! :hoppe: Gleder meg sinnsykt til UL jeg ogsaa, om mindre enn to uker!

Ha en fin helg! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, gledar meg til UL!

Legen skal sende papirene mine til sjukehuset etter neste kontroll (den 24.), så då får vi nok innkalling til UL snart! Men det blir nok ikkje før rundt veke 18 då... *lengte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbke til hverdagen ja... Skolen har begynt for fullt igjen, og det har ikke vært en myk start hittil, for å si det sånn!

Derfor har det blitt lite KG-tid for meg, har vært innom og lest, (det MÅ jeg jo... :sjenert: ) men ikke fått noe tid il å skrive!

Nå er det endelig helg, så jeg skal prøve å ta igjen for det tapte...

De første ordentlige svangerskapsrelaterte plagene har gjort deg gjeldene, eller, jeg tror hvertfall det, dessverre!

På jobb i helga klarte jeg plutselig nesten ikke gå. Fikk utrolig vondt i beina som er inni rompa, i halebeinet, og innimellom så "lynte" det en ilende smerte nedover beina... Har en hektisk deltidsjobb, hvor jeg stort sett står/går/flyr rundt, bærer, løfter, strekker meg, smyger meg forbi kolleger osv. Det er ofte veldig travelt, og derfor lite pauser. Mao en veldig lite graviditetsvennlig arbeidsplass... Dessverre! For jeg trives kjempegodt, og har det kjempekjekt hver gang jeg er på jobb.

Troppa opp hos legen mandag morgen, han undersøkte meg, men kunne ikke si hva det var. Det står mellom bekkenløsning (grøss) og isjias. Ble sykemeldt for ei uke, uten friskmeldingsdato. Skal tilbake igjen til uka for å enten friskmeldes, eller videre sykemeldes.

Har prøvd å ta det mest mulig med ro de siste dagen, for å ikke overbelaste og gjøre vondt værre, men det gjør fortsatt vondt om jeg har vært i bevegelse lenge nok. Det kommer når jeg går tur, når jeg vasker opp, lager middag, støvsuger, ja, u name it... :tristbla:

...tilogmed når jeg er så shopping!! :overrasket:

Har snakka med sjefen, og hun har sagt at hvis jeg ikke er "frisk" nok til å jobbe, må jeg be om sykemelding. Det er verken mulighet for tilrettelegging, aktiv sykemelding eller delvis sykemelding... Jeg skjønner det fullstendig, for jeg vet hvordan ting fungerer på arbeidsplassen... Når man er på jobb, er man der 100%!

Nok klaging... :sjenert:

Takk for hilsen, alle sammen! Kjekt å se at det er noen som holder liv i boka mi selvom jeg ikke har vært her!

marthepia: Gled deg til ul! Du vet jo hva du går til, men det er jo spesielt å se babyen i magen for første gang!

magolia: Jeg har det bare bra! Håper du også har det bra :klem:

Missbumblebee: Skikkelig god helge- :klem: til deg!

Holly Hobbie: Gled deg kjempemasse, og forbered deg på å bli forelska...

:hjerter: Det ble jeg! Hvilken dato skal du ha ul? Jeg skal ha igjen 1. september, hvis jeg ikke ringer og avbestiller den! Det er den jeg fikk innkallelse av fra sykehuset, som egentlig skal vær i uke 18 ca. Nå VET jeg jo at jeg er kortere, men jeg har så lyst til å se den lille igjen om to uker... :sjenert:

veslo: Det går nok fort til uke 18. På tirsdag er jeg allerede 12 uker, og jeg har visst om graviditeten siden uke 4. Det er 8 uker det... Hvor har de blitt av!?

I kveld skal sambo og jeg bare kose oss... Det er det jeg har lyst til, hvertfall. Han var på hyttetur forrige helg, og neste helg skal han ut. Derfor syns jeg jeg skal få bestemme litt idag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen, Cr@sh og marthepia :klem:

Idag er jeg 12 uker!! :hoppe: Syns det har gått fort, jeg!

Inatt våkna jeg av at jeg var helt tett i halsen, fikk nesten ikke puste. Håper det ikke er halsbetennelse på gang... Har hatt det en gang før, og det har vært en gang for mye, for å si det sånn!

Idag håper jeg at jeg får med meg sambo ut for å se på barnevogn og bilsete! Blir nok ikke til at vi kjøper ennå, men det er jo s kjekt å titte... Vogn får vi forresten av mamma og pappa! De er snille, de :)

Nå har jeg masse skole å gjøre, så skal jeg se om jeg klarer å gjøre noe husarbeid etterhvert, uten at bekkenet mitt streiker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt at bekkenet streiker Burpen!!

Har dere tenkt på hvilken barnevogn dere skal kjøpe?

:klem:

Ja, det er veldig kjedelig å få sånne plager så tidlig... Jeg får bar ta det med ro, så det holder seg vedlike. Har jo ikke akkurat hatt noe å klage over hittil, så jeg å vel ta "min del" jeg også!

Nei, ANER ikke hva slags vogn vi skal ha... Vet bare at vi vil ha en trehjuling som vi kan bruke fra lille blir født, til h*n ikke trenger vogn lenger. Ikke lett det der! Kom gjerne med anbefalinger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du skal ut i barnevognjungelen snart? Har kikket litt på nettet, men det er jo ikke så lett å bli klok av det. Må nok noen runder i butikken for å se og prøve, ja. Vil også gjerne ha en vogn som varer så lenge knøttet trenger vogn.

Håper bekkenet ikke blir for ille fremover. Best å ta det litt med ro, husarbeidet løper ingen vei vet du... :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teutonia Mistral & Quinny Freestyle har jeg blitt anbefalt.

Kan brukes fra nyfødt til en ikke trenger vogn lenger. :smilorange:

Håper bekkenet er bra nå! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

magolia: Det er ikke så lett å bli klok på, nei... Men jeg TROR jeg kanskje har finni ut hva slags jeg vil ha!!

Xania: Nei, jeg skal love deg at huarbeid ikke løper noen vei... Sambo er ikke akkurat glad i denslags!

Epica: Takk for tips, Epica! Skal sjekke dem ut... Bekkenet er bra så lenge jeg holder meg i ro! :)

Endret av Burpen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...