Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Huff, å huff.. Den dumme tanta.. :frustrert: Men hun har da ikke kommet enda??

Det er klart det lykkes for dere, vennen, det er jeg sikker på. En må ta tiden til hjelp tror jeg.. :) Krysser alle fingrer og tær for dere iallefall.

Ha en super torsdag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaja...den dumma tanta hører ikke på oss nei...skal sørge for at ho hører på oss neste mnd jeg :ler:

20 timer med oppgava :overrasket: Virkelig imponert jeg...ikke rart du sov lenge da nei, men søvn og hvile er vel så viktig i denne travle tiden det da :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare gi deg en stor :klem:, takke for besøk hos meg, kjefte litt på tanta, krysse fingrene for neste PP, si at det høres lurt ut med litt utsettelse av oppgaveinnlevering... og så må jeg løpe innom LinKri før jeg legger meg!

Kommer hjem på lørdag, så jeg er nok back in business på nett fra neste uke av hvertfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å virkelig :frustrert::frustrert: på den tanta altså.. syns den kunne ha holdt seg vekke jeg nå.. Men neste pp er det nye muligheter, skal krysse fingrene for at du lykkes da. Og klart du kommer til å bli gravid Pi@ :klem:

Kjempe imponert over all jobbinga du har lagt ned i oppgaven din.. Kjempe flink er du :) Huske på å slappe av litt mellom all jobbinga da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pi@!

Synd med den tantetullingen! :frustrert: Men morsomt med mannen som er så ivrig på babylaging, da! :hoppe: Hva er det med disse mannfolka? Det virker som det er sånn overalt, når de først blir med på det, så blir de veldig ivrige. Skulle ønske min skjønte at det kan ta litt tid å bli gravid, og derfor begynne nå.. :sjarmor::ler:

Flott at du fikk utsatt oppgaven din litt, viktig med tilbakemeldinger før en får levert. Så får en luket ut eventuelle unødvendige feil hvis det er det.

Lykke til i neste pp! Håper mannen kommer hjem tidsnok! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss: Tenk at LinKri har blitt mamma :legrine:. :klem:

Liljen: Jeg tror at jeg kommer til å bli gravid, men jeg tror det kommer til å ta litt tid. Ikke så lett å vinne i lotto ;). :klem:

Lucky: Jeg var helt utslitt i går også, men håper at det går bedre i dag. :klem:

miiip: Så utrolig koselig at du tar deg tid til å stikke innom mens du er på ferie. Det setter jeg stor pris på. Gleder meg til du er tilbake :). :klem:

shatika: Nå er det bare å satse alt på neste pp. Hadde aldri i verden tenkt at vi skulle lykkes på første forsøk, men det gjør ingen ting fordi det er bare å prøve igjen og igjen og igjen.... :). Jeg er en smule hysterisk når det gjelder studier. Slitt veldig med å godta at jeg ikke bestandig kan få A (bare B) osv. Etter å fått litt profesjonell hjelp så kommer det seg :). Jeg kan være dyktig sjølom jeg ikke er best. :klem:

kakao: Sambo har blitt superivrig og han snakker om prøving og når jeg blir gravid og når vi får barn osv... Hadde aldri trodd at han skulle bli så opphengt i det :). Det blir sikkert slik for din mann også når han først tar det store steget med å tørre å begynne å prøve, skjønner at det er kjedelig å vente. Skjønner det VELDIG godt :klem:

Nå er tanta definitivt her, sitter med ordentlige menssmerter. AUUUUU :frustrert:

Jeg var så utrolig sliten i går, og begynte selvfølgelig å kjefte og skrike og grine ovenfor sambo :tristbla:, men han skjønte heldigvis at jeg bare var helt utslitt. Stakkars mann, det er helt utrolig hva han holder ut med :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er veldig vanskelig å bli gravid, det har vi også funnet ut. En må liksom finne di 12 timene på 28 dager... :tristbla: Men med tålmodighet og masse kjærlighet, så går det til slutt for di aller fleste. Heldigvis.. vi pleier å si til hverandre, at bare vi har hverandre så er det fantastisk bare det. :)

Ha en strålende helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Borte fra nett i en dag og så kommer jeg tilbake til sååå mange koselige hilsener :hoppe:

iss: Håper dere har fått gjort en ordentlig innsats, for nå tar jeg snart over EL-stafettpinnen :sjarmor:. :klem:

Liljen: Det der var veldig fint sagt. Akkurat slik jeg tenker på det også :). :klem:

Charmina: Så koselig at du er innom. :klem:

Eeyore: :ler: jeg får EL veldig tidlig, så det er ikke så mye venting på den. Værre å vente på IKM synes jeg. :klem:

Yamaha: Hvilke fantastiske nyheter jeg leser inne hos Liljen. *kommer løpende inn i dagboka di straks*. :klem:

magolia: Det er veldig spennende :hoppe:. Jeg har sagt det er greit med en 3-4 runder, men noe over det så kommer jeg til å bli ekstramt utålmodig :ler:. Den som venter får se hvor lang tid det tar ;). :klem:

shatika: Takk :klem:

miiip: ÅÅÅÅ så godt å ha deg tilbake på nett :klem:

På fredag var vi på 45+50 års lag. Koselig og i går løp vi o-løp. Trodde jeg skulle dø....hadde drukket et par glass rødvin dagen før, og så godt som ikke sovet, i tillegg var det fryktelig varmt. DET VAR TUNG og resulterte i en gigagigantisk bom :sur:

Var helt utslitt i gårkveld og la oss kl 21 og sov til kl 9 i dag :overrasket:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Måtte bare innom og si hei nå som vi er tilbake! :klem:

Så herlig at sambo er blitt superivrig nå som dere først er i gang med å prøve! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*heier på Pi@ i jakten på EL*

Stå på vennen :)

Så kjekt med 95 års fest. :) forstår godt det var tungt å løpe i går ja :ler:

Ha en aldeles strålende søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rognebær: Så koselig at du stikker innom når du er tilbake :). Veldig glad for at sambo er ivrig nå. :klem:

Liljen: :klem:

Har hatt hundeslosskamp her :tristbla: pga sambo sin uforsiktighet (han lærer aldri at hundene kan begynner å sloss for mat :sur: ). Kampen resulterte i to hull i ene foten til ene hunden, det går helt greit ikke stort og ikke dypt. Værre var det med gromhunden min som fikk et stort og stykt kutt på snuta. Snakka med en veterinærvenn som sier at hun må sys og gå på antibiotika :tristbla:. Sambo sitter bare å surmuler for at det var han sin feil at det skjedde og at det blir kjempedyrt (1000-1500kr), skjønner ikke hva som er vitsen. Skjedd er skjedd og nå er det bare å ordne opp i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars hundene dine da. At ikke sambo lærer :frustrert: Blir fort dyrt med veterinær ja.

Dumt at det ikke gikk så bra med o-løpet da, kjenner du to glass på formen altså. Sånn er det å være godt trent ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...