Gå til innhold

Babyboka


Xania

Anbefalte innlegg

Gjest ¤Ronja¤
Jeg håper du også snart får noen vondter, for det er innmari kjedelig å gå rundt og vente sånn... :sjenert:

:klem:

:enig:

Tenk kor greit om vi berre kunne fått ein dato og innfunne oss med det... :ler:

Får håpe dei kjem snart, vesle nurka våre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest marthepia
Fremdeles ingen vondter å skryte av! :grine: Både mannen og jeg er utålmodige nå, og enige om at knøttet godt kan melde sin ankomst i helga. Men er det noen som tror h*n hører på det?! ;)

Er veldig utålmodig selv jeg. Ikke minst sambo (faktisk). Vi er enige om at jeg kan kjenne litt vondter i natt. Det hadde vært perfekt! :) Men som du sier.. knøttet inni magen hører ikke etter mor og far :ler:

:enig:

Tenk kor greit om vi berre kunne fått ein dato og innfunne oss med det... :ler:

Får håpe dei kjem snart, vesle nurka våre!

Veldig enig med deg Ronja :Nikke:

Endret av marthepia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg lov å tippe eller? Da tar jeg 5. mars, jeg... ;)

God (nei, forresten -vondt) helg! :ler2:

:kyss:

Det er bare å tippe i vei, har laget tippeliste i signaturen!

:enig:

Tenk kor greit om vi berre kunne fått ein dato og innfunne oss med det... :ler:

Får håpe dei kjem snart, vesle nurka våre!

:ler: Hadde vært veldig greit om terminen var absolutt, ja. :Nikke:

Er veldig utålmodig selv jeg. Ikke minst sambo (faktisk). Vi er enige om at jeg kan kjenne litt vondter i natt. Det hadde vært perfekt! :) Men som du sier.. knøttet inni magen hører ikke etter mor og far :ler:

Veldig enig med deg Ronja :Nikke:

Må nok bare smøre oss med tålmodighet, ja...

Håper du har en fin fredgaskveld, Xania, og at du snart får masse vondter :sjarmor:

:klem:

Fremdeles ingen vondter!! :grine:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan donere bort noen av mine vondter til deg i natt, sånn at jeg kan sove skikkelig :sjarmor:

Og jeg tipper.... *tenke så det knaker* ... 9. mars! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Utålmodig, ja. :sjenert:

Var på besøk hos ei venninne på fredagskvelden. Har ellers bare slappet av sammen med mannen i helga. Koselig, men begynner å bli litt rastløs. Gleder meg voldsomt til bekkenet blir mer samarbeidsvillig så det kan bli mer turgåing. Trilleturer blir fint! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan donere bort noen av mine vondter til deg i natt, sånn at jeg kan sove skikkelig :sjarmor:

Og jeg tipper.... *tenke så det knaker* ... 9. mars! :)

:klem:

Bring'em on! :sjarmor: Jeg er mer enn klar for litt vondter nå!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du dem!? *spent* Mine var hvertfall borte i natt, og jeg sov som ei dronning :sjarmor:

:klem:

Næh, ingen vondter å snakke om her - bortsett fra vondt i hodet! :tristbla: Hodet er litt bedre nå etter en kopp te med honning (mitt vidundermiddel, funker mot det meste ;) ), men skulle gjerne hatt vondt helt andre steder. :sjenert:

Kanskje jeg må ut og handle bringebærbladkapsler i morgen? :klø: Det er jo lovlig seint, men jeg begynner å bli utålmodig altså! Mannen også - isted ringte han bare for å sjekke at jeg hadde ladet mobilen i tilfelle noe skulle skje i ettermiddag. :ler:

Der var jammen svigermor på tråden også - hun fikk ikke svar hos mannen og var så nysgjerrig på om noe var på gang nå... Kjedelig å måtte svare nei, uansett hvor godt jeg jakter på symptomer. :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin i morgen! :hoppe: Dette er spennende! :kyss:

Spennende, ja, men foreløpig ingen tegn til at lille knøttet har tenkt å komme på terminen sin... Og hvis du skal få rett på tippinga, må h*n komme i rakketfart nå! :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næh, ingen vondter å snakke om her - bortsett fra vondt i hodet!  :tristbla:

Hei, du må plassere vondtene riktig da :ler2: Jeg kan gi deg et forsøk til... *sende-over-vondter*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, du må plassere vondtene riktig da :ler2: Jeg kan gi deg et forsøk til... *sende-over-vondter*

:klem:

...aouhmmm *konsentrere seg om vondter* aoumhmmm......

Næh, merker fremdeles ingenting. :sjenert:

Nå har knøttet bare 27, 5 timer på seg hvis h*n skal rekke terminen sin! *koooommme da, lille vennen...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for første gang her tror jeg. .. :sjenert: ser du er helt på tampen, spennende!!

Ønsker deg lykke til, og vil tippe at du blir mamma 15. mars.

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe: termin :hoppe:

Håper det var du som fikk vondtene mine i natt, for snart vil jeg ikke gi dem bort lenger :sjarmor:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for første gang her tror jeg. .. :sjenert: ser du er helt på tampen, spennende!!

Ønsker deg lykke til, og vil tippe at du blir mamma 15. mars.

:Nikke:

Alltid hyggelig med nye besøk, velkommen! :vinke: Tipping er notert. ;)

:hoppe: termin :hoppe:

Håper det var du som fikk vondtene mine i natt, for snart vil jeg ikke gi dem bort lenger :sjarmor:

:kose:

Nope, ingen vondter har kommet min vei... :sjenert:

Termindag idag :hoppe:  :hoppe:

Du kjenner ingenting? Hvem føder først av oss to tro? ;)

Kjenner ingen antydning til noe som helst, så dette tar nok sin tid... Blir spennende å se hvem som føder først, ja! ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intet nytt... :sjenert:

Har surfet litt rundt for å se hvilke barnehager som finnes i nærheten. Sykt å måtte tenke på det før ungen er født synes jeg. Selv om bydelen regner med å klare full barnehagedekning i år har jeg ikke akkurat noe håp om at vi får plass fra februar neste år som vi ønsker. "Full barnehagedekning" begynner jo å bli ganske utvannet ettersom flere og flere barn i køen plutselig ikke skal telles med. Fra før av skulle jo bare de som søkte innen fristen for hovedopptaket i år telles med, og nå ser jeg i dagens Aftensposten at barn som er født etter 31. august i fjor blir avvist i hovedopptaket i år (fordi de er under 1 år 31. august i år) og følgelig heller ikke skal regnes med i køen. Hva er det for slags matematikk?? Kjenner jeg blir irritert her!! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...