Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 2. mars 2007 #541 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg håper du også snart får noen vondter, for det er innmari kjedelig å gå rundt og vente sånn... ← Tenk kor greit om vi berre kunne fått ein dato og innfunne oss med det... Får håpe dei kjem snart, vesle nurka våre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 2. mars 2007 #542 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Fremdeles ingen vondter å skryte av! Både mannen og jeg er utålmodige nå, og enige om at knøttet godt kan melde sin ankomst i helga. Men er det noen som tror h*n hører på det?! ← Er veldig utålmodig selv jeg. Ikke minst sambo (faktisk). Vi er enige om at jeg kan kjenne litt vondter i natt. Det hadde vært perfekt! Men som du sier.. knøttet inni magen hører ikke etter mor og far Tenk kor greit om vi berre kunne fått ein dato og innfunne oss med det... Får håpe dei kjem snart, vesle nurka våre! ← Veldig enig med deg Ronja Endret 2. mars 2007 av marthepia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. mars 2007 #543 Del Skrevet 2. mars 2007 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 2. mars 2007 #544 Del Skrevet 2. mars 2007 Håper du har en fin fredgaskveld, Xania, og at du snart får masse vondter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #545 Del Skrevet 4. mars 2007 Får jeg lov å tippe eller? Da tar jeg 5. mars, jeg... God (nei, forresten -vondt) helg! ←Det er bare å tippe i vei, har laget tippeliste i signaturen! Tenk kor greit om vi berre kunne fått ein dato og innfunne oss med det... Får håpe dei kjem snart, vesle nurka våre! ← Hadde vært veldig greit om terminen var absolutt, ja. Er veldig utålmodig selv jeg. Ikke minst sambo (faktisk). Vi er enige om at jeg kan kjenne litt vondter i natt. Det hadde vært perfekt! Men som du sier.. knøttet inni magen hører ikke etter mor og far Veldig enig med deg Ronja ←Må nok bare smøre oss med tålmodighet, ja... Håper du har en fin fredgaskveld, Xania, og at du snart får masse vondter ←Fremdeles ingen vondter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 4. mars 2007 #546 Del Skrevet 4. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 4. mars 2007 #547 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg kan donere bort noen av mine vondter til deg i natt, sånn at jeg kan sove skikkelig Og jeg tipper.... *tenke så det knaker* ... 9. mars! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #548 Del Skrevet 4. mars 2007 ← Utålmodig, ja. Var på besøk hos ei venninne på fredagskvelden. Har ellers bare slappet av sammen med mannen i helga. Koselig, men begynner å bli litt rastløs. Gleder meg voldsomt til bekkenet blir mer samarbeidsvillig så det kan bli mer turgåing. Trilleturer blir fint! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #549 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg kan donere bort noen av mine vondter til deg i natt, sånn at jeg kan sove skikkelig Og jeg tipper.... *tenke så det knaker* ... 9. mars! ←Bring'em on! Jeg er mer enn klar for litt vondter nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. mars 2007 #550 Del Skrevet 5. mars 2007 Termin i morgen! Dette er spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 5. mars 2007 #551 Del Skrevet 5. mars 2007 Fikk du dem!? *spent* Mine var hvertfall borte i natt, og jeg sov som ei dronning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #552 Del Skrevet 5. mars 2007 Fikk du dem!? *spent* Mine var hvertfall borte i natt, og jeg sov som ei dronning ←Næh, ingen vondter å snakke om her - bortsett fra vondt i hodet! Hodet er litt bedre nå etter en kopp te med honning (mitt vidundermiddel, funker mot det meste ), men skulle gjerne hatt vondt helt andre steder. Kanskje jeg må ut og handle bringebærbladkapsler i morgen? :klø: Det er jo lovlig seint, men jeg begynner å bli utålmodig altså! Mannen også - isted ringte han bare for å sjekke at jeg hadde ladet mobilen i tilfelle noe skulle skje i ettermiddag. Der var jammen svigermor på tråden også - hun fikk ikke svar hos mannen og var så nysgjerrig på om noe var på gang nå... Kjedelig å måtte svare nei, uansett hvor godt jeg jakter på symptomer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #553 Del Skrevet 5. mars 2007 Termin i morgen! Dette er spennende! ←Spennende, ja, men foreløpig ingen tegn til at lille knøttet har tenkt å komme på terminen sin... Og hvis du skal få rett på tippinga, må h*n komme i rakketfart nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 5. mars 2007 #554 Del Skrevet 5. mars 2007 Næh, ingen vondter å snakke om her - bortsett fra vondt i hodet! ← Hei, du må plassere vondtene riktig da Jeg kan gi deg et forsøk til... *sende-over-vondter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #555 Del Skrevet 5. mars 2007 Hei, du må plassere vondtene riktig da Jeg kan gi deg et forsøk til... *sende-over-vondter* ←...aouhmmm *konsentrere seg om vondter* aoumhmmm...... Næh, merker fremdeles ingenting. Nå har knøttet bare 27, 5 timer på seg hvis h*n skal rekke terminen sin! *koooommme da, lille vennen...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 5. mars 2007 #556 Del Skrevet 5. mars 2007 Innom for første gang her tror jeg. .. ser du er helt på tampen, spennende!! Ønsker deg lykke til, og vil tippe at du blir mamma 15. mars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 6. mars 2007 #557 Del Skrevet 6. mars 2007 termin Håper det var du som fikk vondtene mine i natt, for snart vil jeg ikke gi dem bort lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 6. mars 2007 #558 Del Skrevet 6. mars 2007 Termindag idag Du kjenner ingenting? Hvem føder først av oss to tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #559 Del Skrevet 6. mars 2007 Innom for første gang her tror jeg. .. ser du er helt på tampen, spennende!! Ønsker deg lykke til, og vil tippe at du blir mamma 15. mars. ←Alltid hyggelig med nye besøk, velkommen! Tipping er notert. termin Håper det var du som fikk vondtene mine i natt, for snart vil jeg ikke gi dem bort lenger ←Nope, ingen vondter har kommet min vei... Termindag idag Du kjenner ingenting? Hvem føder først av oss to tro? ←Kjenner ingen antydning til noe som helst, så dette tar nok sin tid... Blir spennende å se hvem som føder først, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #560 Del Skrevet 7. mars 2007 Intet nytt... Har surfet litt rundt for å se hvilke barnehager som finnes i nærheten. Sykt å måtte tenke på det før ungen er født synes jeg. Selv om bydelen regner med å klare full barnehagedekning i år har jeg ikke akkurat noe håp om at vi får plass fra februar neste år som vi ønsker. "Full barnehagedekning" begynner jo å bli ganske utvannet ettersom flere og flere barn i køen plutselig ikke skal telles med. Fra før av skulle jo bare de som søkte innen fristen for hovedopptaket i år telles med, og nå ser jeg i dagens Aftensposten at barn som er født etter 31. august i fjor blir avvist i hovedopptaket i år (fordi de er under 1 år 31. august i år) og følgelig heller ikke skal regnes med i køen. Hva er det for slags matematikk?? Kjenner jeg blir irritert her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå