Xania Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #61 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) På tide å tenke litt over hva vi egentlig trenger fremover! Skal prøve å kjøpe minst mulig stash, så det jeg ikke synes er helt nødvendig får et ? bak. Utstyrsliste Barnevogn - alternativer: Quinny 3XL, Teutonia Mistral kombi, Teutonia Spirit S3 kombi Stelleveske Seng - Gulliver sprinkelseng fra Ikea (finnes ikke på nett?!) Madrass til sprinkelsenga Barnesete til bil Stellematte Badebalje, eller -bøtte Reiseseng Voksipose til første vinteren? Reisemadrass? Bæresele? Babygym? Tekstiler Dynetrekk Laken 1-2 dyner 1-2 babytepper Gulpekluter (flanellsbleier fra Sparkjøp?) Småting Ammepute? Smart smokk? Mammaklær: http://www.motherhood.com Endret 24. oktober 2006 av Xania Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #62 Del Skrevet 26. juli 2006 Cr@sh! Merker at jeg har blitt mer romlemantisk etter at jeg ble gravid, ja. Har bare lyst til å kose på mannen hele tida. Godt han er ganske kosete han også, ellers hadde han vel blitt lei. Sensommerbruden. Masse lykke til på lørdag, det kommer til å bli en fantastisk dag! Og ha en flott bryllupsreise! Hellas kan være veldig så romantisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 26. juli 2006 #63 Del Skrevet 26. juli 2006 Tja, kanskje en kurv eller noe til den første tiden? (De aller minste liker seg gjerne i noe "trangere" enn en sprinkelseng. ) Uro til å ha over senga? Babygym Masse kluter, håndkler og tepper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #64 Del Skrevet 26. juli 2006 Takk for tips, Sensommerbruden! Kluter og tepper må vi ha, håndklær tror jeg vi har bra med foreløpig. Babygym er sikkert morsomt! Kurv tror jeg ikke vi skal ha, har ikke så mye plass, så vil kjøpe minst mulig ting&tang. Hvis senga blir for stor går det kanskje an å bruke vognbagen til å begynne med? Tror ikke jeg vil ha uro over senga, der skal det soves! Innbiller meg at noe som henger og dingler kan forstyrre. (Men nå har jeg sett litt vel mye supernanny og er redd for å få en skrikerunge som ikke vil sove ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. juli 2006 #65 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg har også lyst på en av hver, jente og gutt. Skulle vert tvillinger ja! Mars-mamma altså... Du kommer til å merke at tiden bare går fortere og fortere nå fremover! De har en utstyrsliste her: http://babyshop.no/ kos deg med goood lunsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. juli 2006 #66 Del Skrevet 30. juli 2006 Hellu... Moro med lister - og stryke ut etter hvert! Jeg elsker lister, jeg... Håper du har hatt en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #67 Del Skrevet 31. juli 2006 De har en utstyrsliste her: http://babyshop.no/ ←Det var litt av en utstyrsliste, Epica! Tror ikke babycall og bæremeis f.eks er så veldig aktuelt, men fin liste å ta utgangspunkt i. Har ikke så god plass som du sikkert har fått med deg, så kun det mest nødvendige blir kjøpt inn i starten. Så får vi heller se hva mer vi trenger etter hvert. Hei Cr@sh! Har hatt en kjempefin helg! Var ute på tomta vår i Sverige en tur. Har fått oss en campingvogn der, så nå går det an å overnatte. Er ikke kjempefan av campinglivet, men på egen tomt blir det litt annerledes. Deilig å nyte stillheten! Spe på med litt bading, grilling og turgåing, så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. juli 2006 #68 Del Skrevet 31. juli 2006 Å så digg med campingvogn, vi har også lyst på det! Hvordan er det med priser, dyrt å overnatte? Hvor mye kostet vogna? Mer kosete etter du ble gravid ja? Jeg også! Blir deilig med ferie snart tenker jeg! :-D Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #69 Del Skrevet 31. juli 2006 Epica, vogna kosta 10 000 (pruta ned fra 15 000). Det er en god del brukte campingvogner til salgs i den prisklassen, men de er gjerne fra sent 70- tidlig 80-tall. Vår er fra 1980, med aldeles lekre brunmønstrete sofaputer og herlige mosegrønne gardiner! Den skal brukes til byggebrakke mens vi bygger hytte så den blir bare stående på tomta. Aner derfor ikke hva overnatting på campingplass koster. Skal bli herrrrlig med ferie snart, ja Blir en smule lei jobbe på sommeren når det er så stille... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 31. juli 2006 #70 Del Skrevet 31. juli 2006 Høres deilig ut med campingvogn.. og særlig på egen tomt, uten innpåslitne campingnaboer... Kan bli trangt på en vanlig campingplass har jeg skjønt.... Skjønner godt at du gleder deg til ferie... Mandags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. august 2006 #71 Del Skrevet 1. august 2006 Oi så bra pris da! Virker så kos med campingbil. Lurer, er bobil noe annet eller det samme?... 80 talls, så bra! Uff jeg vet hva du mener, det er sååååå kjedelig å jobbe i juli.. Lite å gjøre.. Blir så lat av det! Formen like bra idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rioja Skrevet 1. august 2006 #72 Del Skrevet 1. august 2006 Hei og hopp! Bare innom og snik-leser litt... Så du er med i mars/april klubben og ble nyskjerrig... Høres ut som formen din er bra, det er heldigvis min også. Vi får krysse fingrene for at det fortsetter slik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 1. august 2006 Forfatter #73 Del Skrevet 1. august 2006 Koselig at du stikker innomCr@sh. Hei Rioja, og velkommen hit! Formen er på topp, bare litt trøttere og mer sulten enn vanlig. Synes jeg er utrolig heldig som ikke har flere plager så langt, og krysser så klart også fingrene for at det fortsetter slik! Epica, jeg er ikke så veldig bevandret i campinglivets gleder, men tror nok campingbil og bobil er det samme... Den campingvogna vår er mer et nødvendig "onde" enn noe vi hadde så veldig lyst på. Mannen har planer om å snekre hytte selv, så da må vi ha et sted å overnatte mens hytta bygges. Det kan jo fort bli noen år før den står ferdig. Har ikke akkurat hundretusenvis av kroner stående på bok så vi kan punge ut for nøkkelferdig hytte med en gang, så det må tas litt etter litt. Koselig blir det i alle fall når hytta står ferdig! :-D Elsker hyttetur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. august 2006 #74 Del Skrevet 1. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 1. august 2006 #75 Del Skrevet 1. august 2006 på bobil har du liksom vogna sittende fast i bilen, mens en campingvogn må du dra etter bilen epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 2. august 2006 Forfatter #76 Del Skrevet 2. august 2006 Må bare for 9 uker i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 2. august 2006 #77 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Gratulerer med 9 uker! Håper formen er fin! Endret 3. august 2006 av magolia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 3. august 2006 Forfatter #78 Del Skrevet 3. august 2006 Koselig at du er tilbake, magolia. Formen er finfin, så jeg er kjempefornøyd! Fortalte nettopp sjefen at jeg er gravid. Hadde tenkt å vente ihvertfall til jeg hadde vært hos legen, men så ville han at jeg skulle sette opp en plan for noen sertifiseringer jeg skal ta fremover. Siden det er litt vanskelig å planlegge lenger enn mars til neste år måtte jeg bare fortelle det nå. Han tok det veldig fint, gratulerte og sa det er en glede å ha barn. Puh, nå ble jeg glad! Har ikke fortalt det til noen andre på jobben enda, men det kan jeg jo likegodt gjøre nå. Greit å slippe og holde kjeft når noen lurer på om ikke jeg skal ha barn snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 3. august 2006 #79 Del Skrevet 3. august 2006 Må være godt å ha fortalt det til sjefen! Jeg skal fortelle det til uken, men kun til sjefen. Håper å kunne vente til slutten av måneden til resten av kollegaene, men tror ikke det er realistisk. Begynner å bli ganske "frodig" nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. august 2006 #80 Del Skrevet 3. august 2006 Deilig når "katten er ute av sekken"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå