Gå til innhold

Babyboka

Xania

Anbefalte innlegg

Jeg også vil til frisør!!!! :grine: -men kommer meg ikke noe sted når LM vi ha mat stort sett hver time på kvelden.... *angrer på alt jeg ikke gjorde da jeg var gravid*

Håper du blir fornøyd med håret!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også vil til frisør!!!!  :grine: -men kommer meg ikke noe sted når LM vi ha mat stort sett hver time på kvelden.... *angrer på alt jeg ikke gjorde da jeg var gravid*

Håper du blir fornøyd med håret!

Huffda! :kose: Ikke så greit å ikke komme seg ut en liten tur engang. :sjenert: Men LM begynner kanskje å bli så stor at han snart kan få litt flaske av pappaen sin en gang i mellom? :klem: Jeg prøver så godt jeg kan å "gjøre unna" alt som jeg tror jeg ikke får tid til når knøttet kommer, er klar over at ting kan bli en smule vanskaligere da! :Nikke:

Det håper jeg også! Du blir sikkert kjempefin :Nikke:

Ble ganske så fornøyd med nye frisyren! :-D (Selv om frisøren ikke helt ville klippe det så kort som jeg ville ha det. :sjenert: Hun mente jeg ville kle bedre å ha noen lengder som gikk nedenfor ørene, og det gir jo også litt flere variasjonsmuligheter.) Det tar jo litt tid å venne seg til en ny frisyre, men finner jeg ut at det er for langt er det jo bare å klippe det kortere neste gang!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde litt vondt i magen i sted, men det forsvant igjen. Sikkert bare "vanlig" magevondt... :sjenert: Knøttet har vært ganske mye mer aktiv enn vanlig i går og i dag ettermiddag/kveld - lurer jo veldig på om det betyr at h*n snart er klar for å komme ut?? Det er jo lov å håpe! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble du fornøyd med håret? Ble det kort?

Det er veldig praktisk med ett lettstelt hår når man har småbarn - i hvert fall når man har to... :ler2: Blir ikke så mye tid til føning go styling, gitt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper magevondten din her om dagen var noe mer enn bare magevondt :sjarmor:

...og siden du ikke har noen sladris, så har du egentlig meldeplikt hver eneste dag nå :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble du fornøyd med håret? Ble det kort?

Det er veldig praktisk med ett lettstelt hår når man har småbarn - i hvert fall når man har to... :ler2: Blir ikke så mye tid til føning go styling, gitt... ;)

Ble ganske fornøyd med håret, men tror det blir litt kortere neste gang. Vil ha det enkelt og greit når det først skal være kort, nå brukte jeg en evighet på styling før jeg ble fornøyd. :sjenert: Trenger kanskje bare litt trening? Er redd det ikke blir så mye tid til styling for hu' mor snart, nei. :ler:

Håper magevondten din her om dagen var noe mer enn bare magevondt :sjarmor:

...og siden du ikke har noen sladris, så har du egentlig meldeplikt hver eneste dag nå :sjenert:

Ikke godt å si med de vondtene, hadde litt mer nå isted. Nesten som svake mens-smerter, men de forsvant fort igjen. Men det må da bety at det er noe modning på gang i alle fall? :klø: Håper det! :sjarmor:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos jordmor i dag, måtte stå opp tiiidlig (dvs 8:30 :ler: ) for å rekke det . Sov helt elendig i natt, så jeg sitter og gjesper nå... Kan enda dårligere søvn enn vanlig være tegn på at det nærmer seg, tro? *Skikkelig symptomjeger her*

I alle fall, alt var fint hos jordmor så det ble en kort time uten noe mer snikk-snakk. Hun mente fremdeles babyen var normalt stor, og det er jeg selvfølgelig glad for. :) Dagens tall:

Uke 39+3

Vekt: +12,6

BT: 120/80 (høyere enn vanlig, men normalt at det stiger på slutten av sv.skap)

Hb: 12,6

Urin: %

Ødem: 0-1

Leie: HF (:sjarmor: )

Fl/min: 148

SF-mål: 36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniff-sniff, nå nærmer det seg visst middagstid her! Mannen har fyrt opp risotto-kjelen, lukter jeg. :sikle: Dagens meny er stekt laks med risotto og wokgrønnsaker. Nammenam!

Har visst sittet på KG over to timer i strekk nå, tida flyr. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sladrer jeg for deg! :sjarmor::klem:

Spennende... Så liten tid igjen! :hoppe:

Nam... Hørtes ut som god middag! :sikle:

Å så bra hodet er festet! Og at alt så bra ut hos jordmor. :)

Har du noen tegn på at ting er på gang idag?........ :sjarmor:

Bare dårlig søvn? Hmmm.. husker det ja.. :Gjesp:;)

Håper det skjer noe snart!

Jeg var skikkelig sympromjeger selv islutten & prøvde alt; som sterkt krydret mat, sex & raske turer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, sladris! :klem:

Har vel ikke kjent noen flere symptomer nå, nei, uansett hvor mye jeg jakter.... :sjenert: Må bare smøre meg med tålmodighet, lettere sagt enn gjort! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I know  :grine:

Det skjer når det skjer.. Ikke mye man kan gjøre dessverre..

Utenom :humpe: da!  :sjarmor:

:ler:

*puh* godt å lese at du har skaffet sladris! :tommel:

:sjarmor: Må jo holde dere informert! :Nikke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Flotte tall!!

Tipper det ikke er lenge til Lianna sladrer!! :hoppe:

Ingen antydninger til at det blir noe sladring med det første... :sjenert: (Men takk for optimismen! ;) ) Jeg tror ikke knøttet kommer før den 7. jeg, da...

Supert at du har fått seg sladris, Xania! :hoppe: Da gjenstår det bare å føde...

Ja, bare den lille biten der som står igjen, ja. :hoho: Høres ut som du får prøvd det før meg - det er så spennende å følge med inne hos deg nå! :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du også snart får noen vondter, for det er innmari kjedelig å gå rundt og vente sånn... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles ingen vondter å skryte av! :grine: Både mannen og jeg er utålmodige nå, og enige om at knøttet godt kan melde sin ankomst i helga. Men er det noen som tror h*n hører på det?! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...